Flaviusică făr' de Puță

227 12 11
                                    

El e Baalphegor aka Flavius aka Aaron aka ăl cu viață sexuală nu prea activă din cauza mea aka da.

Şi el e iubițelul meu scump şi drag pe care îl iubesc enorm de mult şi oh mu god e așa de dulce. Nu pot trăi fără el. Doamne, cred că aș muri. Ce aș fi eu fără el. Oh îl iubesc aşa mult.

Nu.

El e pizda mea. În relația asta el e pizda. El e pizda pentru că pizdele îs curve şi Flavius mai are o relație in 3 că e îşi permite pula lui. Şi dacă își permite poate.

Şi acum îmi aduc aminte chipul lui angelic cu acei ochi în care te puteai pierde cu ușurință. Părul lui brunet şi ciufulit, oh Doamne. Cu dantura lui perfectă. Sorbea dintr-un cocktail fără alcool, destul de finut, așa trebuie să fie toți băieții. Era un gentleman. Ajuta toate fetele de pe acolo dacă nu se descuracu cu ceva.

Din nou, nu.

De fapt,...

...mă întorsesem cu niște prieteni de Sub Tâmpa. Ni se făcuse poftă de bere şi eram puțin melancolici că peste 3 zile începea căcatu' ăla numit şcoală. Ce să facem ce să facem...hai în Fifi. Hai. Era pe la 6-7 seara. Întrăm noi fain, obosiți, plictisiți, ne așezăm la o masă. Ni se aduc berile, totu fain ok, până când privirea mea minunata se izbește de un purtător de pulă şi pleată puțin beat care râdea şi făcea ca tot Iadu'. Am zis, no las' că știu persoane care fac mai urât,  adică Gabi.... da' m-am înșelat. Flavius aka Aaron aka ăl cu viață sexuală nu prea activă din cauza mea, s-o ridicat de la masă şi o ieşit afară să ia aer. Prietenii cu care era la masă ziceau că ăsta-i prost, că se îmbăta mereu şi că d-aia nu se uită nicio fată după el. Între timp mă sună taicămiu. Ies afară, vorbesc cu el, pula-ncur, pula-n cur. Pizdiş ăsta, se apropie de mine şi mă întreabă dacă am un foc. Îi zic că da, îi dau bricheta, își aprinde una de Pall Mall. Zicea ( şi încă zice) " Kentu' e de pizde, şi nici nu-i tare". I-am zis că îl înțeleg, "da' decât Virginia sau Vogue, mai bine Kent". Mă aprobă şi continuăm sa vorbim de țigări şi alte prostii. Intrăm in bar impreună şi îmi zice să-mi chem șatra să stea cu șatra lui. Făcut şi zis.

Am stat şi am băut cam până pe la 10 sau 11 ceva de genu'. Clişeic si de căcat eu nu-i aflasem numele. Da' asta nu o să prea conteze.

O trecut şi ălea trei zile. Eu eram într-o stare de căcat lvl 9999 că nu prea îmi suradea mie ideea de liceu ( I mean, nu-i mare lucru. Dai de persoane mai retardate decât ăia din 5-8. Vă garantez.) da' ce să fac, aia era.

Mă rog, dimineață, pasarelele ciripeau ,soarele nu prea strălucea că era cam toamnă si eu mă grăbeam să nu pierd autobuzu', să ajung şi eu când trebe la deschidere..dacă nu la ore. Când am ajuns eram deja consolată : puteam să am in clasă 10 emoleți și 20 de cocalari sau invers, nu prea mă mai durea pizda din cauza asta. Stau. Îmi găsesc clasa şi printre plozii ăia dau de plodu' din bar ( adică Flavius aka Aaron aka ăl cu viață sexuală nu prea activă din cauza mea). Mă duc îl salut căcat, căcat  şi aștept să vină diriga să ne ducă în clasă.

Tre să menționez ca am o dirigă mijto.

Apare şi aia merem fain in clasă cu Flaviusică Pişpirică dupa noi. Mă așez în ultima bancă şi Flaviusică Pişpirică la fel. Mă uit la el pula mea. Ce să fac. "Bă ce mișto, suntem colegi, uite câte pizde avem în clasă."zice. Îi spun  că da, toate -s zidite ca o casă și pula mea, începem să vorbim de feministe, pizde etc.

De atunci ( și din păcate ) am început să stăm împreună până ne-am combinat şi alte chestii ( da' nici juma' de clasă nu știe asta pentru că nu e prea vizibil).

A trecut atâta timp in care:

am suportat-o pe Eli.

l-am suportat pe Tudor şi Ştefan.

am auzit de atâtea ori : Da promit doamna că nu mai fac ! De la Valentina

am realizat ce demodați suntem când l-am văzut pe căcatu' ăla cu palton şi adidaşi

am râs ca proștii  de ploaie ninje fulget vânt.

" Eo o vreau p-aia cu ahh"

" Tre să ne futem de 5-6 ori pe săptămână nu 2-3 ca să am viață sexuală activă. Așa scria pe Facebook."

" Îl iubesc pe Radu"

" Îl iubesc pe Andrei"

Şi eu o iubesc pe Ştefi, 'te drq de bulanjiu.


Ăsta o fo' scris aşe la insistențele lui că eu nu voiam să mă fac de căcat în halu' ăsta cu el.


experienţe şi adevărUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum