Razele soarelui intrau pe fereastra camerei mele.Stăteam in pat inca asteptand ca mama sa ma cheme la micul de jun.Mi-am facut rutina zilnica si am decis sa cobor in bucatarie unde mama pregatea masa.Mi-am luat ghiozdanul si am plecat spre scoala.
Ohhh am uitat sa ma prezint prostuța de mine,eu sunt Alessia si am 17 ani,locuiesc cu mama si cu tatal meu care mai tot timpul sunt plecati cu afaceri.
Mă intalnesc cu Diana prietena mea ce-a mai buna si ne indreptam spre scoala.Imi ocup ultimul loc de la fereastra si astept ca profesorul sa apara.-Alessia ai degand sa te misti odata?mie foame,se plange Diana
-Da,haide
Ne ocupam locurile de la cantina,iar eu incep sa beau sucul pe care l-am cerut.
-Ia uite cine vine spre noi..spune Diana dandu-mi un cot si privind spre Lucas,Ash,Matt,John si inca un baiat solid,cu parul negru si ochii caprui..chiar era frumos
-Increzutii de la a 12 a...Wow spun eu fara pic de vlaga.
Se asteaza langa noi iar eu parca crizez.
-Ce dracu faceti voi aici?Nu va ajunge masa voastra si ati crezut ca vrem noi sa va facem loc?
-Oooo pisicuta rea!Imi place..Eu sunt Denis ..sunt nou pe-aici.
-Si pe mine nu ma intereseaza!Nu cred ca ti-ai ales bine grupul cu care sa stai.
Lucas loveste cu pumnul in masa iar eu tresar.
-Draga Aliss,ne doare fix undeva de ce crezi tu despre noi,si cred ca ai uitat cine sunt sefii pe aici,stam unde vrem noi. Si fii atenta, o singura data mai esti tare in gurita aia a ta frumoasa nu o sa fie bine..
Am ramas uitandu-ma lung.A spus ce?Increzutii se ridicara si plecara iar Diana imi facu semn ca se duce sa ia un suc lasandu-ma singura cu Denis.
-Heiii prieteni tai au plecat sau esti chior?Hai cara-te!
-Of of of draguta Aliss chiar este tare in gura..ce ai zice sa te fac sa gemi in loc sa vorbesti mult si prost ?
Daca la replica lui Lucas nu avem cuvinte de data asta am facut ochii mari.
-De abea ai venit in scoala asta si te dai cine stie cine!Baiete tu nu imi spui Aliss doar prieteni imi spun asa si te asigur ca tu nu esti unul dintre ei si nici increzutul ala de Luke.
-Ohh asta a durut..!Si acum eu te asigur ca o sa fim mult mai mult ca prieteni pisicuto!
S-a ridicat de la masa si a plecat.
Denis P.O.V
Fata aia..Alessia este a dracu de frumoasa,cand m-am asezat langa ea am simtit un nod mare in stomac,nu stiu nimic despre ea dar parca o cunosc foarte bine.O vreau si nu stiu daca doar pentru o noapte sau pentru toata viata dar cu siguranta o voi aveam.Se vede ca se lasa greu si imi place.Pana acum am umblat dupa curve pentru o noapte-doua care doar asta vroiau de la mine si eu de la ele:sex
Am avut o singura relatie de 1 an care s-a terminat tragic...a fost lovita de o masina..Nu am stiut ce sa fac aveam doar 16 ani.Dupa aceea am inceput sa am o viata catastrofala:am inceput sa beau,sa fur,ma bateam cu cine apucam..asa ca am fost dus la o scoala de corectia.Parintii mei au fost foarte dezamagiti dar nu ma interesa. Pentru un pici de doar 16 ani asta insemna lacrimi.Pentru mine nu.Am devenit cel mai bun acolo eram respectat,toti stiau de mine ca "cel rau" ,nimeni nu se lua de mine .Credeau ca mi-am omorat prietena,dar doar eu stiam adevarul.Am iesit de acolo acum 1 an.Aveam 17 ani pe atunci si schimbam fetele ca pe sosete ca si acum.Dar acum simt alceva pentru Alessia ochii aia verzi,buzele rozali,totul..o fac asa perfecta,decand am vazut-o am simtit ceva anume pentru ea ,ca o vreau,inca nu a vazut adevarata fața a mea, inca nu mă cunoaste cu adevarat,si nu imi cunoaste puterea.
..Ajung acasa si ma trantesc pe canapea.. liniste..asa e de acum 1an cand am venit de la rahatul ala de scoala de corectie am aflat de la tata ca mama a facut un soc cardiac..nu mi-a venit sa cred...Dupa cateva luni si tatal meu s-a stins facand un accident de masina..Am suferit mult dar nu am lasat sa se vada..3 fiinte am pierdut..si mie dor de ele...Heei dragilor am inceput o carte...uraaaa
Sper să va placa..Scuze pentru greseli❤❤
CITEȘTI
Decădere //Finalizata//
Romance-Treci aici! -Și dacă nu vreau?Ce o să-mi faci? -Nu mă pune la încercare! Veni spre ea,o luă de par și șopti:-Prințesa o să fie pedepsită! Atenție: +18 #22 noiembrie 2015 #8 februarie 2016