-Alessia?Mă strigă mama a zecea oară dar nu îi raspund.Alessia ce crezi că faci?Mă întreabă mama.
-Lasati-ma odată.Ţip eu.
-Alessia nu ai mai mâncat de aproape trei zile.Spune tata şi mă mângâie pe par.
-Nu mie foame.Spun şi privesc în jos.
-Uite!Spune mama şi îmi arată o farfurie cu nişte aperitive.
-Nu vreau.Urlu eu.
-Alessia termină.Bine înţelegem,eşti supărată dar asta nu te scuteşte de la mâncat.
-Ştiţi ceva?M-am săturat!Spun şi ies mâhnita pe uşa.
Îmi e dor de Denis şi sinceră să fiu îl iert,nu ştiu de ce,dar nu mi se pare aşa mare lucru..a vândut droguri e o nimica toată.Dacă el a ajuns acolo voi ajunge şi eu.Spun şi o iau pe o stradă necunoscută mie.
Ajung faţă în faţă lângă un magazin şi intru numaidecât.
Mă uit la tejgheaua plină cu aur şi bag în geanta toate bogăţiile.O femeie mă vede şi începe să ţipe atenţionând vanzatoarea.Fug dar vanzatoarea e pe urmele mele fiind observate şi de ceilalţi oameni.Văd câteva maşini de poliţie dar tot nu mă opresc.Trebuie să fac cazul tot mai "urât",nu?
Simt cum cineva îmi pune piedică şi mă lovesc la picior.Deabea mă ridic şi văd bocancii poliţiştilor.-Tu..Spune un poliţist.
-Eu.Spun şi mă ridic.
-Cred că trebuie să vorbim cu părinţii tăi,frumusico.Spune şi îmi ia geanta apoi mă bagă în maşină de poliţie.
-De ce faci asta?Mă întreabă unul din poliţişti cunoscuţi.
-Ce fac?Întreb zâmbind.
-Nu cred că nu ai avut bani şi ai decis să furi aurul,părinţii tăi sunt milionari,deci ai bani,de ce ai făcut asta?
-M-au atras bijuteriile,deci le-am luat.Cine nu ar face-o?
-Cum zici tu.Spune şi mă împinge afără din maşină.După tine.Spune şi deschide uşa casei.
-Alessia de ce ai ple..Spune mama şi se uită mirată la noi.
-Pot spune că casa asta e plină de delicventi.Spune politistul.
-Ce înseamnă asta?Da-ţi drumul.Spune tată.
-Nu se poate domnule.Fiica dumneavoastră e acuzată de furt.Nu avem ce face.
-Alessia nu vă fi trimisă la o şcoală de corecţie.
-Mă tem că da.
-Alessia de ce ai făcut asta?Crezi că dacă intri acolo te vei împacă cu Denis?Nu,el e un nemernic.
-Tata încetează, o dată te mai iei de Denis..
-Ce o să faci Alessia?Urlă tată.Domnilor poliţişti fiica noastră a făcut asta doar pentru a intră acolo că să fie lângă un băiat.
-Dacă ea vă recunoştea asta,atunci vă fi liberă.Deci?Domnişoară?
-Eu am vrut să fac asta!Spun şi o văd pe mama în lacrimi şi pe tată nervos.
-Atunci nu mai am nimic de spus.Spune politistul şi mă trage după el.
-Alessia..îţi strici viitorul,scumpo ,spune adevărul te rog..Te rog..
-Pa mama...pa tată...Spun şi sunt trântita în maşină.
19:30
În sfârşit am ajuns.Domnul ce a vorbit cu părinţii mei mă conduce până lângă o poartă mare din fier,păzită de doi gardieni.
-Eu doar până aici te pot duce.Spune şi face semn din cap spre băiatul pe care l-am jignit în seara în care a fost luat Denis.
-Bună.Spune el şi îi face cu mâna poliţistului.
-Bună.Spun ruşinoasa.
-Tu eşti în grupa mea.Spune el şi îmi ridic privirea dând de ochii lui negri.Are nişte trăsături bine conturate asta facandu-ma să nu îmi dezlipesc ochii de la el.Buzele lui sunt rosii de la frig iar părul stă usor răvăşit din cauza vântului.
-Grupa?Întreb eu privindu-l.
-Da!Sunt ofiţerul tău.Eu raspund pentru tine şi ceilalţi.
-Ok..
-Haide!Trebuie să îţi arat locurile.Spune şi mă prinde de mâna.Un fior îmi străbate şira spinări şi încep să tremur.
Străbatem curtea şi intram intr-o clădire.Urcăm scările şi ajungem în faţă unei uşi mari de stejar.
-Aici este camera ta.Spune şi apasă pe mâner deschizand-o.
Intru iar pe pat observ o brunetă plângând.-Hei.Spun timid.Ea forţează un zâmbet şi se năpusteşte imbratisandu-ma.Eşti bine?O întreb dar ea e tot nu se opreşte din plâns.
-Ar trebui să o lăsam.Îmi spune băiatul.Trebuie să îţi arat şi celelalte locuri.Deabea mă despart de brunetă şi pornesc cu..cu..nici nu ştiu cum îl cheamă.
Deschide o uşa din fier iar gălăgia îmi inundă urechile.Deabea intram stand în pragul uşi şi holbandu-ne la câteva mese.-Aici e sala de mese.Spune şi mă trage după el.
-Ai putea să îmi spui de ce plânge faţă cu care stau în camera?
-Fandoseli.Spune şi iesim din clădire.Aceea este carcera.Spune şi arată spre o clădire cu gratii la ferestre asta făcând-o sinistră.
-Nu îmi place.
-Dacă vei face vre-o proştie aici vei fi adusă.
-Nu voi face.Spun sigură pe mine.
-Dacă crezi tu...
-Umm...ai vrea..aaa..să îmi spui cum te cheama?
-Derek.Spune şi intram din nou în clădire.Du-te şi schima-te.Te aştept aici,vom merge să luăm masa.
Heeeeei,scuze pentru întârziere dar nu prea am ce face....şcoală. :)))
Sper să vă placa noul capitol.
Ce crede-ţi, vă rezistă Alessia intr-o şcoală de corecţie? Îşi vă dori să plece şi să uite de Denis? Ce părere aveţi despre Derek?Scuze de greşeli. :*
P.S:Derek este la media.
CITEȘTI
Decădere //Finalizata//
Romance-Treci aici! -Și dacă nu vreau?Ce o să-mi faci? -Nu mă pune la încercare! Veni spre ea,o luă de par și șopti:-Prințesa o să fie pedepsită! Atenție: +18 #22 noiembrie 2015 #8 februarie 2016