*Capitolul 52*

3.4K 189 37
                                    

-Nu poti face asta!Tip eu la o matahala de trei metri.Da-mi drumul!Nu am facut nimic!Derek idiotule!!

-Domnisoara calmati-va.

-Mars maimuta proasta.

-Te rog nu ma jigni.Urla matahala.

-Sau daca nu?
Barbatul isi ridica mana semn ca o sa incasez o mama de bataie.Inchid ochii dar palma exita sa apara.Deschid usor ochii si ii vad mana barbatului tinuta de mana lui Derek.

-Ce voiai sa faci?Il intreaba acesta pe barbat.

-Ma jignit.

-Eu te-am intrebat alceva.Spune si ii da un pumn direct in ochii.Pleaca de aici.Urla Derek la barbat.
Barbatul pleaca iar Derek ramane uitandu-se lung la mine asta devenind enervant.

-De ce m-ai adus aici?Il intreb.

-Vreau sa discutam.

-Si Denis?

-E la carcera.

-Nu imi vine sa cred,tu chiar il trimiti pe Denis acolo pe nedrept.L-ai trimis acolo doar ca sa vorbim?Esti prost?Tu chiar ai ceva cu Denis,si asta nu imi place deloc.Te iei de iub..
Nu imi mai pot arata revolta caci buzele calde ale lui Derek se strivesc de ale mele.Simt cum rosesc si parca imi vine sa iau foc.Saruta atat de salbatic dar intr-un fel atat de calm.Ii raspund la sarut iar el isi strecoara limba in gura mea parca devorandu-ma.Adancesc sarutul punandu-mi mainile in jurul gatului sau iar el asezandu-le pe talia mea.
Imi musca usor buza iar eu ma desprind din sarut.

-Idiotule!

-Imm?

-Esti ce-l mai mare idiot!Spun si il lovesc peste fata facandu-l sa-si intoarca capul.
Ochii lui negrii se intalneasc cu ai mei si parca simt cum ma rusinez toata.

-O sa te iert de data asta!Spune si incearca sa plece eu oprindu-l

-O sa vi cu mine si o sa ii dai drumul lui Denis.

-Si o sa-i zic ca m-ai si sarutat,nu?Spune si rade ironic.

-Tu m-ai sarutat.

-Si ti-a placut.

-Te rog Derek,da-i drumul fac orice.

-Orice?

Nu nu chiar orice!Spune-i proasto!Daca vrea sa te futa?Ce o sa faci?Auzi..orice!Nu vrei sa te si omori?

-Orice!
Da bravo fato!Acum sa te vad.

-Atunci..Haide.

-Unde?Intreb panicata.

-Vi sau nu?Ma intreaba.
Dau din cap in semn afirmativ si ma iau dupa Derek ajungand in camin.
Mergem pe hol si se opreste in fata unei usi gri.Asta e camera lui?Ai dat de dracu!
Nu dau de nici un dracu!Poate vrea sa jucam o partida de carti sau table.Chiar trebuie sa pui raul inainte?
O partida de alceva cred ca ai vrut sa zici.
Derek scoate o cheie din buzunar si o roteste in broasca deschizand usa.Ma prinde de mana si intram amandoi in camera.
Ma uit imprejur si observ ca camera asta e chiar frumoasa pe langa gunoiul unde trebuie sa stau eu.Patul este unul imens,fotoliile sunt negre,in mijlocul camerei se afla un covor rosu,peretii sunt rosii iar dulapiorul este negru.Baiatul asta e foarte atras de negru si de rosu din cate obserb.
Ma asez pe unul dintre fotolii si il privesc pe Derek ce isi da sacoul jos.Cred ca ii este cald,nu?
Scapa de sacou isi da jos cravata apoi incepe sa desfaca nasturii camasi.Ia stai ce crede ca face?

-Derek?

-Da?

-Ce faci?

-Parca nu ai stii.

-Pai...nu stiu.

-Ai zis ca faci orice ca sa il las in pace pe puslamaua aia de Denis,nu?

-Mda...

-Ai de facut dragoste cu mine.

-Ce?Intre speriata si sper ca nu am auzit bine.

-Dragoste Alessia,dragoste.Spune si ramane fara camasa pe el.Ma benoclez la abdomenul sau bine lucrat si nici nu imi dau seama ca el este acum in fata mea.
Ma ridica usor de pe fotoliu si ma pune pe pat.Imi saruta fruntea,obraji,gatul si imi sa maieul jos de pe mine intr-o fractiune de secunda.Raman in sutien si incerc sa ma acopar dar mana lui ma opreste.Zambeste si ma saruta pe buze tandru.Isi lipeste apoi buzele de abdomenul meu presarand sarutari dulci.Isi da pantalonii jos asa facand si cu ai mei si isi umezeste buzele.Membrul lui se freaca de feminitatea mea asta facandu-ma sa gem infundat.
Ti-am spus eu.Eram sigura ca asta se va intampla.
Mainile lui se plimba pe corpul meu aproape gol si se opresc la baza lenjeriei mele.
Ia stai...ce fac?Mai am putin si o fac cu Derek doar ca sa il apar pe Denis.Daca Derek vrea doar sa si-o traga cu mine si nu il va lasa nici pe Denis in pace?
Vreau atat de tare sa fac asta,dar totusi...fac bine ce fac?

Heeeeeei❤:))Scuze de intarziere:))Sper sa va placa capitolul❤❤
Puups :*

Decădere //Finalizata//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum