Capitolul 10

8.8K 402 4
                                    

Ma trezesc si constat ca locul de langa mine e gol.Ma schimb de pijamale si cobor in bucatarie unde mirosea foarte frumos.
-Neata,iubito
Nu am auzit bine?Mi-a zis iubito?
-Neata.Ce mancam?spun si ma uit la Denis care era doar in niste pantaloni de trening.E asa de sexy cand gateste,adica el e mereu sexy,dar acum chiar mi-a atras atentia.
-Clatiteee!
-Clatite?spun si chicotesc
-Da.Nu iti plac?Pot face alceva!Ce zici de niste gogosi,sau..
-Stai liniatit,imi plac,sunt preferatele mele!
-Aaa..
Nu imi vine sa cred cat de dulce poate fii acum Denis,ieri dimineata s-a comportat ca un badaran si acum este asa tandru..
Termin de mancat si urc in camera unde ma pregatesc de scoala
-Merg pe jos.
-Du-te.
Serios?Nu putea sa ma intrebe de ce?Chiar nu il intereseaza persoana mea?
-Hei Diana
-Buna
-Imi pare rau pentru ieri,Denis e cateodata foarte badaran.
-Si alteori?spune chicotind
-Asa draguttt spun eu tinandu-mi fata in palme.
-Sa vezi ce dragut era atunci cand se plimba de mana cu Kamy pe coridor.
-Cu cine?Kamy?Curva aia?
-Chiar ea.
-Cu Denis?
-Exact.
-Faci misto?Denis nu s-ar uita la o panarama ca ea.
-Nu ,nu fac..
La naiba,cu Denis la naiba cu tot,il urasc
          Denis P.O.V.
Incepea sa ma enerveze totul.Nu mai suportam sa o tin pe Kamy de mana,plus ca mi-a cerut sa ma si sarut cu ea.
-Ajunge,m-am saturat
Simt cu buzele ei mi le ating pe ale mele si isi introduce limba in gura mea.Alessia sta chiar in fata noastra privindune,fuge si se pierde in multime.Nu pot sa cred,am stat si m-am sarutat cu Kamy
-Femeie esti nebuna,nu sunt iubitul tau,si nici nu o sa fiu..
-Eu nu as zice asta!Sau vrei ca Alessia sa afle de secretul tau?
-Nu ai sa ii zici nimic,Alessiei !
-Vezi sa nu!Dupa ce va afla ca tu ai fost la o scoala de corectie acuzat de crima nu cred ca mai o sa vrea sa stea cu tine.
-Nu ai sa ii spui!Spun eu si o trantesc de peretele rece,inconjurandu-i gatul cu mana
-Sa o crezi tu,spune ea gafaind
-Te omor!!
-Bine,nu o sa ii spun.
Imi retrag mana si plec spre casa.
Alessia nu cred ca a ajuns poate iese mai tarziu,azi.Stiu ca nu a fost bine sa ii vorbesc asa azi-dimineata dupa ce am dormit impreuna si am luat micul-dejun.Poate am facut-o sa sufere atunci cand m-a vazut cu Kamy.Dar nu aveam ce face,m-a amenintat ca o sa-i zica totul Alessiei.Nu trebuie sa stie ca am fost la o scoala de corectie si ca am fost acuzat de crima.Nu m-ar crede ca nu eu am omorat-o pe fosta mea iubita.
Obeserv geanta Alessiei pe canapea.O strig dar nu imi raspunde,urc scariile dar nu este nicaieri.Unde so fi dus de data asta?
Ies in curte si incep iar sa o strig.O masina parcheaza in fata portii mari iar de acolo iese un baiat solid de vreo 18-19 ani si Alessia?
Se privesc in ochii iar el ii spune ceva,apoi o saruta pe obraz si urca inapoi in masina,iar Alessia ma priveste confuza si se apropie.
-Hei Denis.
-Unde ai fost?
-Undeva!spune ea cu nepasare si incerca sa treaca pe langa mine iar eu prinzand-o de mana.
-Unde crezi ca te duci?
-In casa,a inceput sa se faca frig.
-Nu intri in casa.
-Poftim?
-Nu intri in casa asta!Dispari de aici!
-Esti tampit?E casa mea!Nu ma dai tu afara din casa.
-Momentan e casa mea,parintii tai mi-au zis sa am grija de tine si de casa,eu sunt cel mare aici,deci eu sunt seful.
-Nu,nu esti tu seful.
-Pleaca dracu de aici.
-Nu.
Se vedeau in ochii ei cateva lacrimi care deabea le stapanea.Nu ma interesa ca plange,cat timp s-a dus cu ala sa se plimbe si pe mine m-a ia de prost,sa planga.
-Pleci odata?
-Nu! e casa mea.Tipa ea.
-Du-te de aici!Pana acum unde ai fost?Te-ai intalnit cu cacatul ala si acum imi zici mie sa te las sa intri si ca e casa ta?acum e casa mea.
-Doar am vorbit.
-Nu am de unde sa stiu.
-Esti un prost.
-Mersi,acum poti sa pleci?
Sa intorce pe calcaie si inainteaza spre poarta iar apoi o inchide.
-Paa.
-Si eu unde ma duc?striga ea nervoasa si cu lacrimile pe obraji
-Nu ma intereseaza.Unde ai fost pana acum spun eu calm.
-Chiar nu te intereseaza deloc?Absolut de loc de mine?
Intrebare ei m-a luat prin surprindere ,adevarul era ca simt ceva ciudat pentru ea,ce nu simt cand vorbesc sau stau langa o alta fata.Cand m-am sarutat cu Kamy nu am simtit nimic pentru ea dar cand m-am sarutat cu Alessia am simtit ceva unic.
A tacut si a plecat din aria mea vizuala.
Ma trantesc inapoi pe canapea si incep sa ma gandesc ce am facut.Nu trebuia sa o dau afara pe Alessia ,e periculos plus ca a inceput sa fie din ce in ce mai frig.Nu trebuia sa fac asta!Idiotul de mine...

Decădere //Finalizata//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum