Capitolul 41

4.1K 224 14
                                    

În sfârşit am avut puterea să mă trezesc.Din nou,Denis mă trezit.În sfârşit sunt aici cu ei.Cu familia mea şi cu iubitul meu.Mereu am stat cu ei chiar dacă nu m-au observat.Am vrut sa mă trezesc şi să îl ţin în brate pe Denis şi să îi spun că totul vă fi bine.Sunt atât de bucuroasă că si-a revenit,atât de bucuroasă.Nu ştiu ce aş fi făcut dacă lui i s-ar fi întâmplat ceva,în pădure sau în noaptea aceea.
În sfârşit pot spune că e al meu,că este iubitul meu şi soţul meu.
-Alessia?

-Da?

-La ce te gândeşti?Mă întreabă sarutandu-mi gâtul.

-Lasă,acum nu mai contează.Spun şi îl sărut simţind acei fiori.
Îmi da pantaloni jos intr-o fracţiune de secundă şi îmi masează zona intimă.Gem la atingere lui care mă omoară.Cu o mâna îmi masează unul din sani iar cu cealaltă feminitatea.Tremur sub atingerile lui el dandu-si seama.Îmi da lenjeria jos aşa făcând şi cu a lui şi îşi strecoară două degete în mine.

-Ohhh..Gem eu asta facandu-l pe el să mărească ritmul.
Îl rog din priviri să termine cu asta,el aprobănd dar tot conţinând.
Îşi scoate degetele din mine şi le bagă în gura sugandu-le.

-Gustul tău...Ohhh cât mia lipsit.Spune el şi mă sărută.
Intră în mine uşor luandu-mă prin surprindere iar apoi devine dîn ce în ce mai brutal facandu-ma să gem puternic la unison cu el.Terminăm amândoi în acelaşi timp el dandu-si drumul în mine.
Se asează lângă mine şi mă înveleste cu un cearceaf.

-În sfârşit soţia mea.

-Nu îmi vine să cred.Spun şi privesc inelul.

-Nu e un vis iubito,e realitatea în care noi trăim.

-Tot nu îmi vine să cred.Spun eu şi râd.Mă mângâie uşor pe frunte sarutandu-mi faţă.

-Doamne cât te pot iubi.

-Cât?întreb eu.

-Până la Doamne-doamne şi înapoi.
Îl iau în brate şi îi plasez un sărut pe buze.Îmi muscă buza apoi se desprinde siret din sărut.

-Nu-i corect.Spun eu prefacandu-ma supărată.

-Ohhh ba da e.Spune şi mă întoarce cu faţă la el.

-Lasa-ma.Spun şi mă dau jos din pat.Caut în dulap lenjeria intimă,o bluză şi o pereche de pantaloni şi mă aşez pe pat imbracandu-ma.

-Haide mai..suparacioaso.
Nu spun nimic doar zâmbesc suptil.

După ce termin închid dulapul şi încerc să ies dar braţul lui Denis mă opreşte.

-Da-te domnule.

-Îuu..Domnule?

-Cum ai vrea să îţi spun?Domnisor?Spun eu şi râd.

-Amm...sună mai bine.

-Nu prea cred.

-Nevasta?

-Im?Nu îmi mai spune aşa.

-Şi cum ai vrea să îţi spun?

-Iubito,Alessia..Nu ştiu,dar nu aşa.

-Bine iubito.Spune şi încearcă să mă sărute.Imi lipesc buzele de ale lui şi îl muşc cât de tare pot.
Mă desprind din sărut iar el îşi pune repede mâna la gura şi începe să înjure.

-Sac,sac,sac..Spun şi ies repede din camera.
Nu apuc să cobor scările că vocea tatălui meu se aude.
-Alessia,draga mâine ne întoarcem acasă.

-Yeeyy..Spun eu şi îl îmbrăţişez pe tată.

-Spunei şi lui Denis,să se pregătească.

-Bine spun eu şi îl sărut pe obraz.
Fug în camera şi îl lovesc din greşeală pe Denis cu uşa.Nu îl bag în seama şi încep să sar în pat că un copil mic.

-Mă muşti,aproape îmi spargi buza apoi îmi dai cu uşa în cap.Foarte frumos din partea ta,nevastă.

-Rauleeee..Ti-am spus să nu îmi mai spui aşa.

-Off bine,nu îţi mai spun.Dar cred că mi-ai făcut un ditamai cucui.

-Scuze,iubire.Spun şi îl mângâi uşor.

-Uhh.Începe să îmi treacă.

-Te cred.Spun şi mă aşez pe pat.

-De ce ai intrat aşa fericită pe uşa?Iarăşi ţi să părut că l-ai văzut pe stăru ăla..nu mai ştiu cum îl cheamă.De acum să nu mai îmi vorbeşte de el,sunt soţul tău,încep să fiu gelos.Spune şi încă se tine de cap masandu-l

-Nu de asta mai.Mi-a zis tată că mâine ne întoarcem acasă!Dar stăi stai stai, tu îmi interzici să nu îţi mai vorbesc despre iubire copilăriei mele?Spun şi îl lovesc cu o pernă în faţă din ea ieşind mii de fulgi.

-Mai usorr!Tipă el.Nu cred că ai vrea să mă vezi gelos.Spune el şi mă loveşte cu o pernă

-Te-am văzut.

-Mdaaa,ai dreptate.Dar totuşi..

-Pe tine te iubesc,iubire.

-Ohhh..şi eu te iubesc,ingeraş.Spune şi mă sărută pe frunte.

Heeeeeeei,ce faceti?

Sper să vă placa acest capitol şi trebuie să vă spun că o să mai lungesc povestea în jur de 50 de capitole,acum chiar nu ştiu dacă o să ajung de acest număr sau o să depăşesc.Sper să vă bucure această veste.
Puupss :*

Decădere //Finalizata//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum