Capitolul 57 *Sfarsit*

5.3K 251 30
                                    

Autor P.O.V.

Totul a revenit la normal.Mamica Alessia a nascut a doua oara, de data asta o fetita perfect sanatoasa.Andrew a primit-o cu nerabdare pe sora sa Maia impreuna cu tatal sau Denis in holul spitalului.Baietelul era nerabdator iar barbatul..barbatul era cel mai fericit din lume.Intrand in sala a vazut-o pe sotia sa si pe fetita infasurata intr-un prosop.Nu si-a putut abtine nici plansul si nici emotiile.A mai trecut prin asa ceva dar si de data aceasta le-a avut.Si-a sarutat tandru iubita si a luat-o pe Maia in brate strangand-o la piept repetand vorbe dulci.Ochii ei verzi erau in totalitate ai mamei ei,buzele carnoase si rosiatice,parul blond buclat chiar si comportamentul.Baietelui ramasese in pragul usii salonului si se uita cu un zambet imens la fetita din bratele tatalui sau.Andrew semana foarte mult cu Denis.Avea ochii caprui,nasucul usor cârn,buzele subtiri iar parul ii era negru.Comportamentul era identic ca al tatalui sau.Era un baietel tare nazdravan si foarte inteligent.Mereu Denis ii facea parul cateodata punand gel pentru a il aranja.Mama lui mereu se ducea cu el la cumparaturi si ii lua tot ce isi doreste de aceea toate fetitele ii faceau ochii dulci baietelului.
Alessia si Denis erau de nedespartiti,mereu erau impreuna si mereu se alintau reciproc chiar daca uneori se mai suparau.Ei ii placea ca el sa o impace iar lui ii placea sa o impace pentru ca mai apoi sa urmeze "testul impacarii".
Se iubeau.Se iubeau nespus si stiau ca nineni si nimic nu le va face rau.
Alessia o ducea pe fiica sa la cursuri de balet iar Denis il ducea pe pusti la fotbal.Maia era o fetita cocheta ii placea sa se imbrace la fel ca mama sa iar daca nu ii placea ceva incepea sa planga.Era sensibila,la fel de sensibila ca Alessia.Ii placea sa stea dupa capul lui Denis si cateodata sa il traga de par amintindu-i ca ea face regulile.Asta facea si Alessia ii placea sa stea in bratele iubitului ei sa sa il enerveze tragandu-l din ce in ce mai tare de podoaba capilara.Denis o fugarea prin toata casa iar ea scapa cateva tipete.Odata prinsa o ducea in camera lor si o pedepsea cum stia el mai bine.In unele nopti Maia dormea cu fratele sau deoarece ii era frica.Parintii lor le citeau in fiecare seara cate o poveste iar ingerasii adormeau.In timpul liber ieseau si se plimbau ori stateau acasa uitandu-se la un film.
Amandoi ramasera la fel.Alessia era la fel de copilaroasa si la fel de cuminte iar Denis era la fel de iubitor si la fel de pervers.
Copii se mandreau cu parintii lor si le plecea sa le faca impreuna farse.Chiar saptamana trecuta se aliasera si facura un plan.Maia trebuia sa ii cheme rapid pe cei doi in bucatarie iar Andrew trebuia sa traga de sfoara pentru ca faina sa ii murdareasca.Cei doi indragostiti doar sau prefacut suparati si le-au spus copiilor sa se duca in camera lor la desene cat ei fac o baie.Da,au facut-o,dar normal ca impreuna.
Totul era bine.Absolut totul.Nimeni nu ii mai deranja,nimeni nu mai voia sa ii desparta.De ce?Pentru ca si-au dat seama ca degeaba ii despart pentru o perioada scurta de timp ei tot se vor intalni si se vor iubi ca in prima zi.
Au o familie frumoasa si cel mai important,se iubesc!
Au trecut prin multe greutati impreuna dar asta nu ia facut sa renunte,din potriva au luptat si au castigat.
Iubirea este cel mai fru

mos sentiment iar ei simt in fiecare zi sentimentul asta!


mos sentiment iar ei simt in fiecare zi sentimentul asta!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Sfarsitt!!❤❤:(

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Sfarsitt!!❤❤:(

P.S:In a treia poza e tot Andrew.Am vrut sa apara si cu tatal sau.:))❤

Decădere //Finalizata//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum