Capitolul 8

9.7K 427 18
                                    

(Denis este la media)
Imi deschid ochii,eram in aceasi camera,langa baiatul visurilor mele,ma tinea in brate.
-Buna dimineta
-Neata
Aud usa de la intrare trantindu-se.Ma uit speriata la Denis care ma privea.
-Cum ies de aici?
-Pe usa.
-Fara sa ma vada ai mei.Pana la urma ies din camera ta,imbracata asa,ciufulita.
El zambeste si se pune deasupra mea.
-Maa sufocc.
-Nu conteaza.
-Ba da conteaza,incerc sa il dau la oparte dar nu se clinteste.
Imi saruta gatul,coborand spre sani,eu tremurand usor sub el.
Ma zvarcolesc,el isi da seama si se da jos de pe mine.
-Nu mai vreau alte vanatai.
-O sa te obisnuiesti cu ele.
Ies din camera si intru in camera mea,imi fac un dus rapid si ma imbrac cu niste colanti si o bluza.Nu puteam sa stau foarte dezbracata in casa,vremea de afara era destul de rece,fiind aproape iarna.
-Neata scumpo.
-Neata.
-Uite draga mea eu si tatal tau vrem sa iti spunem ceva.
-Pai ziceti-mi,spun eu si ma asez pe scaun.Intre timp cobora si Denis.
-Noi stim in ce stare e Denis si ca sta singur..spune mama facand o pauza privindu-l pe Denis.
-Iar noi vom pleca o lunga durata de timp,ne-am hotarat sa stea Denis cu tine.El ne-a dat idee asta,nu avem alta obtiune,si singura nu te lasam.
-Dar mama,pana acum am stat singura nu am patit nimic.
-Dar nu atat de mult timp.
-Dar nu vreau sa stau cu el.
-Alessia nu fii nepoliticoasa.Denis ne face un mare favor,ar trebui sa ii multumesti.
-Sa fac ce?Nu mai puteam am alergat in camera mea si m-am trantit in pat.
Nu pot sa accept ca baiatul asta o sa stea cu mine in casa.Singuri.Este plin de sine.Daca atunci cand ai mei erau acasa se dadea la mine acum ce fac?Nu vreau sa merg cu ei.De ce s-a oferit sa stea cu mine?Nu putea sa taca?
O bataie in usa se aude si ma trezeste din gandurile mele.
-Ce-i?
Nu se aude nimic doar inca o bataie.
-Intra odata!
Iarasi acea bataie in usa.Ma ridic si o deschid .In fata ei statea Denis cu un zambet mare pe fata
-Ce vrei?
-Nu ma inviti inauntru?
-Nu
Intra si se aseaza pe pat.
-Am zis nu!!ma rastesc eu.
-Nu mai vorbi asa cu mine sau poate vrei sa dormi afar'!
-Ba!Vorbesc cum vreau cu tine,e camera mea,nu e a ta,si tu nu imi zici ca eu dorm afara?Daca le zic ce mi-ai facut tu o sa ajungi pe drumuri.Nu in casa mea si nici in rahatu tau de casa.M-ai inteles?
Nu mai pot zice nimic ca vine nervos catre mine,ma prinde de par,eu tipand incet.Se uita in ochii mei si imi da o palma incet pe obraz.
-Nu ai sa zici nimic.
-Vezi sa nu!
Ma trage din ce in ce mai tare de par.Ochii mei se umezesc semn ca incurand o sa plang
-Deci?
-O sa afle ce nenorocit esti.Tu chiar crezi ca o sa doresc sa stau cu tine in casa mea?Cred ca glumesti!
-Nu imi mai zice asa!
-Nu iti place sa auzi adevarul?
-Tu o sa fii la mana mea!O sa te cumintesc eu!
-Niciodata.
Simt cu ma impinge in pat urcandu-se peste mine,inca tinandu-si mana in parul meu.
-Da-mi drumul.
-O sa le spui?
-Abeastept
Imi rupe bluza de pe mine lasandu-ma in sutien.
Se ridica rapid si incuie usa eu sarind din pat ducandu-ma spre el,incepand sa bat cu pumni in pieptul lui musculos.
-De ce ai incuiat usa?Da-mi drumul,nebunule.
Simt iar mana lui in parul meu incerc sa tip dar mana lui se pozitioneaza pe gura mea
Nu stiu ce sa fac!Imi e frica!Nu pot sa tip nu pot sa fac nimic!
Pantaloni mei sunt da-ti jos eu ramanand in lenjerie intima.Ma zbat dar nu pot sa il dau jos.
Mana lui imi atinge sani coborand intre picioare, eu incepand sa plang.
-Alessia.
Incerc sa ii raspund dar mana lui Denis ma opreste.
-Nu ma intereseaza ca e ma-ta pe partea cealalta,zi-mi o sa le zici?
Dau din cap semn negativ,imi da drumul si se ascunde in dulap,imi iau alti pantaloni si alta bluza,si deschid usa.
-Alessia daca nu vrei sa stai cu Denis nu e nicio problema,o sa stai cu Alex,o sa il chem.
Alex este un prieten bun cu tata.Are in jur de 25 de ani,si este un baiat extrem de tare.Il stiu decand eram mica
-Nu mama,o sa stau cu Denis,nu trebuie sa il deranjezi pe Alex.
-Bine,draga mea,maine vom pleca.
Iese din camera ,iar dulapul se deschide iesind Denis cu un zambet larg pe fata
-Mi-ar fii placut sa continuam,dar nu a fost sa fie.O sa avem destul timp.Spune si iese din camera,trantind usa.
Ce am facut?Am sa raman singura cu Denis in casa.Si nu voi putea face nimic ca sa il opresc.Cand era deasupra mea nu aveam absolut nicio forta.Ce ma voi face?..

Decădere //Finalizata//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum