Capitolul 18

6.1K 306 1
                                    

Ies din masina trantind capota.Nu imi vine sa cred ce inima poate sa aiba baiatul asta.De ce nu l-a interesat in ce stare e omul acela care era la volan.Daca acum e mort?Daca e ranit?De ce imi fac atatea griji?Denis stie ce face nu?La dracu Denis,esti un badaran.
-Nervoasa?
-Foarte.
-Noapte buna.
-Tu poti sa dormi?
-De ce nu as putea?
-Nu ai constiienta incarcata?
-Absolut de loc.
-Sun la spital
-Nu suni la niciun spital.
Spune si vine spre mine luandu-mi telefonul din mana.
-De ce?
-Daia.
-Pune-te in locul acelui om..
-Alessia am mai vorbit despre chestia asta.Acum te rog nu imi mai vorbi despre persoanele neimportante.
-Si atunci despre ce ai vrea tu sa iti vorbesc?
Incepe sa ma sarute pe gat mascand cateva parti eu gemand infundat.
-Despre asta.
Ma aseaza pe canapea dandu-mi tricoul jos ramanand doar in sutien
Ii dau si eu bluza jos si ii sarut abdomenul trecand cu limba pe pielea lui firbinte.Tremura sub atungerile mele si asta ma bucura.O sa vada el acum.Crede ca o sa il las mereu sa ma aiba?Nu vreau sa creada ca sunt usor de jucat pe degete,si ca il vreau mereu "peste" mine.Poate ca da il vreau mereu,si nu pot sa traiesc fara atingerile lui dar nu vreau sa stie adevarul.Vreau sa ii fac o surpriza.
Ii dau pantalonii jos si observ masculinitatea lui intarita.Zambesc si imi apropii buzele de boxerii lui.
-Ohhh..Alessiaaa
Trec cu limba peste capul penisului lui iar el isi sprijina capul gemand.
-Iubito nu mai rezist.
Asta e!Ma ridic si alerg spre camera mea unde incui usa.
Aud injuraturi de la parter dar nu le pot auzi bine.
Bravo Alessia.Asta merita!
-Alessia,iesi de acolo!
-Vezi sa nu!Spun eu bufnind in ras.
-Sa vezi tu ce o sa razi cand vei iesi de acolo.
-Ma ameninti?
-Da!
-Esti un idiot!
-Sunt idiotul care ti-a luat tie virginitatea!Idiotul pe care tu il iubesti.
-Trebuie ca tu mereu sa bati apropouri?
-Spune ca nu e adevarat!Spune ca nu ma iubesti!
-Lasa-ma
-Iesi de acolo.Spune el mai nervos
-Ti-a placut?
-Da mi-a placut.Dar trebuia sa o faci pana la capat.Oral.
-Asta a fost si idee.Te-am excitat pana nu ai mai putut,iar apoi te-am lasat cu ochii in soare.
-Mai bine ai tacea.Nu stii la ce ma gandesc sa iti fac.Deci mai bine ai iesi de buna voie.Daca nu vrei cu forta.Dar de avertizez cu forta e mult mai rau.
-Hahaha ma faci sa rad,Denis. Ce o sa imi faci?O sa ma omori in chinuri?O sa ma bati pana mor?
-Deci ultima data iti mai zic.Iesi sau nu?
-Nu!
Ma asez pe pat nemai auzind nimic.Devine enervanta toata linistea asta.
In urmatoarea se secunda aud o bubuitura si vad in fata mea doar praf.A dărâmat usa?Asta e nebun?
-Ce dracu?Spun eu,vazand doar praf.
-Te-am avertizat.Spune Denis si apare ca prin minune in fata mea.
Incep sa tremur si ma indepartez de el.Ma dau tot mai in spate pana cand simt peretele rece.
-Acum ti-e frica de mine,iubito?
-N-nu. spun eu balbaindu-ma
-Deloc?Spune el si da cu pumnul direct in peretele din spatele meu speriindu-ma.
Nu mai am glas nu mai pot scoate nici un cuvand.
-Zii.Spune el nervos.Ochii lui devenind negrii de furie.
-Ai ramas fara cuvinte?Atunci hai cu mine.Spune si ma trage dupa el.Iesim din casa si ma impinge in masina inchizand usa.
-Denis,da-mi drumul.
-Ti-a revenit vocea?
-Denis,ma enervezi da-mi drumul.Spun eu si incep sa bat in geam
-Inceteaza.Sau va fii si mai rau.
-Esti un idiot.
-Mersi.
Mergem de catva timp.Sunt speriata si nu stiu unde dracu ma duce Denis.
Opreste langa o casa care arata mai mult a club,si iese din masina mai apoi deschizandumi-o si pe a mea.Incep sa tremur de frig deoare ce sunt imbracata doar in niste pantaloni foarte scurti si un maieu deasupra buricului.Vede asta si imi da geaca lui.
Ma impinge in casa iar eu raman in tocul usii,masca cand vad ce e acolo.
Fete aproape dezbracate in bikini si sutien,iar in partea cealalta cativa baieti imbracati doar cu o pereche de boxeri.
Este destula lume.Toti danseaza si beau.
Denis ma impinge inauntru si ma priveste ciudat.
-Denis,de ce m-ai adus aici?
-Pur si simplu.Spune si dispare din aria mea vizuala.

Sunt foarte speriata.Nu cunosc pe nimeni de aici.Trec pe langa cateva fete care incep sa tipe,nu le bag in seama si trec mai departe.
Unde dracu e iesirea aia?
-Frumoaso?Cauti ceva?
-Mda, stii cumva pe unde e iesirea?
-Ooo nu la asta ma refeream.
-Atunci? spun eu speriata.
Baiatul se apropie din ce in ce mai mult.Pe langa ceilalti acesta e destul de dragut plus ca e si imbracat.Are parut brunet,si un zambet superb.
-Stai linistita,nu iti fac nimic!Eu sunt Oliver.Spune si intinde mana.
-Alessia.
-Incantat.
-Si eu..
-Sigur nu mai vrei sa stai?
-Mnu.Nu prea imi place aici.
-Bine,cum vrei.Iesirea este pe acolo.Sper sa ne mai intalnim.
Nu mai astept si o iau la pas printre multime.
Nu imi vine sa cred ca Denis m-a adus aici si ma lasat singura.
In sfarsit vad iesirea.
Incep sa alerg pana la ea dar ma lovesc de un corp solid si cad jos.
-Bunaciunee...
Ma ridic instantaneu si trec pe langa baiatul care acum sta in fata mea.
Ma prinde de brat si ma ridica pe umarul sau tinandu-ma ca pe un sac de cartofi.
-Da-mi drumul.Da-mi drumul.Tip eu si il lovesc cu pumni in spate.
-Drace!Stai cuminte.

....

Decădere //Finalizata//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum