-Da-te jos!
-Poftim?Intreb mirata de atitudinea lui Derek.
-Da-te Alessia.Spune Derek prinzandu-ma de incheietura si ridicandu-ma din poala lui.
-Sa intamplat ceva?Intreb urmarindu-l din priviri pe Derek care isi scoate telefonul din jacheta.
-Da!..Mnu,nu stiu nimic..O sa am eu grija..mersi!
-Cine e?
-Alessia nu ma mai zapacii cu intrebarile tale prostesti.
-Doar te-am intrebat.Soptesc eu.
-Si-au dat seama ca lipsesti.
-Cum?
-La dracu, nu stiu..Cu siguranta e mana lui Denis.
-Ma cautat.Spun fericita.
Derek se ridica nervos si inainteaza spre mine prinzandu-mi umerii.
-Mai devreme ai vrut sa ti-o tragi cu mine si acum tie gandul la ala?-...
-Te-a lovit pentru numele lui Dumnezeu.
-Derek gata...
-Gata?Nu e gata!Ala e un papa-lapte,un idiot,un prost,un tampit,un...
-Ajunge.Tip eu si ii dau mainile la o parte.
-Dormi aici.Nu risc sa te vada cineva iesind din cabana mea.
-Nici gand.Spun iesind pe usa.
Respir adanc si pornesc spre teren prin intuneric,luna plina ajutandu-ma sa vad drumul.Un fosnet ma face sa ma opresc uitandu-ma prin jur neobservand nimic.E doar imaginatia mea,e doar imaginatia mea.Repet pentru a ma relaxa.
Incep sa alerg parca simtind ca cineva ma urmareste auzindu-i pasii.-Stai!Spune aceea persoana iar eu ma opresc terifiata.Paseste mai aproape de mine si imi pune mana la gura oprindu-ma din tipat.
-Credeai ca scapi?Ma intreaba o voce cunoscuta mie.Denis?Daca iti dau drumul promiti ca nu tipi?
Ma intreaba el iar eu dau afirmativ din cap.Bine.Spune si isi ia mana.-Denis ce crezi ca faci?Il intreb incercand sa imi pastrez calmul.
-Tu ce crezi ca faci?Spune si imi prinde barbia.Ce treaba ai cu Derek?
-Nu am nici o treaba.Spun si trec pe langa el, proasta miscare deoarece imi prinde mana si ma aseaza din nou in fata lui.
-Nu ma mintii!Maraie el.
-Nu te mint Denis.
-Ba da,o faci.Ce ti-a facut asta?Tu nu minteai.
-De ce incerci sa dai vina pe oricine?Crezi ca toti suntem vinovati dar pe tine nu te vezi.Tu esti cel vinovat aici!Tu esti cel care ma indepartat de tine,tu!Tu si orgoliul tau imens.Sper ca intr-o buna zi sa iti dai seama.Spun si plec de langa el intrand in cladire.Strabat holurile si in sfarsit vad usa camerei mele.O mana puternica ma prinde de talie si ma lipeste de peretele rece.
-Nici o data sa nu mai crezi ca tu ai ultimul cuvant,niciodata.Spune si isi apropie fata din ce in ce mai mult de a mea.
-Nu esti seful meu,Denis.Sa iti intre asta bine in cap.
-Alessia cred ca ai uitat cine face regulile.Spune si ma ridica pe umarul sau ca pe un sac de cartofi.
-Da-mi drumul!Tip eu si incep sa bat din picioare si din maini lovindu-l.
-Inceteaza baby nu ma poti opri.
-Denis lasa-ma jos.
-Imediat printeso.Spune si imi da o palma la fund asta facandu-ma sa ma enervez.
Ajungem la usa camerei lui deschizand-o si intrand cu mine pe ea.Il vad pe Roy in pat dormind dus doar intr-o pereche de boxeri sforaind.
Denis ma da jos prinzandu-ma de mana tinandu-ma strans din cauza nervilor.-Roy!!!Urla el la baiatul sexy din pat.
-Ce?Cine?Unde sunt?Spune acesta sarind din pat si frecandu-se la ochi.
-La mama dracu boule.Spune Denis privindu-l furios.
-Ce e frate,ce am mai facut?
-Am o treaba iar tu esti inca aici.Dispari.
-Aa.Spune si ma priveste.Inteleg..
-Misca-te odata.
-Ok ok.Spune Roy si se ridica din pat.
-La dracu Roy pune-ti ceva pe tine.Spune Denis si imi acopera ochii.
-Sa ma imbrac?
-Iesi odata.Urla Denis si il da pe Roy afara incuind usa.
-D-de c-ce ai incuiat-o?Spun balbaindu-ma.
-Ca sa nu ne deranjeze nimeni iubito.
-Vrei sa vorbim?
-Daca asta intelegi tu..da sa vorbim.Accentueaza el ultimul cuvant.
Ma ridica in brate asezandu-ma usor pe patul moale.-Denis?Ce faci?Lasa-ma.Nu fac asta.Spun si incerc sa ma ridic dar bratul sau mare ma opreste.
-Ce ai spus?Spune bagandu-si mana in parul meu.
-Auu..Denis ma doare.Spun si incep sa ma zvarcolesc pentru a scapa.
-Nu iti place?Derek a fost mai rau,nu?Te-a excitat mai tare,nu?Spune si ma loveste cu capul de perete.
-Denis..Gata.Incerc eu sa ma apar dar mai mult il enervez.
-Hai spune-mi ce iti mai facea?Spune si imi da tricoul jos ramanand doar in sutien.
-Denis lasa-ma spun si incep sa plang.
-Sa te las,nu iti place?
-Mnu..Spun iar el imi da o palma.
-Ohh mai taci,stiu ca iti place.Spune si imi da si pantaloni jos ramanand doar in lenjerie.
-Nu..nu.
-Ce nu?Nu iti place?Vrei sa te fac sa iti placa?Spune si isi ridica pumnul lovindu-ma.
Incerc sa imi opresc plansul dar izbugnesc si mai tare cand vad pete de sange pe mainile lui Denis si pe cearceaf.Trec cu limba peste buze si deabea acum simt gustul de sange care imi e pe fata.
Imi inchid ochii si il aud pe Denis respirand greoi.Deabea ii deschis si il vad plangand uitandu-se speriat la mine.-Imi pare rau..Spune si imi inchid din nou ochii.
Heeeeeei!!Ce faceti?Sper ca nu v-am intristat asa tare,iar daca am facut-o,imi pare rau.
Stiu, un sfarsit putin trist dar nu am ce face..am multe idei,si as vrea sa stiu ce crede-ti ca se va intampla mai departe.
Va multumesc pentru voturi si pentru pareri si sper sa va placa capitolul.Puups:**
CITEȘTI
Decădere //Finalizata//
Romantizm-Treci aici! -Și dacă nu vreau?Ce o să-mi faci? -Nu mă pune la încercare! Veni spre ea,o luă de par și șopti:-Prințesa o să fie pedepsită! Atenție: +18 #22 noiembrie 2015 #8 februarie 2016