Capitolul 25

5K 262 4
                                    

Denis P.O.V
Sunt un bou.Un mare bou.Ce ma fac acum?Ce fac fara Alessia?Fara Alessia mea...
Deva imi e dor de ea.La dracu,cu dragostea asta!Cum am putut sa ma indragostesc asa repede?Cum am putut sa pun din nou suflet intr-o relatie.Nu vreau sa o pierd si pe Alessia.Pe Alessia o iubesc.O iubesc foarte mult.
Prostii aia...Oliver si Adam,din cauza lor Alessia e suparata pe mine.Oliver credeam ca mi-e prieten.Nici nu mi-a zis ca nenorocitul ala e fracsu.O sa il omor,jur.
Sau mai bine pe amandoi.O sa ii dau in gat,o sa ma duc la militie si o sa ii dau in gat cu traficul de droguri si clubul ala cu rahaturi.Oliver e patron acolo si ii gaseste lui Adam multe fufe cu care sa si-o traga.
La dracu cu tot.Din cauza tuturor eu si Alessia suntem despartiti.Si ma-sa si tacsu nu au putut sa ramana acolo?
Stau la masa care inca nu e daramata si ma gandesc la toate porcariile astea.O mana ma apuca de umar si imi intorc capul sa vad a cui e.
-Oliver?Spun si casc ochii ca sa nu cumva sa imi imaginez.
-Da.Spune si il vad si pe Adam apropiinduse.
Sigur am sa imi iau o bataie zdravana.
Oliver il priveste cu coada ochiului pe Adam si se asaza amandoi pe scaunele goale din fata mea.
-Imi pare rau.
-Ce?
-Ma refer la cearta cu parintii Alessiei,nu la bataie.
Spune si Oliver ii da un cot in umar.
Adam imi cere iertare?Visez?
-Nu ma intereseaza Alessia.
-Frate te cunosc decand eram mici.Tii la fata asta.Se vede.Tu nu te-ai vazut cum o priveai.Si daca nu te intereseaza de ce ai lacrimi in ochii?Spune Oliver.
Are dreptate,foarte mare dreptate!Sunt mort fara Alessia.
-Si mie imi pare rau ca am dat asa rau!
-Nu trebuia sa fac ce am facut atunci cu iubita ta.Credeam ca e doar o...ăă..mda.
-Vrei sa te ajutam sa te impaci cu ea?
-Degeaba.Parintii ei nu mai ma "indragesc".
-Te indrageau?
-Am stat luni cu ea singuri in casa lor.Normal ca ma indrageau,aveau incredere in mine.
-Nu mai fii suparat,o sa te impaci cu ea.
-Sper.
Alessia P.O.V
Ma intind in pat bulbersata.Deja imi e dor de Denis.Dar pana la urma nu a facut nimic grav,nu?Adica s-a batut cu Adam,tipul care era gata-gata sa ma violeze.Parte rea e ca si el e ranit,si ai mei nu ma mai lasa sa vorbesc cu el.Parintii mei cred ca Denis l-a batut pe nedrept sau ca l-a enervat.Dar nu.Denis stia de ce il loveste.Il iubesc enorm pe Denis si as putea sa il iert de mii de ori.El e prima mea iubire,si sper ca si ultima.Telefonul meu sta pe dulapiorul de langa pat.Speram sa imi dea un mesaj sa isi ceara iertare,dar nu prea cred ca o sa-l primesc.
Privesc tavanul si ma gandesc la baiatul care mi-a furat inima.Nu poate sa se termine asa.
Telefonul meu bazaie semn ca am primit un mesaj.Stau cateva minute nemiscata nestiind ce sa fac.Ma intind dupa telefon si deblochez ecranul.Intru in mesagerie si vad ca acel mesaj este de la un numar necunoscut.
"Sa nu mai ai incredere!Nu e cine vrea sa para."
Raman holbandu-ma la telefon si la mesajul pe care nu il inteleg de nici un fel.Cine poate fi?

Primesc alt mesaj dar de data asta este de la el.
Denis❤❤❤:Te iubesc!Daa tu mai ti macar putin la mine,iesi la balcon!Te rog.
Raman putin uimita si decid sa ies afara.Apas pe clanta de la balcon si il vad pe Denis cu un buchet mare de trandafiri rosii in mana.
-Iubito imi pare rau ca am reactionat asa urat,dar crede-ma ca nu m-am putut abtine cand l-am vazut pe Adam.Te rog iarta-ma!
Ii sar in brate si il imbratisez strans.
-Te iubesc,mai!Si bataia aia o merita.
-Ehh...si eu am zis tot asa.Si daca vrei sa stii nu mai sunt certat cu Oliver.
-Cum?Adica nici cu..
-Cu ala da.Nu cred ca o sa-l iert pentru ce ti-a facut.
-Si cu parintii mei,ce facem?
-O sa ii convingem ca ne iubim.
-Pai stii ce?
-Ce?Spune si ma lasa jos,privindu-ma in ochi.
-Hai sa ne iubim.Spun si ii fac cu ochiul.
Intram in camera si asez buchetul de trandafiri pe masuta din sticla.El ma prinde de abdomen si ma pune in pat,asezandu-se peste mine.
-Fraierule!Te iubesccc!!
-Fraiero nu mai tipa,sau vrei sa ne prinda ai tai?
-Eu voiam sa iti spun ca te iubesc!Spun eu bosumflata.
-Pai atunci...Si eu te iubescccc!!
-Nu mai tipaa..
-Dar te iubesccc..!!

Decădere //Finalizata//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum