Toata ziua,a decurs normal.Dupa ce am plecat de la parcul de distractii l-am rugat pe Denis sa mergem pana la mall.Am facut multe cumparaturi,Denis carandu-le.M-am amuzat cat era de obosit si nu ma lasa sa tin nici macar portofelul.Zicea ca o sa obosesc si mai bine cara el tot.
Cand am ajuns acasa am despachetat singura,deoarece Denis avea"treaba"
Nu am inteles ce fel de treaba,nu are servici.M-a pus ceva pe ganduri,daca de duce sa se intalneasca cu cineva,cu o fata.Nu mi-ar face asta,nu?Dupa tot ce s-a intamplat aseara,nu ar avea cum.
Seara trecuta a fost o seara magica.Il voiam,cu trup si suflet.Mau uimit gesturile lui tandre,totul.
Telefonul meu suna si vad numele Dianei pe ecran
-Diana,sa intamplat ceva?De ce ma suni la ora asta tarzie?
-Da Alessia,s-a intamplat.Spune ea cu vocea tremuranda.Plange?
-Ce sa intamplat?De ce plangi?
-Pai..
-Spune odata.
-Luke..
-Ce e cu el?
-El a planuit...
-Diana spune.Ce a planuit?Despre ce tot vorbesti?
Usa se deschise si il vad pe Denis cu un ochi vanat,si cu buza sparta.
-Denis?Ce ai patit,spun eu si inaintez catre el.
-Vorbim.maine,ok?Spune Diana iar in secunda urmatoare se aude un bipai semn ca a inchis
-Nimic.
-Ce?Cum nimic?
-Nimic.
-Atunci de ce ai buza sparta si ochiul vanat?
-Am vrut sa ma machez si eu.
-Denis ?
-Alessia?
-Spune-mi!
-Ce?
-Atunci daca nu ai nimic de spus poti sa iesi din camera mea.
-E si camera mea.
-Ba nu!E doar camera mea.
-Si a mea.Spune si se aseaza pe pat cu capul pe perna si cu mana pe abdomen
-Ridica-te.O sa-mi murdaresti perna.
Se ridica in fund si ma privea.Intru in baie si iau trusa de primajutor.
Incep sa ii dezinfectez rana de la buza el gemand de la durere.
-Mersi.
-Acum poti sa imi zici ce s-a intamplat?
-Nu.Spune si iese din camera trantind-o.
Ce imi ascund astea doi.Diana a zis ceva de Luke,daca Denis a avut de aface cu el?
Sa il sun pe Luke?Nu,mai bine il sun pe Ryan.
-Alo?
Pe fundal se auzeau cateva masini claxonand.
-Ryan?
-Cei?
-Te deranjez?
-Da
-De ce imi vorbesti asa?
-Asta meritati voi.Indiferenta,si nepasare.Si multa bata..
Ii inchis,nu mai vreau sa aud nimic din partea lui.Credeam ca e altfel.Prima data cand l-am intalnit parea un baiat dragut,si de treaba.Acum am observat adevarata lui fata.Inteleg ca nu il "inghite" pe Denis,dar nu trebuie sa se bage in relatia noastra,daca e una.Are ceva cu Denis,dar cu mine ce are?Pana acum eram prieteni si acum imi vorbeste rece.
Cobor in living si ma asez pe canapea,uitandu-ma la Denis care statea in bucatarie si se juca cu pircingul lui.Cred ca acel cineva i la smuls si de aceeaa are buza sparta.
-Ce ascundeti?
-Cine?
-Tu si Diana.
-Diana?spune si pufneste.
-Da,Diana.
-Nu mai vreau sa te intalnesti cu ea.
-Ce?Cum adica sa nu ma mai intalnesc cu ea?Ai inebunit sau ceai?
-Nu am inebunit.Vreu doar sa nu te mai intalnesti cu ea.
-De ce?
-Sa ziceam ca nu am incredere in ea.
-Nu tu trebuie sa ai incredere in ea,ci eu.
-Ti-a zis ce sa intamplat?
-Nu.Dar vreau sa stiu.
-Stii ca prietena ta Diana este impreuna cu Luke?
-Nu.Spun eu socata.Ce treaba are asta cu ce ti s-a intamplat tie?
-Asculta-ma si taci.
Cand am fost in mall am primit un mesaj de la Matt.El mi-a spus ca vrea sa ne intalnim la cafenea si sa vorbim.Dupa ce am am ajuns acasa am plecat sa ma intalneasc cu el.Si ghici ce mi-a zis,Ca Luke si Ryan au fost in masina care te-a lovit pe tine.Ei au provocat tot accidentul.Ei l-au rugat si pe Matt sa li se alature dar el a zis ca nu se baga.Apoi l-au pus sa ma sune sa imi zica ca tu ai fost lovita de o masina,apoi sa sune la spital.Nu am mai putut sa ma abtin si l-am pus pe Matt sa imi zica unde e Luke.L-am gasit cu Diana la un bar.Nu m-am putut stapani si l-am batut.Apoi a aparut Ryan si uite ce mi-a facut.Poate ca Diana nu a zis nimic si nu a facut nimic dar plangea,si stii de ce plangea?Pentru ca stia ca Luke si Ryan au facut asta,si nu ti-a zis.Acum pot sa te felicit ce prietena buna ai!Bravo Alessia!Bravo.Heeeeei !! Cine se astepta la asta?
Scuze de greseli❤❤❤❤
CITEȘTI
Decădere //Finalizata//
Romantizm-Treci aici! -Și dacă nu vreau?Ce o să-mi faci? -Nu mă pune la încercare! Veni spre ea,o luă de par și șopti:-Prințesa o să fie pedepsită! Atenție: +18 #22 noiembrie 2015 #8 februarie 2016