-De ce imi faci asta?
-Dar ce iti fac?
-L-lasa pi-pistolul.Incerc eu sa spun balbaindu-ma
-Pistol?Ce pistol?Asta?Spune si mi-l arata.
-Ryan...
-Alessia.
-Te rog..
-Ce ma rogi?
-Nu vreau sa plec.
-Dar pana acum vroiai sa pleci.
-M-ai urmarit?
-Stau de doua seri la balconul tau,chiar nu ti-ai dat seama?Spune si pufneste in ras.
-Doar glumeam.Spun mai sigura deoarece pistolul nu il mai aveam la tampla.
-Nu prea cred.Ia.Spune si imi da telefonul.
-Ce?
-Suna-ti parintii si spunele ca ai sa pleci maine cu un prieten in America.-Nici vorba.Nu plec.Nu plec cu tine.
Scoate din nou pistolul si incepe sa se joace cu el,rotindu-l pe un deget.
-Ce spuneai?-Bine..
Apelez si la al doilea apel imi raspunde tata.
-Alo,draga s-a intamplat ceva?
-Mnu..voiam sa va zis ca maine as vrea sa nu ma duc singura in America,prietenul meu Ryan..ăă..vrea sa vina cu mine.
-Sigur scumpo.O sa va comand doua bilete.
-Multumesc tati.Pa.Nu mai pot spune nimic ca Ryan imi ia telefonul de la ureche si incepe sa rada isteric.
-Ce naiba ai?
-Ce stii sa te prefaci.
-Mda..
-Hai.
-Unde?Spun eu speriata.
-Acasa la tine.Spune dand din sprancene.
-Acasa.
-Tremuri.Ia.Spune si imi da geaca lui punandu-mi-o pe umeri.
Tot drumul am fost tacuti.Nu imi placea.Nu imi placea prezenta lui.Era mai bine cu Denis.El e nevinovat?Ryan a facut ziarul ala fals,nu?
-Poti sa incepi sa iti faci bagajul.Maine e Craciunul si o sa plecam de dimineata,nu o sa mai ai timp sa il faci.
Incuvintez si urc in camera aranjandu-mi hainele in valiza.Nu pot pleca cu el.Nu acum cand stiu ca Denis e nevinovat.Trebuie sa vorbesc cu el,dar cum?Telefonul meu e la Ryan.Un gand imi fulgera mintea.Cotroboi prin sifonier unde gasesc cateva ciarceafuri.Le leg intre ele si un capat il leg de piciorul patului.Deschid usa de la balcon si las cearceafurile sa o ia in jos.Trag aier in piept si imi dau drumul pe franghie.Parca as fii intr-un film.Tocmai am sarit pe geam de la etajul doi.Nu mai astept nimic si fug spre poarta trantind-o in urma mea.
Fug spre centrul orasului ce este foarte aproape de casa.Orasul este plin de beculete colorate care ma incanta.Ce ma fac acum?Pe unde o iau?Unde sta Denis?La dracu!Trebuia sa il intreb.Acum ce ma fac?Nu am nici telefonul si nu vad nici un om care sa fie prin jur.Incep sa ma plimb gandindu-ma la o solutie.Daca a vazut Ryan ca am fugit?Daca ma cauta?Ce ma voi face?Denisss,unde estiii??
Nu pot sa ma duc nici la parintii mei la petrecere este foarte departe si nu am bani pentru taxiu.
Hoinaresc printr-un parc pe care nu il cunosc.Cred ca e un parc cat timp are cateva topogane si leagane.Imi este foarte frig.Slava Cerului ca nu mai ninge ca as fii inghetat.Observ cativa baieti pe o banca care mi se par cam dubiosi.Privirile lor se indreapta spre mine si ma analizeaza.Inghit in sec si trec pe langa ei,proasta miscare caci o voce ma opreste.-Hei,frumoaso te puteam ajuta?Te-ai ratacit?S-au ai fugit de acasa?
Pot spune ca am si fugit de acasa intr-un fel.Am fugit de Ryan.
-Frate,esti prost?E speriata destul,nu o mai speria si tu.
Acum ii vad mai bine pe tipi.Cel care sa luat de mine era un baiat brunet vopsit in varful capului blond,solid cu niste ochii verzi,baiatul ce mi-a luat apararea era blond cu niste ochii albastrii si un pircing in spranceana,iar langa el era un alt baiat roscat cu ochii verzi.
-Ce faci la ora asta tarzie intr-un parc,singura?Ma intreaba baiatul blond.
-Pai..ăă..
-Mai precis.Spune baiatul roscat.
Telefonul celui brunet suna si incepe sa si-l caute prin buzunare.
-Alo...Da frate...Blonda?Ochii verzi?Ohh da.E aici...Ok frate.
Incerc sa ma indepartez dar baiatul brunet ma prinde de mana si imi face cu ochiul.
-Deci am avut dreptate.De ce ai fugit?Nu cred ca vrei sa il vezi pe Ryan nervos,nu?
Incep sa lacrimez cand ii aud numele acelui nenorocit.
-Da-mi drumul.Nu vreau sa il vad.Intelegi?Da-mi drumul.Tip eu si incep sa ma zbat.
-Nu ma intereseaza ca vrei tu.Te ducem la el.
-Frate ce sa intamplat?Intreaba blondul.
-Printesa lui Ryan a fugit.Trebuia sa se duca maine in America.Amenintari,treburi de ale noastre.Vrea sa o duca de aici sa nu se mai intalneasca cu iubitul ei,care cica a omorat pe una dar nu el a omorat-o ci altu a lovit-o cu masina.Incurcata treaba.
-Pai si o duci?
-O ducem.
-Nu frate,las-o.Stii ce nebun e Ryan.Parintii ei stiu?
-Tocmai daia a zis ca nu mai asteapta pana maine sa plece.Pleacam in seara asta.Cine stie ce o sa le zica lu ma-sa si lu tacsu,maine.
-Va rog lasati-ma.Nu vreau sa plec.Nu vreau sa plec de langa el .Acum stiu adevarul,ca nu el a omorat-o pe fata aceea.Va rog.
-Taci.Spune brunetul si ma impinge in masina.Langa mine se aseaza blondul iar ceilalti doi stau in fata.
Plansul meu se vede ca il ingrijoreaza pe baiatul de langa mine.Imi atinge mana eu tresarind la atingerea lui calda.
Masina se opreste si cei doi din fata se dau jos faandu-i semn blondului sa ramana cu mine.-Te rog ajuta-ma.
-Inca nu pot.Cand vom ajunge promit ca o sa te ajut.Acum chiar nu pot.
Imi las privirea in jos iar el imi prinde barbia intre degetele lui.Promit.
Usa de pe partea mea se deschide iar o mana ma prinde de par tragandu-ma afara.-Auu.Tip eu.
-Cum ai putut sa fugi,cateao?Ha?Spune Ryan si ma priveste in ochi.-Luate-ar dracu Ryan.Nu intelegi ca nu vreau sa vin cu tine?Ca nu pe tine te iubesc?Chiar nu iti intra in cap,jigodie?
Pumnul lui se inclesteaza si ma loveste cu toata puterea,eu aproape cazand daca nu ma tinea de par.
-Frate,las-o.Se aude vocea blondului.
-Taci Benjamin.Tipa Ryan.
Benjamin?Ce nume frumos.Pacat ca in momentul asta nu ma pot gandi decat la jegul asta din fata mea si la plecarea mea.-Frate,serios las-o.Uitate si tu ce speriata e.Spune tipul roscat.
-Austin tu ce dracu ai?Dar tu Benjamin?Lasati-ma.E a mea.O sa te invat eu minte.Pana atunci trebuie sa ajungem in New York.
-Unde?Dar nu acolo trebuia.
-Ba da.Acolo nu ne va gasi nimeni.Spune si ma impinge in masina.Langa mine se pun roscatul numit Austin si blondul pe nume Benjamin care mi se par mai de treaba decat Ryan si brunetul.
Coboram din masina iar Ryan ma prinde de mana.Pasesc in avion si imi ocup locul langa Ryan la geam.Chiar in spatele bostru stau Benjamin si roscatul Austin iar in fata brunetul asezat langa un batran.Nu mai pot face nimic.Absolut nimic ca sa fug de aici.Dar Benjamin mi-a promis ceva.Oare de ce?Oare chiar ma poate ajuta?Scuze de greseli❤❤
CITEȘTI
Decădere //Finalizata//
Storie d'amore-Treci aici! -Și dacă nu vreau?Ce o să-mi faci? -Nu mă pune la încercare! Veni spre ea,o luă de par și șopti:-Prințesa o să fie pedepsită! Atenție: +18 #22 noiembrie 2015 #8 februarie 2016