*Capitolul 51*

3.4K 196 9
                                    

O lumina orbitoare ne face sa ne punem mana la ochi.

-Ia uite cine e aici...Spune o voce cunoscuta.

-Cine e?Intreaba Denis privindu-l

-Un vierme,tu!

-Luate-ar dracu Derek.Spune el si aproape sare din pat noroc ca il prind de mana.
Ce cauti aici?

-Am vrut sa vorbesc cu Alessia...

-La ora asta?Intreaba el.
Ma bag de tot sub cearceaf si imi inchid ochii.

-Ai vreo problema?

-Nu vreau sa imi fac nervi Domnule Clopar asa ca sterge-o.Spune Denis si pufnim amandoi in ras.

-Ies doua minute,daca nu sunteti gata jur ca va trimit afara dezbracati.

-Uff..uff ce frica ne e...Alessia te rog spune-i sa aprinda lumina,ca a venit bau-bau.Spune Denis razand.
Derek iese trantind usa iar eu sar ca arsa din pat.
Ii arunc hainele lui Denis iar el nu mai asteapta nimic si se imbraca facand la fel si eu.

-Ce vrea asta?

-Nu stiu...

-Esti sigura?

-Nu ma crezi?

-Ba da te cred dar vad ca te priveste prea insistent.

-In sfarsit sunteti gata.Spune Derek respirand adanc.

-Din cauza ta.Spune Denis.Deci ce cauti aici?

-Anna a facut o mare prostie...voi sunteti din grupa mea deci trebuie sa veniti cu mine.

-Ce prostie?Ce a facut?La ora trei dimineata tu vrei sa mergem afara?Esti nebun?

-Sigur e.Sopteste Denis.

-Veniti sau la carcera amandoi.

-Impreuna?Mie imi convine.Spun si vad cum se incrunta.

-Si mie.Spune Denis si isi ridica mana in aer.

-Separat.Urla Derek.Haide miscativa.Toti va asteapta pe voi.

-Iauzi.Spune Denis si iesim amandoi urmati de Derek nervos din cale afara.
Iesim pe teren tinandu-ne de mana privindu-ne toti ceilalti delicventi plus altii pe care nu ii cunosc.

-Gata suntem toti.Anunta Derek

-Ce o fi facut Anna?

-Parca vad ca iar e o criza de gelozie a lui Derek.

-Sunt impreuna?

-Erau.

-Si de ce nu mai sunt?

-Pai Anna cred ca s-a plictisit de el,iar Derek s-a plictisit de ea..Nu stiu...

-Gura.Tipa Derek la noi toti.

-Domnule Derek iarasi ne a-ti chemat ca sa va plange-ti de Anna?Intreaba Denis.

-Smith am zis sa taci.Urla Derek si se apropie de Denis privindu-l urat.Toti delicventii incep sa huiduiasca iar Derek nu se opreste si ajunge chiar in fata noastra.

-Nu mai scapati.Nici tu nici Roy.V-ati lins pe bot.
Denis zambeste viclean si il scuipa pe Derek provocand o mare galagie printre noi.Toti rad iar Derek se duce langa un domn mai in varsta si langa alti barbati stergandu-se cu maneca.
Eu cu Denis bate-m palma si incepem sa radem tinandu-ne de burta.

-M-am saturat.Urla Derek.Impart grupele domnule Swit i se adreseaza acesta batranului care se pare ca e directorul scolii.

-Derek stii ca trebuie sa fac cerere,nu?Iar tu te superi degeaba baiatul a primit niste jigniri de aceea a facut asta.
Wow directorul chiar este un om foarte de treaba nu credeam asta.

-Ati auzit domnule Derek?Spun eu si dau din sprancene.

-V-am adunat aici ca sa aflu cine a planuit acel atac.

-Atac?Inteebam toti l-a unison.

-Stiu pana acum doar de Anna.Spuneti-mi cine a facut asta.

-Ce sa faca?Intreb crezand ca nu sunt auzita.

-Domnisoara James vad ca nu v-a povestit nimeni cum sta treaba pe aici.Au vrut sa evadeze.Mai multi.

-Ce e asa grav?Intreaba Denis relaxat.

-O sa aflu.Spune Derek si ne face semn sa intra.
Ne intoarcem pe calcaie si intram in cladire ducamdu-ne in camera mea.

-Stii cine a facut-o?

-Normal.Spune Denis si incepe sa rada zgomotos.Anna,Roy,Danny,Francisco si ceilalti bombardieri.

-Pai si tu?

-Voiam sa vorbesc cu tine despre asta si sa te iau cu mine dar m-am axat pe alceva.

-Stiai ca nu v-or iesi?

-Sa zicem ca da.

-Cum?

-Pur si simplu presimteam.

-Ma bucur sa te-ai axat pe alceva,nu voiam sa am de-a face cu Derek nervos.

-Eu am de-a face cu el in fiecare zi.

-Tu esti obisnuit.

-Trebuie sa plecam de aici.

-Cum?

-Nu stiu...Dar stiu sigur ca v-om pleca cat de curand.Nu te mai vreau prin preajma astora.

Heeeeeeeei❤M-am gandit sa mai pun inca un capitol astazi,deoarece in cursul saptamanii urmatoare nu am sa pot posta.Sper sa va placa capitolul si s-ar putea sa mai pun unul maine dar nu promit nimic:)).
Puuups :* ❤

Decădere //Finalizata//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum