Nu pot sa cred.El este aici.Adam este aici.In fata mea.Cu un zambet malefic pe fata.Cum poate zambi in fata mea?Dupa ce mi-a facut..
-Veniti!Spune si ne conduce spre masa noastra.
Tremuram.Mana mea o tinea strans pe al lui Denis.
Ne asezam si observ cum Denis ii arunca sageti veninoase din priviri lui Adam care acum sta chiar in stanga mea iar in dreapta era Denis.
-Ma bucur enorm ca ati venit!Aceasta este fiica voastra,nu?
-Da ea este Alessia.Spune mama si imi face semn sa intind mana pentru a ma prezenta.
-Ne cunoaste.Spune Adam tot cu zambetul ala care ma enerveaza.
-De unde?Alessia nu ne-a zis nimic.
-Ehh..putem sa spunem ca intalnirea aceea nu o vom uita niciodata..niciunul.
Acum observ ca Adam are o cicatrice langa spranceana care si acum arata proeminent.
Nu inteleg de ce am acceptat sa vin.Ce voi face acum?Voi sta asa o seara intreaba ascultand ce baliverne spune Adam?Este o petrecere,nu?Sau o intalnire de afaceri?Adam este afacerist?
In dreptul masei noastre apare un baiat solid care e nimieni altul decat Oliver.Cce ccauta si asta aici?
-Ma scuzati,am avut ceva treaba.Observ ca la-ti intalnit pe fratele meu.
-Da,semanati foarte mult,nu e demirare ca sunteti frati.
Frati?Ei frati?Nu se poate...
-..Heei Alessia!Ce mare si frumoasa te-ai facut.
Ceee?Baiatul asta ma cunoaste de cand eram mica?A zis cumva ca am crescut mare si frumoasa?Asta e tampit?De ce vrea sa il faca pe Denis gelos?E gelos, vad cum il priveste urat pe Adam si pe Oliver si imi strange mana foarte tare.
-Da,de cand nu ai mai vazut-o a crescut destul de mult.Avea 2 ani cand tu aveai 14 ani,cand ai venit cu parintii tai la noi.
Oliver e mai mare decat credeam,are 29.Nu pare deloc de aceasta varsta,este foarte aratos si atunci la prima intalnire mi sa parut un baiat de treaba,dar daca e asa cum spun ei,si e frate cu Adam imi schimb parerea.
-Si fratele tau a crescut foarte mult!Cati ani ai,Adam?
-Am implinit 18.Sunt mai mare cu un an decat fiica dumneavoastra.
-Si cu un an jumate mai mic decat mine.Spune Denis ingamfat.
-Mda,nu cred ca ar trebui sa te bagi!
-Si de ce nu?Pentru ca zici tu?Spun eu cum un zambet pe fata.
-Alessia!Susoteste mama in speranta sa tac.
-Ce mama?Nu avem voie sa spunem nimic?Sa stam aici ca si cum nu am fii?
-Poti sa vorbesti,dar civilizat.
-Aha sigur..cu ei niciodata..Soptesc eu catre Denis.
-Nu va luati de ea,e inca mica,nu stie ce sa zica sa ne atraga atentia.Spune Oliver si chicoteste la unison cu ceilalti.
Ma simteam destul de afectata precum si Denis.Dar pana la urma noi de ce stam aici?
Parintii mei s-au dus la o alta masa impreuna cu Oliver ca sa vorbeasca de nu stiu ce afaceri.
-Pleacam?Ma intreaba Denis.
-Nu aveti voie sa plecati!
-Ba copile nu te mai baga.
-Sau ce?O sa ma bati ca atunci?
-Da.Spune Denis si ii inchide gura lui Adam.
-Incearca.
-Vezi-ti de treaba.
-Eu imi vad..tu nu.
-Ba rahatule,ma enervezi,du-te la fractu si luati-va amandoi de mana.Sunteti niste curvari.Si iti mai zic odata tu nu ai voie sa ii vorbesti iubitei mele urat sau sa o atingi.Inteles?
-Pff..Denis,Denis,Denis..Nu stiu despre ce vorbesti.Nu i-am zis nimic urat iubitei tale si fii sigur ca eu in seara aia as fi atinso mult mai bine decat ai face-o tu vreodata.
Denis se ridica de pe scaun si ajunge in fata lui Adam uitandu-se cateva secunde la mine care ii rugam din priviri sa nu faca scandal.
Il ridica pe Adam de camasa la aceeasi inaltime si il loveste cu pumnul direct in fata.Adam incearca sa il loveasca in stomac dar nu reuseste caci Denis ii prinde mana si il loveste din nou in fata.Se iau la tranta iar Adam reuseste sa il loveasca cu piciorul in stomac,acum Denis tinandu-se de burta.Il arunca pe masa la care stateam noi acum fiind daramata pe jos cu Denis pe ea.
Toate priviriile sunt pe noi,iar eu stau nemiscata privindu-i.Tata il prinde pe Denis de maini punandui-le la spate ca sa nu mai loveasca,iar Oliver il tine pe Adam.
-Voi sunteti nebuni?Ce va venit?
Denis scuipa sange iar Adam isi stergea nasul care acum era rosu iar ochiul sau vanat.
Nu pot sa cred ce a facut Denis.Putea sa se abtina dar nu,nu,el trebuia sa arate ca el e cel fortos aici.
Tata imi face semn ca plecam iar Oliver ii face semn lui Adam catre iesire.Ma uit dezamagita la Denis si in citesc parerea de rau din ochii.Ma uit in spate cat timp tata ma trage dupa el afara.
Denis vine catre mine si ma apuca de brat.
-Baiete dai drumul.
-Nu puteti sa o luati de langa mine.
-Uita-te.Putem.
-Dar ce am facut asa grav?
-L-ai batut pe baiatul acela care nu ti-a facut nimic,ne-ai stricat seara si ne-ai facut de rusine..Ce mai vrei?
-Denis,are dreptate,pleaca.Spune mama si ea la randul ei dezamagita de comportamentul lui Denis.
-Alessia,hai cu mine!
-Dispari pustiule.Spune tata si ma trage dupa el in masina.
- Nu,nu Alesssssiiiiaaa!!Alessiiiaa!Nuuu ma lasaaa!
CITEȘTI
Decădere //Finalizata//
Romance-Treci aici! -Și dacă nu vreau?Ce o să-mi faci? -Nu mă pune la încercare! Veni spre ea,o luă de par și șopti:-Prințesa o să fie pedepsită! Atenție: +18 #22 noiembrie 2015 #8 februarie 2016