-Alessia?Fata?Alessia?
-Im?Spun si ma intind in patul care mi-a rupt oasele.
-Inviorare!
-O serios?Spun si arunc cu perna pe jos.
-Nu avem ce face.Spune Anna asezandu-se in pat.
Deabea ma ridic si imi caut prin dulap o pereche de pantaloni si un tricou negru pentru al enerva un pic pe Derek.-Stii ca o sa-l enervezi rau de tot pe Derek,nu?
-Asta e si ideea,trebuie sa ma observe si pe mine cumva.Spun si incep sa chicotesc.
-Sa vezi ce o sa te observe la carcera.
-Oh mai taci si misca-te odata.Spun si iesim din camera luand-o spre teren unde ne asteptau toti.
-De ce ati intarziat?..Si de ce sunteti imbracata asa domnisoara James?
-Sunt patruzeci de grade si tu vrei sa ma imbrac cu uratenia aia de uniforma?
Toti se uitau razand la mine si asta ma enerva la culme.Derek ajunge cu pasi uriasi in fata mea privindu-ma superior.-Nu acum Alessia..fi cuminte.Imi sopteste el la ureche.
-Ma faci sa rad,tu te iei de hainele mele iar eu sa fiu cuminte auzi.
-Alessia..
-Da domnule Cooper daca eu va respect respectati-ma si dumneavoastra pe mine.
-Stii ce...joci dur..Dar sa ma vezi pe mine.Spune si arata cu degetul spre carcera.
-Dar ce am facut?
-Acum nu mai esti asa rea,nu?Acolo vei sta toata noaptea.
-Ce?Nu!Imi e frica de intuneric.Ma zmiorcai eu facandu-i pe ceilalti sa rada.Derek nu imi poti face asta.
-O..ba pot.Spune si ii face semn unui gardian.Acesta se apropie si imi prinde mainile la spate nemaiputand riposta.
O sa platesti Derek.Tip eu si ma las dusa de matahala in carcera.Imi asez capul pe patul care e de zece ori mai rau decat cel din camera iar corpul meu sta pe jos tremurand.
Incepe ca in carcera sa fie din ce in ce mai intuneric asta sperindu-ma.Incep sa imi incalzesc corpul dar fara vreun folos,tot frig e.
Off firar eu si gura mea sparta..trebuia eu sa fac pe dura.Si acum serios cine ar putea sta cu uniforma aia urata?Cei care asculta regulile si care dorm linistiti in camerele lor.
La dracu Derek uite ce imi faci,parca nu ai stii ca mie frica de intuneric.Ma tarasc pana la usa din fier si incep sa bat cu pumni cat de tare pot.-Deschide-ti!!Urlu eu si lovesc din nou in usa blestemata.Vorbesc serios!
Palmele mele devin rosii si incep sa sangereze.Asta imi mai trebuia!
-Deschde-ti.Soptesc eu si ma tarasc langa pat cu capul pe genunchii stransi la piept.
Stalpul de afara deabea lumineaza iar din cand in cand se mai opreste.De la vant,nu?Adica de asta se taie curentul,nu?Sau Derek vrea sa se joace cu mine?Jur ca il omor daca asta e intentia lui.
Usa deabea se deschide iar lumina de pe hol lumineaza incaperea.-Derek?
-Chiar eu.Voiai pe alcineva?
-Mhm..pe cineva care nu e atat de nesimtit sa ma trimita aici in intuneric si frig.
-Denis,nu?
-Da,el.
-Ai uitat asa repede ca te-a lovit?Tu chiar nu ti-ai dat seama ce fel de om e?
-Ai venit aici sa imi ti morala?
-Nu.Am venit sa vad de ce tipi ca o nebuna.
-Nebuna,zici?
-Te-ai prins tu.Deci de ce?
-Vreau sa ies de aici.Nu am facut nimic plus ca stalpu ala ma enerveaza al naibi de tare.
-Nu te pot scoate de aici.
-Perfect..mersi.
-Nu ma intelege gresit,vreau sa te scot dar nu pot.
-De ce ai venit aici pana la urma?Nu prea cred ca tipetele mele s-au auzit pana la cabana ta.
-Am vrut sa vad cum esti..
-Sunt bine,poti pleca.
-Esti atat de enervanta incat imi vine sa te strang de gat,dar nu o pot face,asa ca te invit la mine in cabana.
-Parca ai zis ca nu ma poti scoate de aici.Spun si rad strengar.
-Haide odata!Spune si ma ia de mana iesind din cladire traversand terenul si ajungand la cabana.
Intram si ma asez pe pat privindu-l pe Derek care era pe fotoliu privind tavanul.-Esti bine?Intreb si fac o fata de catelus.
-Destul de bine...Oh si nu mai face fata aceea.
-Care?Spun si zambesc.
-Stii tu care.Si sa stii ca nu sunt asa rece chiar ma afecteaza.
-Nu te cred rece..esti asa de fierbinte..atat de cald.Spun si ma ridic din pat asezandu-ma in poala lui.
-Ce faci?Spune mangaindu-mi coapsa.
-Tu ce crezi ca fac?Spun si ii intorc capul muscandu-l de gat.
Heeeei,ce faceti?
Scuze de intarziere si sper sa nu va suparati prea tare:))) Sper sa va placa capitolul.
Puuups:*
CITEȘTI
Decădere //Finalizata//
Romance-Treci aici! -Și dacă nu vreau?Ce o să-mi faci? -Nu mă pune la încercare! Veni spre ea,o luă de par și șopti:-Prințesa o să fie pedepsită! Atenție: +18 #22 noiembrie 2015 #8 februarie 2016