(La media este Ryan)
-Haide,doctorul a zis ca poti pleca de aici.
Isi ia hainele iar eu ies lasand-o sa se imbrace.
-Poti sa intri.
Apas pe clanta si o privesc pe frumoasa din fata mea.
-Ai degand sa te holbezi toata ziua?zice ea chicotind
-Mnu,haide.Ii iau bagajul si iesim din spital mergand spre masina
Tot drumul nici unul nu a zis nimic.
-Te simti bine?
-Oarecum.
Nu am mai zis nimic,nu voiam sa zic ceva sa o supere.
Alessia P.O.V
Nu mi-a raspuns la intrebare.Cand eram in coma am auzit un,,Te iubesc" dar nu stiam din partea cui vine.Puteam sa pun pariu ca vocea lui a fost.Dar de ce nu mi-a zis?.Intru in casa si ma asez pe canapea unde incep sa schimb canalele.O durere de cap incepe sa apara.
-Auu.spun tinandu-ma de cap.
-Ce ai patit?Ce s-a intamplat?
-Ma doare capul.
-Haide la spital
-Nu,nu este nimic grav,o sa-mi treaca.
-Alessia,nu e de gluma cu chestia asta.Stii prea bine atunci cand te-a lovit masina ai fost lovita puternic la cap.
-Da dar nu mai e nimic grav.
Pleaca de langa mine si se duce in bucatarie,dupa putin timp vine cu o tava unde tine un pahar cu lapte si un castron cu supa.
-Nu imi e foame.
-Trebuie sa mananci
-Supa?
-Da.
-Tu ai facut-o?
-Da ,daca nu iti place,pot sa comand ceva.
Iau o lingurita de supa si realizez ca este foarte buna.
-Yammy.E buna.Cum de ai facut-o asa reusita?
-Ehh stiam ca sunt un adevarat bucatar.Spune chicotind.Am invatat de la mama.
-E foarte buna
-Dar stai tu esti bolnavioara aici.Lasa-ma pe mine sa iti dau sa mananci.
-Dar pot.spun eu ca un copil.
Nu ma bag in seama si imi duce lingurita la gura eu tinand-o inchisa.
-Deschide gura.
-Si daca nu?
-Nu cred ca vrei sa stii.
Am ramas muta si am deschis gura inghitand supa.
-Asa mai merge.
-Nu mai vreau.Nu mai pot
-Trebuie sa mananci tot.
-Dar nu mai pot.
-Trebuie sa mananci,spune el putin furios.
-Nu mai pot.
-Pff.atunci du-te si odihneste-te.
-Pot in camera mea?
-Da.Unde altundeva?
-E casa ta,nu?Deci trebuie sa iti cer voie.
-Alessia,am fost nervos.E casa ta si a mea.A noastra.
-Aha.
Urc in camera mea si ma trantesc in pat,incercand sa dorm.Telefonul suna si vad ca cel care ma apeleaza este Ryan.
-Alessia esti bine?Totul e in regula?Am auzit ca ai fost lovita de o masina.Ce s-a intamplat?
-Ryan totul e bine acum.Am fost in coma dar mi-am revenit.
-E din cauza aluia?
-Nu.
-Alessia?
-Nu,nu a fost vina lui.Am plecat sa ma plimb iar atunci o lumina a farurilor ma orbit si masina ma lovit.Nu a fost vina nimanui
-Sper ca acum esti bine.Mai vorbim.
-Pa.
De unde a stiut ca am fost in spital?De unde stia de accident.In seara aceea mi-a spus ca o sa plece din tara pentru 3 saptamani.De unde a aflat?Doar Denis stia de asta si parca Matt.Dar Matt de unde stia?
O bataie in usa se aude si ma trezeste din ganduri.
-Alessia,vreau sa vorbim
-Spune.
-Vreau ca nimeni sa nu stie ce s-a intamplat,la faza cu datul afara si accidentul.
-Cine mai stie?Parintii mei stiu?
-Ei nu stiu.Doar eu si Matt.
-Dar Matt de unde stia?
-El a vazut totul si a sunat la salvare.
-Dar cum?
-Nu stiu,mi s-a parut si mie ciudat ca el era pe acolo,fix cand a fost accidentul.
-Adica crezi ca el a planificat totul?Este prietenul meu din copilarie,sigur nu a fost el.
-Nu avem de unde sa stim.Poate el poate altul.Dar cineva care ne cunoaste,si ne vrea raul.Poate ala cu care te-ai intalnit atunci..
-Nu stiu.Sigur nu a fost Ryan
-Cum adica nu stii?
-Pai m-a sunat mai devreme si mi-a zis ca stie de accident.
-Ce?Si mie de ce nu mi-ai zis?Nu o sa mai vorbesti niciodata cu Lian asta.
-Nu ma poti obliga sa nu mai vorbesc cu el.Si il cheama Ryan.
-Si acum o sa-mi zici ca el e prieten cu tine,nu?
-Da
-Tu chiar nu observi pe toti pe care ii consideri "prieteni"iti fac doar rau?
-Dar nu nu mi-ai facut?
-Mi-am cerut scuze.Pe langa ca am stat langa tine atat de mult timp in spital,ma si compari cu aia.
-Nu te-am pus eu.Si eu as face la fel daca ai fi in situatia in care am fost eu.
-Da,cum sa nu.
-Da asa as face!Du-te si aruncate in fata unei masini,si apoi o sa mai vorbim.
-Nu ai face-o.Esti egoista
-E-egoista?Eu?Vorbesc serios
-Daca nu eram eu tu puteai sa mori,daca nu iti ziceam eu "te iubesc"mureai fato.Asa ca multumeste-mi.Mai bine raneai acolo.Spune si iese din camera nervos
Incep sa plang.El mi-a zis ca ma iubeste doar ca sa ma trezesc?Dar nu are cum, atunci cand am auzit cuvintele acelea au fost adevarate,am simtit asta,ca ma iubeste..
CITEȘTI
Decădere //Finalizata//
Romance-Treci aici! -Și dacă nu vreau?Ce o să-mi faci? -Nu mă pune la încercare! Veni spre ea,o luă de par și șopti:-Prințesa o să fie pedepsită! Atenție: +18 #22 noiembrie 2015 #8 februarie 2016