Capitolul 3

11.4K 513 14
                                    

Alessia!
-Da spune!sunt atenta
-Marti seara se da o petrecere acasa la Lia.Trebuie sa mergem.
-Nu stiu ce sa spun Diana.Nu cred ca mi-ar place
-Vine toata scoala,trebuie sa fii acolo.
-Mai vedem.
-Nici un mai vedem,Alessia nu strica ceva distractie,hai te roggggggg te roggg,haide nu vreau sa fiu singura pe acolo!
-Ok ok,vin !
-Yeeyyyy ..
-Vorbim maine paa.
-Pa.

Dimineta:
-Mama,mi-ai vazut tricoul negru cu dungi?
-Da,l-am purtat eu si stiu unde e!
-Vorbesc serios mama.
-Uita-te in dulap!
Ma imbrac repede,cobor imi incalt tenesi si plec spre scoala

-Deci o sa ma imbrac intr-o rochie lunga crem si niste tocuri de 15,nu,de 20 de cm si parul o sa il fac coc si..
-Si acum taci!Nu imi provoca o mai mare durere de cap, Diana.
-Oh bine dar o sa fie super,o sa fie mii de baieti o sa fie multa muzica si multa bautura si..
-Taccccii!
-Ohh bine!
Intram in scoala iar durerea mea de cap se amplifica.Dau dintr-o data intr-un corp solid si cad la pamant.
-Fii atenta pe unde mergi papusa!
-Scuze!Matt?
-Chiar eu!Ce e asa ciudat?
-De ce imi zici "papusa"?
-Ohh naiva Aliss,nu esti tu papusa mea?
-Nu imi mai zice asa!Ce e cu tine?Erai alfel!
-Eram.
-Te-ai schimbat!Si doar din cauza idiotului aluia de Lucas.
-Pentru tine Luke.Spune Lucas aparand de nicaieri
-Din cauza lui Luke atunci!Si nu te mai baga.
-Rautacioasa de Aliss.
-Taci!Si nu imi mai spune Aliss!
-Alessia nimeni nu mai e cum a fost.Tu nu  mai esti usor de jucat pe degete si foarte naiva.Dar totusi esti.Iar eu nu mai sunt tantalau de acum cativa ani.
-Nu ai fost tantau!Ai fost prietenul meu!Cel mai bun prieten.Mereu ne jucam impreuna,mereu ne ajutam,ne iubeam si tineam foarte mult unul la altul,de ce nu mai poate fii asa?De ce?Spun eu si simt cateva lacrimi pe obraji mei.Fug catre clasa unde imi asez locul gandindu-ma la amintirile veci cu mine si cu Matt.Mereu venea la mine,dormeam impreuna,ne jucam ,faceam teme si radeam unul de altul.In urma cu un 2 ani totul s-a schimbat el trebuia sa plece cu parintii lui din oras.Am plans mult, si stiam de la mama lui care vorbea cu mama mea ca si el este daramat,cand am auzit ca a venit in apoi in oras si este la aceasi scoala am fost tare fericita,dar el parea ca s-a schimbat foarte mult avea alt look ,avea alt limbaj si multe altele,dupa ce s-a imprietenit cu Luke a fost din ce in ce mai rau.S-a indepartat mai mult de mine.Imi vorbea rece si deabea vorbea .Dar inca stiu ca tine la mine, mereu cand sunt suparata si vede asta vine langa mine si spune"Capul sus printeso",nu e ca inainte dar sunt multumita ca inca imi e alaturi si nu este indiferent.

Merg spre casa cand o masina opreste langa mine ,geamul se deschide iar eu vad un Denis cu un ranjet mare pe fata.
-Ce-i?
-Nimic.Urca!
-Ce?Nu.
-Haide,nu te mananc,nu inca!
-Ha ha,sa stii ca mai si speriat.Deschid portiera  si ocup locul de langa el.Mana lui se aseaza pe piciorul meu.
-Ce crezi ca faci?
-Incercam sa te violez,dar nu prea cred ca mi-a mers nu?
Spune el razand facandu-ma si pe mine.
-Vii maine seara la petrecere?
-Normal.
-O sa ne distram.Spune el incet, eu intelegand.
-Am ajuns.Stiu ca mai vrei sa mai stai cu mine dar maine seara o sa avem timp destul.
-Asta sa o crezi tu.Spun si incerc sa deschid portiera care e inchisa
-Deschide usa!
-Nu vreau!
-Cum adica nu vrei?
Schiteaza un zambet si se apropie din ce in ce mai mult.
-Esti singura acasa.
-Da, dar de unde sti?Zic eu parand serioasa dar nu reusc deoarece el se apropie din ce in ce mai mult de  gatul meu si ma saruta.
-Nu e nici o lumina aprinsa
-Lasa-maa!
-Sttt iubito!Stiu ca vrei
-Ce sa vreau?Nu vreau nimic,lasa-ma
Incep sa ma zbat,enervandu-l.
Ma da jos din masina si ma tranteste pe bancheta din spate a masinii incercand sa-mi dea jos tricoul
-Idiotule,lasa-ma..

Decădere //Finalizata//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum