Capitolul 5

9.8K 462 24
                                    

-Aaa deci Denis,baiatul rau,care se da mare si tare ca el a fost la scoala de corectie,nu poate face față la un pariu, pentru o fata.Esti penibil,frate.
Simt cum explodez.Imi incordez pumnul si il lovesc pe Luke direct in stomac,el cazand la pamant.
-Mortii ma-tii Denis.
Vad cum Ash si John se apropie si simt pumnul lui Ash in fața.Ma sprijin de dulap si vad cum toti elevii ne privesc.Ea apare si ma priveste ingrijorata.
Alessia P.O.V.
-Ce ce intampla acolo?ma intreaba Diana
-Abarnam.Sa vedem.
Ne strecoram prin imbulzeala si il vad pe Luke la pamant.Ash in fata lui Denis care este sprijinit pe dulapior iar John mai departe putin de ei.
Ce sa intamplat aici?
Stiam ca lui Denis i-a parut rau de ce a zis.Se vedea in privirea lui.Cred ca l-am iertat,cred.
-Ohh,micuta Alessia apropiete te rog,cred ca Denis are sa iti spuna ceva.Nu-i asa Denis?
Nu intelegeam nimic.Ce vrea sa imi spuna Denis?L-a batut pe Luke?Normal ca la batut de aia e pe jos.Iar Ash la batut pe Denis?Cum indrazneste.
-Alessia,asta e tampit,nu il asculta!
Luke il priveste pe Ash,iar el il loveste pe Denis in fața.Nici acesta nu se lasa si ii da lui Ash un pumn in stomac.John il ia de pe Denis,iar Luke se ridica tinandu-si mainile in zona abdomenului,vine spre mine si ma ia de incheietura maini tinandu-ma strans.Ma trage afara si priveste in ochii mei.
Mă saruta apasat eu rămănând mută.Se desprinde din sarut eu facand ochii cat cepele.Nu i-am raspuns la sarut,dar nu il vad enervat.
-Buzele tale ma omoara.Nu ma mai puteam abtine.
Ce naiba e cu Luke?Mai devreme se batea si acum ma saruta?Ce e cu el?Nu am simtit absolut nimic cand ma sarutat..el ma sarutat,nu eu.Nu?Cand m-am sarutat cu Denis am simtit acei fluturasi in stomac.Poate ca m-am indragostit de Denis.Nici nu ai cum sa nu te indragostesti de el.
-Mai vorbim.Imi da un sarut pe obraz si intra in scoala.
Inca sunt blocata.Stau in curtea scolii si privesc in gol.Il iubesc pe Denis si ma sarut cu Luke?Dar nu eu l-am sarutat,nu am vrut sa ma sarut cu el. Dar Denis ma iubeste?Daca nu ma iubeste?Daca nu vrea sa fim impreuna?Seara trecuta am simtit ceva unic,dar nu puteam sa continui,nu ma cred inca pregatita.Oare a simtit si el acel lucru unic?A simtit acea conexiune?
Intru in scoala,era 17:22 perfect!am pierdut jumatate de ora!
-Ma scuzati!Pot sa iau loc in banca?
-Domnisoara Alessia unde ati fost pana acum?
-Mi-a fost rau!Am fost la baie.
-Poftiti in banca.Reiau.Maine vom face ora cu clasa a 12 a.Ve-ti face pereche cu ei.De preferabil fata-baiat.Mai multe va voi spune maine.

Ora se termina.Maine o sa ne confruntam cu cei de-a 12a,sau ei o sa se confrunte cu noi,ehh..
Oo nu.In seara asta este petrecerea Liei.Trebuie sa ma duc,este deabea 20:10,am destul timp sa ma pregatesc.Imi iau o rochie rosie,pantofii aceeasi culoare,iar parul mi-l las desfacut pe spate.Machiajul nu este foarte strident.

Muzica bubuia in boxe,iar bautura era nelipsita,la fel ca si tigarile.
-Heei Alessia,credeam ca nu o sa vi.
-Asa credeam si eu,Diana
-Bei ?
-Un pahar.Spun eu chicotind
Il dau peste cap,strambandu-ma putin
Denis statea pe o canapea si ma privea .Ma asez langa el,facandu-mi loc
-Neeeattta!
-Noapte buuunaa.
-Heei am vrut sa incing admosfera si tu ce faci?Ma iei la misto?
-Tu ai facuto prima.
-Ohh laso balta.
-O las.
-Enervantule.
-Ok ok gata vorbim serios.Te distrezi?
-Sa zicem.Tu?
-La fel.Sper ca m-ai iertat la faza aia de aseara.
-Mda.
Simt o mana pe umarul meu ma intorc si dau de Luke.
-Ce faci iubire?
Iubi..cum?Ce naiba are baiatu asta?
-Iubire?Intreaba Denis,vazandu-se dezamagirea pe fata.
-Luke ai patit ceva?Decand "iubire"?
-De cand ne-am sarutat,sau nu iti mai amintesti?
-Eu imi amintesc ca doar tu mai sarutat,eu nu ti-am raspuns la nici un sarut.Si tu mie nu imi mai zici "iubire".Ok?
-Luke!
Denis il ia pe Luke de camasa si incepe sa il zguduie.
-Da,Denis?
-Daca o mai atingi o data te omor!!
-Macar eu nu am atinso,ca sa castig un pariu!
Pariu?...

Decădere //Finalizata//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum