(La media este Alessia)
-Alessia,haide trebuie sa plecam.
-Vin mama.!
Cobor scarile si ii vad pe parintii mei afara iar in dreptul usii sta Denis.
Ma arunc in bratele tatei si il strang cu putere.O sa imi lipseasca tot timpul asta.
-Hai draga mea,nu plecam pe front.
-Stiu.
-O sa aiba grija de tine Denis,nu-i asa?
-Da,o sa am mare grija de ea,spune Denis cu un zambet in coltul gurii.
-Paa.
-Paa draga mea,sa fii cu minte.
Au plecat.M-au lasat cu Denis.Cum pot sa aiba atat de multa incredere in el?
-Deci am ramas numai noi doi..Spune si ma analizeaza cu privirea lui perversa.
-Mda..
-Nu te bucuri?
-Sunt ce-a mai fericita,spun eu sarcastinca.
-Eu chiar sunt.Spune si imi inchide usa in nas.
Daca baiatul asta crede ca poate sa faca ce vrea cu mine,si sa ma lase afara,o sa ii arat eu.
-Odata imi mai inchizi usa in nas o sa dispari din casa asta.
-Alessia ma faci sa rad.Nu mai stii ce au zis parintii tai?Sa fii cuminte.Ceea ce tu nu esti!Dar nu-i nimic o sa te cumintesc eu.
-Niciodata Denis,niciodata,spun si ma intorc cu spatele vrand sa ma duc in camera mea,cand mana lui ma prinde de incheietura.
-De ce esti asa sigura?
-Tu nu o sa ma atingi,niciodata.
-Dar aseara,cum a fost?
-Tin foarte bine minte ca eu nu am vrut sa ma atingi.
-Pe mine nu ma poti pacali.
-Da-mi drumu la mana!Ma doare.
-Off firava de Alessia,aproape mai atins la inima,sa imi spui ca te doare atunci cand o sa intru in tine,si o sa te lovesc cu biciul.Atunci sa-mi ceri sa ma opresc.
-Aberezi Denis,spun si urc in camera mea.
Steam si ma uitam pe net,devenea din ce in ce mai plictisitor.Telefonul suna si vad numele Dianei pe ecran.
-Alo!
-Heei,ce faci?
-Mbine,pe acasa ma plictisesc,tu?
-Si eu,vii la Cafenea?M-a sunat Leon si vrea sa ne intalnim.
-Sigur.Zi la cat.
-Peste 10minute.E bine?
-Perfect!
-Ok,paa
-Pa.
Ma imbrac in blugi o bluza si geaca de piele.Ies incet din camera sa nu cumva sa dau de Denis.Cale libera!Ies din casa si merg spre Cafenea care nu este foarte departe.
-Buna,Alessia!
-Heei Leon.Ce faceti?
-Pai am zis sa ne intalnim sa facem proiectul.
-Aici?
-Pai mama nu ma lasa sa aduc pe nimeni acasa,iar la Leon nu pot sa merg pentru ca nici parintii lui nu ii dau voie.
-Haideti la mine,oricum sunt singura,adica aproape singura.
-Cum adica aproape singura?intreaba Diana,cu sprancenele ridicate.
-Pai stau cu Denis!
-Cu cine?intreaba Leon
-Cu Denis.De ce pari asa surprins?
-Pai de ce stai cu Denis?De cand?
-De azi.Ai mei au plecat cu niste afaceri,iar tata il cunoaste foarte bine pe Denis pentru ca tatal lui a fost prieten cu el.Denis statea singur asa ca ai mei au decis sa stea cu mine.
-Aoleuu.
-Cei?
-E ceva in neregula cu baiatul asta,stiu asta pentru ca suntem colegi.Se poarta foarte ciudat.
-Nu mi se pare.
-Gata cu Denis.Deci mergem la tine?
-Da haide!
Ajungem acasa iar Denis statea pe canapea uitandu-se la un film
-Unde ai umblat?De ce nu mi-ai zis unde pleci?Stii cate griji mi-am facut?
-Iti dai seama.
-Cei cu astea aici?
-Au venit sa faca proiectul pe care il avem si noi de facut.
-Ei nu au case?
-Cine vorbea.
-Alessia,spune vazandu-se nervozitatea pe fata.
-Da Denis?
-Nu ma calca pe nervi.
-As vrea sa te calc cu masina.
-Voi doi iesiti din casa asta!
-Ei nu pleaca nicaieri!
-Ba da pleaca,acum!Iesiti dracu odata!
-Ok,frate nu te alarma,paa Alessia,mai vorbim
-Valea
Nu mai pot sa il contrazic o sa se enerveze si mai rau.Ii fac semn Dianei care iese din casa urmata de Leon si imi indrept atentia catre Denis.
-Cei cu tine?Voiau sa faca un proiect,nu te deranjau cu nimic.
-Poate ca aveam alta treaba cu tine decat un proiect.
-Nu trebuia sa facem acum nici un proiect, ei voiau sa il faca,daca nu voiai nu il faceam.
Intra in baie si umplu un pahar cu apa.Vine spre mine si mi-l toarna in cap.
-Tu esti prost?Ce naiba ai ?M-ai udat!
Ma trase dupa el si se aseza pe canapea.
-Stai jos!
-Nu!Zi de ce m-ai udat!
-Erai prea nervoasa,am zis sa te racoresc.Acum uitate la film
-Vreau floricele.Si un alt tricou,te rog.Spun chicotind
-Imediat vine baiatul.
Se duse in camera mea si imi aduce un tricou.Ma dezbrac acum ramanand doar in sutien.
-Ai putea sa ramai asa,nu ma supar.
Vine mai aproape de mine si ma saruta pasional,limbiile noastre jucandu-se si explorand fiecare coltisor.Isi da tricoul jos iar degetele lui se jucau cu fundita de la sutien.Imi saruta gatul coborand la sani si mai apoi la abdomen.
-Denis
-Da?
-N-nu pot.
Se ridica si ma ia in brate.Il iubesc pe acest Denis,intelegator si tandru.Dar nu imi place cand e ipocrit si plin de sine.
Imi imbrac tricoul el facand la fel apoi se duce sa scoata floricelele din cuptorul cu microunde.
Tot filmul am stat imbracisati, eu cu capul pe abdomenul lui.
-Sa terminatt??spun si fac o fata de copil mic
-Din pacate da!Ti-a placut,nu?
-Da a fost super.
-Atunci hai la culcare.
-Daca ma prinzi ma culc daca nu,nu ma culc,spun si fug catre scarii,el venind dupa mine.Intru in camera si ma pun in pat,el apropiindu-se
-Te-am prins!
-Pai daca nu mai fug normal ca ma prizi,daca fugeam nu mai aveai nici o sansa.
-Hai nu zau?
-Zau!
Se uita cu o spranceana ridicata si arunca cu o perna in mine iesind toti fulgii.
-Heei,nu-i corect!Spun si arunc si eu cu o perna in el.
In doar cateva minute totul era alb.
-Zici ca a nins!spun eu si privesc catre el cu zambetul pe buze.
-Nici nu mai e mult!
-Abeastept sa ninga,e atat de frumoasa iarna,zapada..
-Si dragostea e frumoasa...
CITEȘTI
Decădere //Finalizata//
Romance-Treci aici! -Și dacă nu vreau?Ce o să-mi faci? -Nu mă pune la încercare! Veni spre ea,o luă de par și șopti:-Prințesa o să fie pedepsită! Atenție: +18 #22 noiembrie 2015 #8 februarie 2016