Ďalšia kapitolka tejto desivej story je na svete. Užite si ju. Vaša Lil *
"Povedz mi, že to nie je zas on." Obrátila sa ku mne Ruby, keď som nervózne behala prstom po mobile. Pozrela som na ňu a ona znova zanadávala.
"Kto?" Otočil sa na ňu Evan zvedavo.
"Ten Joker z párty, stále ju otravuje." Odpovedala mu Ruby namiesto mňa.
Ja som si znova prečítala poslednú vetu "Jeden vám chýba" a odpísala.
*Ja: Čo tým myslíš?
"A čo my s tým? Čo keby ste už vypadli?" Podráždene vyštekol Blair.
"Tebe nedochádza, že máme problém? Nás dve niekto v noci skoro zadusil a pozri sa na vás. Myslíš, že je to náhoda?" Snažila som sa pôsobiť pokojne ale celá táto situácia ma znervózňovala viac a viac.
"Je mi u prdele o čo ide. S tým Halloweenom to ale nič nemá." Ruby sa oprela o kreslo rukami a sklonila sa nad Blaira.
"Nie? Už si zabudol, že si skončil v nemocnici? Aj to nič nebolo? Boli sme trochu pripitý ale neboli to halucinácie. Niečo tam s nami bolo a zrejme je to s nami stále." Blair sa chystal zdvihnúť na odchod ale Ruby ho nepustila. Zatlačila ho rukou späť na sedačku a zostala stáť nad ním.
"Počúvaj ma, ty ignorant. Tento bordel je tvoja práca. Ty si dostal ten debilný nápad s Ouija tabuľkou, takže to je tvoja vina. A všetko ďalšie, čo sa stane. Neviem čo sa deje, ale radím ti aby si sa sakramentsky snažil to vyriešiť. Lebo budeš mať na svedomí niečo horšie než len modriny a škrabance." Uhol pohľadom a otrávene si hrýzol do pery.
"Fajn, čo chcete robiť?" Opýtal sa stále podráždene ale už trochu miernejších tónom.
Ruby sa posadila a po chvíli premýšľania znova pozrela na Blaira.
"Kde je tá tabuľka?" Zamračil sa na ňu.
"Tá, čo sme s ňou blbli? Zostala tam. Keď sme si šli nohy dolámať aby sme sa odtiaľ dostali. Ležala pri stene pokiaľ viem." Odsekol jej nevrlo a vybral si cigaretu z krabičky čo mal vo vačku. Zapálil si a vyfúkol biely dym.
"Pôjdeš po ňu!" Blair sa rozrehotal ale len kým zbadal, že to myslela vážne.
"Šibe ti? Do toho baráku nevkročím. Choď si po ňu sama, keď ju tak chceš. Navyše sa rozmlátila, takže ju budeš musieť zlepiť." Uškrnul sa na nás a znova si potiahol. Ruby mu vytrhla cigaretu z ruky a vložila si ju do úst.
"Nebudeme ju lepiť. Spálime ju." Vtedy sa už ozval aj Mayson. Posadil sa na gauči a chytil sa za bok.
"Za pokus to stojí."
"Drž hubu May. Ja sa tam nevrátim." Oponoval Blair a vzal si späť svoju cigaretu.
"Prečo? Veď si vravel, že sú to blbosti. Že to s tým nič nemá. Tak čo sa bojíš?" Ruby presne vedela ako na neho. Nech niečo Blair nezniesol, tak to bolo vyzerať ako zbabelec. Ani ho nemusela prehovárať.
"Fajn. Šoférujem. Vybehneme po tú debilnú tabuľku a zmizneme, jasné?" Ruby prikývla.
Vtedy mi pípol mobil a ja som si prečítala odpoveď.
*Neznámy: Asi nie si taká bystrá ako som si myslel.
Sklamala si ma.
*Ja: Super.
Dúfam, že už mi konečne dáš pokoj!
Nasadli sme do auta. Blair za volant, Ruby vedľa a ja dozadu. Počas cesty mi prichádzali ďalšie správy na ktoré som hneď odpovedala.
*Neznámy: Tak ľahko sa ma nezbavíš.
Ani oni.
*Ja: Čo do toho pletieš ich?
*Neznámy: Sami sa do toho zaplietli.
*Ja: ?? Nechápem. Čo chceš?
*Neznámy: Chcem teba.
*Ja: Na to zabudni.
Naháňaš mi hrôzu.
*Neznámy: To je dobre.
*Ja: Čo je na tom dobre?
Mám sa ťa báť?
*Neznámy: Áno.
*Ja: Prečo?
*Neznámy: Nevieš čoho som schopný.
*Ja: Už to vážne prestáva byť vtipné.
*Neznámy: Nevtipkujem.
*Ja: Dan prestať!
*Neznámy: Dostanem ťa.
Teba aj všetkých.
Bude to bolieť.
Sakramentsky.
Chcem ťa vidieť krvácať.
Chcem vidieť tvoju červenú krv všade okolo a tvoje hrdlo rozorvané napoly, potom čo ťa podrežem.
Chcem ťa vidieť prosiť o život, ty suka.
Zabodnem ti čepeľ do hrdla a budem sledovať ako sa tváriš, keď ním potiahnem cez hlavnú tepnu.
Možno sa predtým pohrám s tou malou cundrou čo sa s tebou všade vláči.
A potom budete ležať vedľa seba.
Nahé a mŕtvolne bledé v kaluži krvi.
Nádhera.
Presne tak to chcem!
A tak to aj bude.
Mobil mi vypadol z ruky. Do očí sa mi tisli slzy od hrôzy a zhnusenia. Keď sme zastavili a ja som nevystupovala, Ruby sa pozrela čo je so mnou. Mala som hlavu v dlaniach, hrdlo mi zvieralo.
"Cara, ideš?" Nehýbala som sa. Rozplakala som sa a zovreli si vlasy v rukách.
"Čo je?" Opýtala sa Ruby a potom si všimla svietiaci displej na podlahe. Sklonila sa poň a všetko si prečítala.
"Ten sukyn syn. Toto už fakt prehnal. Poďme, Blair. Potom nás hodíš k Danielovi. Toto len tak nenechám." Hodila mi mobil na sedadlo a buchla dverami. Potom sa obaja stratili v tom starom dome.
ESTÁS LEYENDO
Nevinná hra
TerrorVyvolávali ste niekedy duchov? Nie? Ale určite ste už počuli o niekom, kto to skúšal. Prečo nie? To pokušenie, či sú tie desivé historky pravdivé... Človek to chce vedieť, chce to vyskúšať na vlastnej koži. Ale niekedy je lepšie veriť tomu čo počuj...