Dersler çok yavaş geçimişti ama sonunda okul bitmişti. Defne çantasını topluyordu. Ben Çınar'da kaldığım için çantamı alamamıştım.
Kapıda bana bakan Çınar'ı gördüm. Ona doğru yürüdüm ve yanına gittim. Defne yanımızdan geçerken.
"İyi günler. " deyip gitti.
Çınar'la beraber okuldan çıkıp sahile doğru yürümeye başladık.
Sahile geldiğimizde deniz kokusunu içime çektim. Hafif bir esinti başlamıştı ve beni üşütmeye yetiyordu. Çınar anlamış olacak ki elini omzuma atıp beni kendine çekti.
"Üşüdüysen eve gidebiliriz. "
"Hayır, biraz durmak istiyorum. "
" O zaman sıcak çikolataya hayır demezsin. "
"Çok iyi olur. "
Kenardaki büfeden 2 bardak sıcak çikolata alıp geldi ve birini bana uzattı.
"Teşekkür ederim. "
"Batı, yani şey bugün için tekrar özür dilerim. " başını öne eğip iç çekti.
"Önemli değil, bir anlıktı. "
"Sen çok iyisin. " deyip gözlerime dikkatlice baktı.
"Sıcak çikolatanı içmezsen soğuyacak. "
"E-evet. " deyip içmeye başladı.
"Eve gidelim mi?"
Çınar biraz yüzüme bakıp "Tamam hadi. " dedi.
Uyuşuk adımlarla ilerlerken bizim eve yaklaşmıştık.
"Batı, bu akşam da bizde kalsana? "
"Bu akşam eve gitsem iyi olur. Ama 2 gün sonra yani dükkanda çalışmaya başladığım ilk gün olur. "
"Harika. Tamam o zaman. "
"Peki, görüşürüz. " deyip el salladım ve kapıyı açıp içeri girdim, anahtarı masanın üzerine fırlattım. Annem daha gelmemişti. Odama gidip üzerimdekileri çıkarıp daha rahat şeyler giydim. Çınar'dan aldığım pantolonu ve 2 beden büyük olan poları askıya astım. Boyunluğu da yatağın üzerine bıraktım.
Rahatlamak için biraz kahveye ihtiyacım vardı. Yavaş adımlarla mutfağa indiğim sırada annem de eve gelmişti.
Boynuna sarılıp "Hoşgeldin anne. " dedim.
"Hoşbulduk Batı. Dün neler yaptınız. "
"Hiç, evde oturduk. "
"Peki canım. Ben odama çıkıyorum. Biraz işim var. "
"Kahve yapacağım içer misin? "
"Çok iyi olur. " deyip yanağımdan makas aldı ve odasına çıktı.
Kahve suyunu ısıtıcıya koyup telefonumu karıştırmaya başladım. Mesaj ya da arama yoktu.
Canım çok sıkılmıştı. O yüzden Çınar'a mesaj atmak istedim. Rehberden "Panda " ismini buldum ve
"Ben çok sıkıldığğm. " yazıp gönderdim.
O sırada su kaynamıştı. Bardaklara kahve koyup suyu ekledim.
Kahveleri hazırladığım sırada telefonum titredi.
"Benim hiç sıkılmadı tavşan:)"
Evet ben ona 'Panda', o bana 'Tavşan' diyordu.
"Ama neden?" yazıp gönderdim ve kahveleri alıp annemin odasına yöneldim. Kapıya vurup "Müsait misin?" diye sorduktan sonra "Tabi gel. " dedi ve odaya girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK (GAY)
Teen FictionRuhumun sesini duyabiliyor musun? Sana fısıldıyor. Onun sana ihtiyacı var.