"Annem bugün yok. Evde yalnızız. "
Bir eliyle çenemi kaldırıp dudaklarımı öpmeye başladı. Öyle güzel öpüyordu ki başım dönmeye başlamıştı.
Beni altına alıp öpmeye devam etti. Elleri belimde geziniyordu. Ve önündeki sertlik utanıp kızarmama neden oldu.
"Ç-çınar. "
"Sadece akışına bırak. "
Eli yavaşça kalçalarıma kaydı. Sonra alttan giydiğim şortu çıkarmaya başladı.
Kalbim çok hızlı atıyordu ve bu adrenalin beni öldürebilirdi.
Şortumu çıkarıp kendi şortunu da çıkardı. Sadece boxer'larımızla kalmıştık. Önündeki sertlik daha da hissedilmeye başlamıştı.
"Merak etme seni bozmayacağım. " deyip sırıtmaya başladı.
Onu üstümden ittim ve karnına vurup ben de gülmeye başladım.
"Çınar ya bugün ne yapalım. "
Yattığı yerde iki kolunu da yana açıp ellerini başının altına koydu.
"Bilmem ne istersin. " deyip göz kırptı.
Elimin altındaki yastığı kafasına vurdum. "İmalı konuşma. "
Kaşlarını kaldırıp masum görünmeye çalıştı ve oldukça da başarılı olmuştu.
"Çınar.. Şey.. Hani biz iki kez yakınlaştık ya.."
Tebessüm edip "eee" dedi.
"Yani şey.. Yani.."
"Ne yani?"
"Ya gülmesene!!"
Kolumu kavrayıp beni kendine çekti. Tatlı nefesi dudaklarıma değip geçiyordu. Gözleriyle yüzümü incelerken gözlerimi kapattım ve titrek bir nefes aldım.
"Biz sevgiliyiz."
Duyduğum kelimeler karşısında kalbim yerinden çıkarcasına çarpmaya başlamıştı. Gözlerimi hafifçe araladığımda dudaklarıyla yüzümde geziniyordu.
"Ve kitap dükkanı sadece bizim. "
Hafifçe tebessüm ettim "Sadece ikimizin. " dedim.
"Evet tavşanım. "
"Koca pandam. "
Şöminede yanan odunların çatırdama sesi beni daha da huzurlu yapıyordu.
"Sıcak çikolata? "
"Oluuuur :))"
Kalkıp şortunu giydi.
"Hadi sen de kalksana. "
"Tamam ya bakma. Git mutfağa geliyorum. "
Ellerini önünde bağlayıp İmalı İmalı gülmeye başladı.
"Çınar!"
"Tamam tamam. " Mutfağa girince ben de kalkıp şortumu giydim ve peşinden gittim.
"Niye tşört giymiyorsun? Sadece şortla hasta olacaksın. "
"Ben sıcak hissediyorum. "
"Bon socok hossodoyorom. "
Bana ters bir bakış attıktan sonra sıcak çikolatayı elime verdi ve içeri geçtik.
Beni kolunun altına alıp saçlarımdan öptü. Yüzümü ona döndüm, "Dükkanı ne zaman açacağız? "
"İstersen bugün açalım. Ben zaten iş ilanı vermiştim. Bizimle yaşıt olan çalışanlar alırız. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK (GAY)
Teen FictionRuhumun sesini duyabiliyor musun? Sana fısıldıyor. Onun sana ihtiyacı var.