14.

6K 187 63
                                    

Şimdiden söyleyeyim bu bölüm cinsel ağırlık içeriyor. Okumak istemeyenler okumasın. Herkese iyi okumalar ^_^

Zaman dursun istedim. O lanet silah sesi kulaklarımı doldurmasın istedim. Gözlerimi açtığımda Doruk'un vurulmamış olması için dualar ediyordum. Ama birbirine kitlediğim göz kapaklarımı açmaya cesaret edemiyorum.

Sonunda yavaşça aralamaya başladım gözlerimi ve yerde yatanın Doruk değil de Çınar olduğunu gördüm. Omzunu tutmuş acıdan inliyordu yerde.

"Hadi Küçüğüm. Artık çıkmalıyız. "

Doruk'un elini bırakıp Çınar'a bir iki adım yaklaştım. Omzu fazla kanıyordu. Gözlerinin içine dikkatlice baktıktan sonra en çok yapmak istediğim şeyi yapıp sikine tekme attım. "Şimdi gidebiliriz. "

Doruk'un elini kavrayıp çıktım kapıdan. 100 metre kadar ileride Doruk'un arabası duruyordu, koşarak bindik arabaya. "Lütfen gidelim artık."

Elindeki silahı beline yerkeştirdikten sonra gözlerimin içine odaklandı. Sonrasında yüzünü yaklaştırıp dudaklarıma öpücük kondurdu. "Gidiyoruz. "

Yol boyunca elimdeki silaha odaklanmış bakıyordum. Hayatımda bir ilki daha gerçekleştirdim ve o da Doruk'la beraber oluyordu. Ya benim için gelmeseydi? Beni Çınar'a bıraksaydı? Bu düşünceleri kafamdan atıp Doruk'a çevirdim bakışlarımı. Karışan saçları ve yüzünün sert, keskin hatları onu daha da çekici kılıyordu. Sinirden direksiyonu sıkmaya başladığını farkettim. Mırıldanarak tam olarak duyamadığım küfürler etti.

"Bizden ne istiyor? " Bu soruyu kafamı cama çevirirken sordum. Ormanlık bir yola saptık ve hava çoktan kararmış.

"Sen şimdi bunları düşünmeyi bırakıp uyu. Geldiğimizde ben seni uyandırırım. "

O an annem geldi aklıma. " A-annem. Çok merak etmiştir. "

"Ben onu arayıp bende kalacağını söylemiştim. Bu olanlardan haberi yok. "

"Teşekkür ederim. "

Elinin tersiyle yanağımı okşadıktan sonra "Uyu. " dedi. Başımı geriye doğru yaslayıp kapadım gözlerimi.

Arabaya dolan serin havayla irkildim. Doruk arabadan inmiş benim kapıma doğru geliyor. Gözlerimi yumup yapacağı şeyi bekledim. Beni dikkatlice kucaklayıp kapıyı kapattı. Eve doğru yöneldiğimizde uyanık olduğumu belli etmemeye çalışsam da yüzümde tebessüm oluştu. Evin kapısından girince uyanık olduğumu fark edip kulağıma eğilerek fısıldadı. "Bunun acısını kötü çıkaracağım Küçük. " Sesi çok tahrik edici gelmişti kulağıma. Beni yatağa bıraktıktan sonra üzerinde sadece boxer kalana kadar soyundu.

"Artık uyuma numarası yapmaktan vazgeç." Anlaşılan soyunma sırası bana gelmişti. Yorganı kafama çekip gizlenmeye çalıştım ama yorganı üzerimden çekip pantolonumu sıyırdı.

"Bu adil değil. Ben uyumak istiyorum. " Beni dinlemeden üzerimde olan onun kazağını da çıkardı. Artık ben de sadece boxerla kalmıştım. Beni tekrar kucaklayıp içinde su dolu ve bolca köpük olan küvete oturttuktan sonra o da arkama oturdu. Vücudumu ileriye itip başımı vücuduna yatırdı. Saçlarıma şampuan dökerek masaj şeklinde dikkat ederek yıkadı. Dokunuşları yorgunluğumu alıyordu üstümden. Saçlarım bitince vücudumu da jelleyip duruladı. Sonra yüzüm ona dönük şekilde kucağına oturup şampuanı elime aldım. Avucuma yeteri kadar sıktıktan sonra aynı şekilde ben de onun saçlarını yıkamaya başladım. Bakışları vücudumda gezinirken saçlarını durulayıp duş jeliyle vücudunu yıkamaya başladım. Bu sırada altımdaki sertlikten dolayı rahatsızca kıpırdansam da istifini bozmadı. Vücudunu da duruladıktan sonra kalkmaya yeltendim ama bileklerimde hissettiğim elleri beni çekip sertliğin üzerine oturmama neden oldu. Ardından yüzümü avuçlarının arasına alıp dudaklarıma yöneldi. Öpmeye başladığında başım da dönmeye başladı ama aldırmadan ona karşılık verip alt dudağını emmeye başladım. Dili dudaklarımın arasına geldiğinde yavaşça dudaklarımı aralayıp geçmesine izin verdim. Bir süre sonra yüzünü geri çekip beni kucağına alarak çıktı banyodan. Üzerime bornozunu giydirdikten sonra kurulayıp kendini de kuruladı.

KARANLIK (GAY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin