Η Οφηλία Στέρλινγκ σηκώθηκε το πρωί και προχώρησε προς το μπάνιο. Στο μυαλό της είχε ακόμα τις βίαιες εικόνες του νεκρού αγοριού της, της θείας του με τον κομμένο λαιμό, του αίματος και της δυσωδίας των πτωμάτων. Στο μπάνιο πέτυχε τον Χιούγκο Ρώσον ο οποίος γυμνός από την μέση και άνω ξυρίζονταν... Τα ξανθά μαλλιά του φαίνονταν ακόμη βρεγμένα .. Μάλλον είχε λουστεί πιο πριν , διότι ακόμα και στο σώμα του φαίνονταν σταγόνες νερού.. Η Οφηλία τον κοίταξε για αρκετή ώρα, ο Χιούγκο σίγουρα ήταν όμορφος...
Τα 45 χρόνια του είχαν σίγουρα αφήσει το σημάδι τους πάνω του αλλά όχι τόσο ώστε να μην είναι ελκυστικός.. Κατάλαβε λοιπόν γιατί η Λούσυ δεν μπορούσε να πάρει χτες τα μάτια της από πάνω του. Τον κοίταζε για αρκετή ώρα ώσπου εκείνος το κατάλαβε .."Οφηλία,θες κάτι ;;" την ρώτησε παίρνοντας το βλέμμα του από τον καθρέφτη. " Ναι, ήθελα λίγο το μπάνιο. Άμα δεν πειράζει βέβαια.." πήρε το βλέμμα της μακριά του. "Μόλις τελείωσα. Πέρνα.. Α, θα ετοιμάσω πρωινό.. Θέλεις ;;" την ρώτησε και η κοπέλα του απάντησε καταφατικά. Έκλεισε για λίγο τα μάτια της και τον φαντάστηκε με λευκά φτερά και ντυμένο όπως τον είχε δει χτες. Με την γραβάτα, το λευκό πουκάμισο και την καπαρντίνα. Προχώρησε για να πλύνει τα δόντια της και τον ρώτησε " Χιούγκο.. Η Λούσυ πού είναι ;;" Ο Χιούγκο της χαμογέλασε με μια γκριμάτσα σαν του γελωτοποιού " Στο πανεπιστήμιο.."
Η Οφηλία παραξενεύτηκε " Στο πανεπιστήμιο ;;;" και εδώ ο Χιούγκο απάντησε " Α ναι, δεν στο είπε.. Βλέπει έναν ψυχολόγο και επειδή η βαρεμάρα εδώ την τρελαίνει ο ψυχολόγος της ζήτησε όταν δεν διερευνούμε κάποια υπόθεση να αναλάβει κάποια άλλη εργασία. Ζήτησε λοιπόν από το FBI να εργαστεί ως δασκάλα ανάλυσης εγκληματικών προφίλ στο τοπικό πανεπιστήμιο της αστυνομίας.Κάθε πρωί πλέον πηγαίνει εκεί και εργάζεται... Καμιά άλλη απορία ;;" την ρώτησε με ένα κατάλευκο χαμόγελο.. Τώρα έμοιαζε όντως με πλάσμα από σκοτεινές μυθολογίες που για να επιβιώσει μετατράπηκε σε άνθρωπο." Όχι.. Σε ευχαριστώ .." του είπε και ο Χιούγκο απομακρύνθηκε... Προχώρησε στο σπίτι του και πήγε κοντά στην βιβλιοθήκη του..Εδώ είχε αγκαλιάσει και είχε φιλήσει την Λούσυ χτες το βράδυ πριν μετακινηθούν στο πάνω δωμάτιο...
Με ένα χαμόγελο άφησε την βιβλιοθήκη και παρά το χαμόγελο του κρανίου από το " Άμλετ " του Σαίξπηρ, το "Ποτέ Ξανά" του κορακιού από τον Έντγκαρ Άλαν Πόε και το γεμάτο με πόνο τραγούδι του κόκαλου του δολοφονημένου αδελφού από το " Κόκαλο που τραγουδούσε " από τους αδελφούς Γκρίμ πήγε στην κουζίνα και ετοίμασε πρωινό. Όταν τελείωσε η Οφηλία ήταν ακόμα στο μπάνιο και μάλλον πλένονταν... Ο Χιούγκο έκατσε σε μια καρέκλα και διάβασε ένα απόσπασμα από την ιστορία του Τόμας Χάρις " Η Σιωπή των Αμνών" το δεύτερο μέρος της τετραλογίας του Χάνιμπαλ Λέκτερ. " Και να θυμάσαι Κλαρίς... Οι ουλές μας έχουν την περίεργη δύναμη να μας θυμίζουν πως το παρελθόν μας ήταν αληθινό... " Πριν συνεχίσει όμως η Οφηλία ήρθε από το μπάνιο και ήρθε στο σαλόνι για να φάει...
YOU ARE READING
RAWSON As I Lay Down To Sleep
Mystery / ThrillerΗ Επιστροφή του Χιούγκο Ρώσον και της Λούσυ Στέρλινγκ. Από τα FIREMAGINE Studios με πρωταγωνιστές τον Paul Bettany την Jenna Coleman και την Caroline Dhavernas.Εναλλακτικός τίτλος " RAWSON Οικογενειακό Αίμα"