Το δωμάτιο ήταν λουσμένο στο φως των κεριών που τρεμόπαιζαν. Το βλέμμα της Λούσυ περιπλανήθηκε στον χώρο και στάθηκε στο κρεβάτι το οποίο ήταν γεμάτο με πέταλα κόκκινου τριαντάφυλλου. Τόσο κόκκινου που έμοιαζαν με σταγόνες αίματος στο λευκό πάπλωμα..Η κοπέλα ένιωσε μια ανατριχίλα να διαπερνάει κάθε εκατοστό του κορμιού της με την διαπίστωση αυτή..Την προσοχή της ξαφνικά τράβηξε το άγγιγμα κάποιου , κάποιου που τα δάχτυλά του ξεκίνησαν από τον ώμο της και κατέβαιναν προς τα κάτω. Ήξερε πως ήταν ο Χιούγκο, μόνο εκείνος είχε μια τέτοια αντίδραση πάνω της..Κοίταξε τον καθρέφτη απέναντί της με περιέργεια και σκέφτηκε πως δεν υπήρχε ποτέ πιο πριν καθρέφτης στο δωμάτιό τους...
Είδε πως από πίσω της ήταν ο Χιούγκο.Τον έβλεπε στον καθρέφτη και επικεντρώθηκε στον τρόπο που την κοιτούσε εκείνος μέσα από το γυαλί. Το βλέμμα του ήταν ψυχρό και θυμωμένο, τα χαρακτηριστικά του τόσο σφιγμένα..Η κοπέλα προσπάθησε να γυρίσει και να τον ρωτήσει τι είχε ,εκείνος όμως την κρατούσε τόσο γερά από τα χέρια που η κοπέλα δεν μπορούσε να κουνηθεί. Δεν τον φοβόταν , δεν μπορούσε άλλωστε να τον φοβηθεί .. Ακόμα και τώρα δεν μπορούσε να νιώσει φόβο μαζί του.. Με αργές κινήσεις ο Χιούγκο την έβαλε να ξαπλώσει στο κρεβάτι και ήρθε από πάνω της ακουμπώντας τα χείλη του στα δικά της. Γύρισε απαλά το κεφάλι της καθώς εκείνος φιλούσε τον λαιμό της και το βλέμμα της έπεσε ξανά πάνω στον καθρέφτη. Μόνο που αυτήν την φορά αντί για τον εαυτό της είδε πάλι την Ελίζα !!! Ταραγμένη έπιασε με τα χέρια της τα σκεπάσματα , όμως, αντί να νιώσει την απαλή αίσθηση από πέταλα τριαντάφυλλων ένιωσε σαν να άγγιζε κάτι υγρό. Ο Χιούγκο απομακρύνθηκε από κοντά της και την κοίταζε με το ίδιο ακριβώς βλέμμα που είχε και πριν χαραγμένο στο πρόσωπο του. Σήκωσε το χέρι της για να δει τι συνέβαινε και είδε πως ο Χιούγκο είχε αίμα στα χέρια του ! Η κοπέλα σηκώθηκε τρομαγμένη και είδε πως το λευκό νυχτικό που φορούσε ήταν επίσης γεμάτο με αίμα. Όλα τα πέταλα είχαν εξαφανιστεί σε μια κατακόκκινη θάλασσα κόκκινου αίματος που απειλούσε να καταπιεί και να βυθίσει στα σπλάχνα της τα πάντα.Κοίταξε ανήσυχη τον άντρα και εκείνος την πλησίασε επαναλαμβάνοντας " Νεκρή. Είσαι νεκρή.. Νεκρή... Είσαι νεκρή..."
Ξύπνησε ουρλιάζοντας ,βρίσκονταν στο δωμάτιο τους... Στο δωμάτιο που μοιράζονταν οι δυο τους. Ο καθρέφτης έλειπε και εκείνη ήταν απλώς τρομαγμένη. Κοίταξε δίπλα της , στην μεριά που συνήθως κοιμόνταν ο Χιούγκο. Όμως εκείνος δεν ήταν εκεί και η Λούσυ κατάλαβε πως τον χρειαζόταν... Σηκώθηκε αποφασισμένη να κοιτάξει μήπως κάθονταν στο σαλόνι και διάβαζε ή άκουγε μουσική. Όταν δεν είχε ύπνο ο Χιούγκο συνήθως το έκανε αυτό. Κάθονταν στο σαλόνι και διάβαζε μέχρι η Λούσυ να του ζητήσει να της διαβάσει κάτι για να μπορεί να ακούει την φωνή του. Ή άκουγε Chopin και η Λούσυ θα πήγαινε κοντά του μόνο για να καταλήξουν να χορεύουν στο τέλος αγκαλιά στην μουσική υπέροχων κλασσικών κομματιών. Μόλις όμως άνοιξε την πόρτα βρήκε την Οφηλία νυσταγμένη να τρίβει τα μάτια της. Την κοίταζε με αδιάφορο βλέμμα και η Λούσυ ένιωσε άμεσα όπως παλιά , μόνο που αυτήν την φορά οι ρόλοι είχαν αντιστραφεί. Παλιά η Λούσυ επειδή κατηγορούσε τον εαυτό της που μετακόμιζαν συχνά και όχι τον αδελφό της που ήταν κλέφτης και η Οφηλία έκανε οτιδήποτε μπορούσε για να φέρει κοντά την ίδια της την αδελφή και η Λούσυ έκανε οτιδήποτε μπορούσε για να μην ασχολείται με εκείνη. Τώρα όλα είχαν αλλάξει και ενώ η Λούσυ έκανε τα πάντα , δεν ενδιαφερόταν η Οφηλία.
YOU ARE READING
RAWSON As I Lay Down To Sleep
Mystery / ThrillerΗ Επιστροφή του Χιούγκο Ρώσον και της Λούσυ Στέρλινγκ. Από τα FIREMAGINE Studios με πρωταγωνιστές τον Paul Bettany την Jenna Coleman και την Caroline Dhavernas.Εναλλακτικός τίτλος " RAWSON Οικογενειακό Αίμα"