XIII. Αδελφές

96 4 1
                                    

Η Λούσυ αποφάσισε να συνεχίσει την ιστορία της χωρίς να κοιτάζει το φάντασμα της Ελίζας μπροστά στα μάτια της που φλέγονταν.. Η σάρκα της κοπέλας φαινόταν παλιότερα διάφανη με κόκκινες κηλίδες στα σημεία που ήταν παλιότερα η πληγή της.. Τώρα η σάρκα φλεγόταν αλλά στα σημεία που περνούσε η φλόγα έβλεπε κανείς  πως η σάρκα της γινόταν πάλι καθαρή, λευκή σχεδόν. Ο Χιούγκο έσβησε το τσιγάρο σαν αναπνοή εντόμου σε ένα τασάκι και κάθισε.." Συνέχισε.." της είπε και η κοπέλα συνέχισε την ιστορία της.

Μελετούσε πολλές νύχτες, άγρυπνες και μη την υπόθεση σίγουρη πως αυτήν την φορά θα την λύσει.Η Οφηλία βοηθούσε όσο μπορούσε και η Λούσυ έβλεπε πως η κοπέλα είχε κάτι.. Παρ'όλα αυτά δεν μελετούσε τι μπορεί να είχε η φίλη της.. Νοιαζόταν για εκείνη περισσότερο από καθετί άλλο μα ήξερε πως η φίλη της θα της έκανε παράπονα. Τον αληθινό όμως λόγο παραπόνων της δεν τον γνώριζε.. Παρατήρησε λοιπόν κάτι... Πως όλα τα πτώματα που δολοφονήθηκαν από τους σατανιστές είχαν βρεθεί έστω μια φορά στην ζωή τους κοντά στο δάσος στην ιδιοκτησία μιας πλούσιας οικογένειας ,των Γουέστμινστερ.. Η Λούσυ ακόμη άμαθη για τον κανόνα περί αστυνομικών και συμπτώσεων αποφάσισε να πάει μόνη της και να ερευνήσει την υπόθεση... Το μεγαλύτερο λάθος της ήταν αυτό.. 

Χωρίς να πει τίποτα στην Ελίζα οδήγησε το επόμενο απόγευμα ως την βίλα των Γουέστμινστερ και έφτασε κοντά στην βίλα.. Τότε είδε τον μεγάλο γιο της οικογένειας και τον ένα ξάδελφό του να κάνουν κόντρες με τα μηχανάκια μέσα στο δάσος. Όπως εμφανίστηκαν μέσα από το ξέφωτο η Λούσυ αναρωτήθηκε πως δεν πάτησε κανέναν με το αμάξι..Συνέχισε να οδηγεί κανονικά ώσπου είδε μπροστά της τα μηχανάκια να σταματάνε μπροστά από μια μεταλλική πύλη με το πρόσωπο ενός δαίμονα σμιλευμένο στην πύλη... Ακριβώς από κάτω υπήρχαν με μεταλλικά γράμματα οι λέξεις " ΟΙΚΙΑ ΓΟΥΕΣΤΜΙΝΣΤΕΡ ." Τα δυο αγόρια μπήκαν μέσα και πάρκαραν τα μηχανάκια. Η Λούσυ βγήκε από το αμάξι και προχώρησε προς την πύλη..

Το σμιλευμένο πρόσωπο του κερασφόρου Δαίμονα άρχισε να ματώνει.Από τα μεταλλικά μάτια του έβγαιναν κόκκινα ρυάκια που η Λούσυ κατάλαβε ότι ήταν αίμα.. Κατάφερε όμως να ελέγξει τον φόβο της και να προχωρήσει προς την πόρτα... Τότε την είδαν ο κύριος και η κυρία Γουέστμινστερ.. Ο Πέτρος και η Σαμ Γουέστμινστερ ηλικίας 54 και 52 αντίστοιχα ζήτησαν από τον γιο τους και τον ξαδελφό του να ανοίξουν την πόρτα και να δεχτούν την επισκέπτρια.. Οι δυο νεαροί άνοιξαν με προθυμία την πόρτα και κάλεσαν μέσα την Λούσυ ,όπως οι βοσκοί καλούν το πρόβατο στην σφαγή. Δηλαδή με ευγένεια και σεβασμό, σαν να πρέπει να της πραγματοποιούν τα χατίρια.. Η Λούσυ μπήκε μέσα στην αυλή και άρχισε να κοιτάζει αριστερά και δεξιά με το βλέμμα της.. Έβλεπε παντού αγάλματα Αγγέλων και το γρασίδι , το γκαζόν στον κήπο, τα δέντρα ήταν όλα κουρεμένα στην μορφή αγίων ή Αγγέλων.. " Καλησπέρα σας.." είπε ο Πέτρος  Γουέστμινστερ.  " Καλησπέρα.." είπε η Λούσυ. " Είστε ο Πέτρος Γουέστμινστερ ;;" ρώτησε η Λούσυ και το χέρι της ταξίδεψε λίγο στην μέσα τσέπη του σακακιού της... " Είμαι.." αποκρίθηκε ο Πέτρος και σήκωσε το χέρι του σαν να ήθελε να ακινητοποιήσει μια αόρατη απειλή που ερχόταν προς το μέρος της Λούσυ. Η κοπέλα γύρισε το κεφάλι της και είδε τον μεγάλο γιο των Γουέστμινστερ να κάνει μερικές κινήσεις σαν να συγκρατούσε τον εαυτό του από κάτι.

RAWSON As I Lay Down To SleepDonde viven las historias. Descúbrelo ahora