Μόλις η κοπέλα τον φίλησε και είπε αυτό ο Χιούγκο την σήκωσε στα χέρια του εφόσον την φίλησε μια φορά στα χείλη..Η κοπέλα που δεν το περίμενε πιάστηκε με μια μικρή κραυγή από εκείνον βάζοντας τα χέρια της γύρω από τον λαιμό του και τα πόδια της γύρω από την πλάτη του.. Ο Χιούγκο με αγάπη την σήκωσε και την μετέφερε ως το δωμάτιό τους.. Την κράτησε για αρκετή ώρα στα χέρια του και την δάγκωσε αισθησιακά για λίγο στον λαιμό μου.. " Σε θέλω.." της ψιθύρισε.. " Χιούγκο.." προσπάθησε να ελέγξει τον εαυτό της εκείνη από το να του σκίσει το πουκάμισο και να τον γλείψει στο υπέροχο κορμί του... " Ναι ;;" την ρώτησε εκείνος ψιθυρίζοντας και αναπνέοντας στον λαιμό της. " Α... Μμμ.. Μωρό μου.. Δεν.. Δεν θα με διώξεις για ότι έμαθες ;; Για το μυστικό μου ;;;" φοβήθηκε εκείνη.. Ο Χιούγκο την γύρισε ώστε να τον κοιτάζει, χαμογέλασε και την φίλησε.. "Μωρό μου.. Δεν θα σε αφήσω ποτέ.. Θυμίσου , είσαι δική μου.. Και είμαι δικός σου.. Για πάντα !!!" της είπε και το ζευγάρι φιλήθηκε ακόμα μια φορά. Η κοπέλα τον αγκάλιασε .." Πάρε με.." ψιθύρισε εκείνη και τον φίλησε στο αυτί..
Εκείνος την φίλησε και ξάπλωσε.. " Γιατί δεν προσπαθείς εσύ μια φορά να το αρχίσεις αγάπη μου ;; Και έπειτα... Θα σου δώσω όλη την απόλαυση που δεν σου έχω δώσει εδώ και έναν χρόνο.." της χαμογέλασε. Η Λούσυ έβγαλε σιγά-σιγά το φόρεμά της με τα λουλούδια και τον φίλησε..Με την γλώσσα της κατέβηκε στα χείλη του και του έκανε ένα κτητικό γλωσσόφιλο.Εφόσον το έκανε αυτό του έβγαλε το πουκάμισο. Ο Χιούγκο δεν είχε προλάβει να ανοίξει τα κουμπιά με αποτέλεσμα η Λούσυ να του τα τραβήξει και τελικά να του το σκίσει.Έμεινε για λίγο άναυδη καθώς άγγιζε με τα ζεστά χέρια της την επιδερμίδα του και τον γραντζούναγε λίγο με τα νύχια της..
Το βλέμμα της έπεσε πάνω στο σώμα του.. Πόσο λεπτός έμοιαζε με τα πουκάμισα και τα παντελόνια του, την καπαρντίνα και τις γραβάτες του.. Γυμνός ήταν πολύ πιο γυμνασμένος, πολύ πιο μυώδης. Ακούμπησε τους μυς του και το σώμα του με τα νύχια της και τον γραντζούνισε λίγο πάνω στα πλευρά.. Εκείνος χαμογέλασε και άφησε ένα μικρό μουγκρητό.. Του άρεσε . Η κοπέλα κοίταξε τα τατουάζ του Χιούγκο και χαμογέλασε ενώ τα πείραζε λίγο..Μερικές γραμμές σαν ρητά από κάποιο ιερό κείμενο στα πλευρά και στον λαιμό του, ένας ήλιος στον ώμο του και περίεργα σύμβολα στην πλάτη του .. Στο ένα του χέρι, στον ώμο υπήρχε ένας μαύρος κύκλος, κάτι σαν βέλη και μερικές λατινικές εκφράσεις με κάτι σαν φλόγα και στον άλλο ώμο υπήρχε το ίδιο σύμβολο ..Όταν ένωνε τα χέρια του έμοιαζαν σαν να γίνονταν ένα σύμβολο.
ESTÁS LEYENDO
RAWSON As I Lay Down To Sleep
Misterio / SuspensoΗ Επιστροφή του Χιούγκο Ρώσον και της Λούσυ Στέρλινγκ. Από τα FIREMAGINE Studios με πρωταγωνιστές τον Paul Bettany την Jenna Coleman και την Caroline Dhavernas.Εναλλακτικός τίτλος " RAWSON Οικογενειακό Αίμα"