IX. Μια απροσδόκητη εμφάνιση και μια αλλαγή

111 3 2
                                    

Η Λούσυ Στέρλινγκ κοιμόνταν ήσυχη στο μαξιλάρι της . Ο Χιούγκο Ρώσον κοιμόνταν με το κεφάλι του ακουμπισμένο πάνω στο στήθος της και απολάμβανε την αίσθηση των μαλλιών της στο πρόσωπό του αλλά και την υπέροχη ευωδία που αναδύονταν από  το δέρμα της.. Ο Χιούγκο ήθελε να παγιδεύσει αυτήν την ομορφιά στα μικρά αρωματικά βαζάκια της μνήμης του , εκεί που μόνο ελάχιστες μυρωδιές καταφέρνουν να τρυπώσουν..

Η μυρωδιά του στήθους της μητέρας μας όταν βυζάξαμε για πρώτη φορά, της θάλασσας όταν πρώτη φορά κάναμε μπάνιο, του πρώτου λουλουδιού που μυρίσαμε ποτέ, της πρώτης νύχτας με γεμάτο σεληνόφως που περιπλανηθήκαμε στην ύπαιθρο , η μυρωδιά των γονιών μας και η μυρωδιά του πρώτου μας έρωτα.. Αυτές είναι οι μυρωδιές που όλοι κρατάμε στα βαζάκια της αιώνιας μνήμης βαθιά μέσα στην καρδιά μας και βαθιά μέσα στο κάστρο των αναμνήσεων της ψυχής μας σε ντουλάπια φτιαγμένα από κεχριμπάρι. Ο Χιούγκο φύλαγε εκεί την μυρωδιά της Λούσυ , στο σώμα της οποίας έδωσε ένα φιλί γεμάτο πόθο πριν κλείσει άλλη μια φορά τα μάτια του...

Η Λούσυ γύρισε το κεφάλι της και ανοίγοντας τα μάτια της είδε στο κομοδίνο μια κουρδιστή μπαλαρίνα με κόκκινο φόρεμα που ήξερε πως αν την κουρδίσει θα βγάλει μουσική.. Ευθύς την πήρε στα χέρια της και την κούρδισε.. Μια πανέμορφη μελωδία άρχισε να πλανιέται στον αέρα.. Μια μελωδία σαν νανούρισμα.. Η Λούσυ αγκάλιασε τον Χιούγκο στα στήθη της και εφόσον έδωσε ένα φιλί στα κοντά ξανθά μαλλιά του έκλεισε τα μάτια της. Είδε ότι πιο όμορφο μπορούσε να φανταστεί... 

Έναν υπέροχο λόφο και πάνω σε αυτόν δέντρα και λουλούδια ,κάθε λογής.. Στα λουλούδια έβλεπε νεράιδες και πυγολαμπίδες να παίζουν στο απαλό αεράκι της νύχτας και τα μαλλιά της ανέμιζαν καθώς το φεγγάρι έκανε τα μαλλιά της να λάμπουν ασυνήθιστα.. Φόραγε ένα υπέροχο κόκκινο φόρεμα δίχως πλάτη ενώ ήταν ξυπόλυτη.. Και τότε από πίσω της είδε κάποιον να έρχεται με σταθερό βηματισμό. Τον κοίταξε.. Φορούσε μαύρη κάπα και μαύρη κουκούλα. Πήγε κοντά του και ευθύς εκείνος σταμάτησε.. Η κοπέλα του έβγαλε την κουκούλα και είδε τον Χιούγκο..Ο άντρας της χαμογέλασε και εκείνη τον φίλησε προτού ξανακάνουν έρωτα πέφτοντας πάνω στα λουλούδια με τις πεταλούδες και τις νεράιδες να χορεύουν τριγύρω τους...

Μόλις άνοιξε τα μάτια της ο Χιούγκο ήδη την αγκάλιαζε και της φίλαγε τον λαιμό.. " Καλημέρα μωρό μου.." της είπε.. Να πάρει, ήξερε τι αντίδραση είχαν πάνω της οι λέξεις " Μωρό μου.." Η Λούσυ δεν πρόλαβε να πει τίποτα προτού αυτός την φιλήσει πάλι χαιδεύοντας το πρόσωπο και τα μαλλιά της... "Μωρό μου.." της ψιθύρισε βυθίζοντας το χέρι του κάτω από τα σκεπάσματα " Σε θέλω.." Η Λούσυ ένιωσε το χέρι του να τρίβει το κενό ανάμεσα στα πόδια της... Η κοπέλα δάγκωσε το χείλος της για να μην βογκήξει και έπιασε τα σεντόνια.. Ο Χιούγκο της φίλαγε τον λαιμό ενώ συνέχιζε με το χέρι του.. Η κοπέλα βογκώντας επειδή ο Χιούγκο αυτήν την στιγμή την δαχτύλωνε προσπάθησε με το ένα της χέρι να τον σταματήσει αλλά ο Χιούγκο χρησιμοποίησε το χέρι της για να την κάνει να φτιαχτεί και να τελειώσει ουρλιάζοντας το όνομά του.. Ξέπνοη η κοπέλα έκατσε να ξεκουραστεί κλείνοντας τα μάτια της.. Προσπάθησε να ανακτήσει την ανάσα της και ο Χιούγκο της φίλαγε τον ώμο καθώς έρχονταν κοντά της.." Έλα, κάνε το.. Ήδη τέλειωσα μια φορά..Πόσο ακόμα να με κάνεις να τελειώσω ;;" του χαμογέλασε.. Εκείνος μπήκε μέσα της και φίλησε τον λαιμό της.. 

RAWSON As I Lay Down To SleepOù les histoires vivent. Découvrez maintenant