IV. The King In Yellow

119 5 1
                                    

Η Λούσυ Στέρλινγκ κοιμόνταν γυμνή δίπλα στον Χιούγκο Ρώσον ενώ στον ξενώνα κοιμόνταν η αδελφή της..Αν και φαίνονταν ήσυχος ο ύπνος της Λούσυ ήταν βασανιστικός.. Έβλεπε στον ύπνο της ένα πρόσωπο που είχε δει απο παλιά...Το πρόσωπο μιας 28χρονης κοπέλας που ήταν φίλη της...

Και ξαφνικά ο πόνος .. Κάποιος να μαχαιρώνει την κοπέλα και αίμα να πέφτει μακριά της, στο πρόσωπο και στα χέρια της Λούσυ. Η κοπέλα ήταν γυμνή κάτω από ένα ένδυμα που έμοιαζε με μακρύ χιτώνα.. Την έπιασε στα χέρια της και η κοπέλα άνοιξε τα μάτια της... " Γιατί ;;;" της φώναξε. " Γιατί δεν με βοήθησες ;;;" είπε και ενώ σηκώνονταν από τα χέρια της τα μαλλιά της ανέμιζαν σαν από κάποιο αόρατο άνεμο... Η Λούσυ προσπάθησε να μιλήσει αλλά τα χείλη της είχαν εξαφανιστεί.. Το στόμα της είχε κλείσει και ήταν σαν η σάρκα πάνω και δίπλα από τα χείλη της να εξαφάνισαν τα χείλη της και την ικανότητά της να μιλάει...

Άνοιξε ευθύς τα μάτια της και πεταγόμενη πάνω ούρλιαξε το όνομα της κοπέλας " Ελίζα !" Ο Χιούγκο ξύπνησε από δίπλα της και την άγγιξε. " Λούσυ... Είσαι εντάξει ;;" Η Λούσυ δεν τον κοίταξε μα είπε " Όχι.." .Σηκώθηκε από το κρεβάτι και έβαλε μια ρόμπα που της είχε αγοράσει ο Χιούγκο. Εφόσον κοίταξε έξω από την πόρτα μην είχε ξυπνήσει η Οφηλία προχώρησε ως το μπάνιο... Ξέρασε και έκλαψε πικρά... Πιο πολύ όμως αισθάνονταν απορία.. Αυτήν η υπόθεση είχε λυθεί εδώ και έναν χρόνο.. Γιατί το θυμόνταν ακόμη ;;; Ίσως επειδή εκείνη ευθύνονταν για αυτό..

" Θα παραμείνω ήσυχη ,

Δεν θα καταλάβεις καν ότι είμαι εδώ

Δεν θα υποπτευθείς τίποτα

Δεν θα με δεις μέσα στον καθρέφτη

Αλλά σύρθηκα μέσα στην καρδιά σου

Δεν μπορείς να με κάνεις να εξαφανιστώ.." θυμήθηκε κάποιους στίχους από ένα κομμάτι που την στοίχειωνε... Αν η Ελίζα όντως την στοίχειωνε ;;; Αν όντως είχε τρυπώσει μέσα της αρνούμενη να πεθάνει, αποφασισμένη πρώτα να κάνει την Λούσυ να υποφέρει και μετά να χαθεί ;;; Η Λούσυ φοβόταν...Δεν ήταν εκείνη που κρατούσε το στιλέτο και το γνώριζε πολύ καλά.. Όμως ήταν εκείνη που το κάρφωσε στην φίλη της.. Για αυτό ήταν ένοχη, για αυτό την στοίχειωνε η Ελίζα... Η Λούσυ έπλυνε το πρόσωπό της και καθώς σήκωνε το πρόσωπό της για να σκουπιστεί με την πετσέτα είδε στον καθρέφτη αντί για τον εαυτό της την Ελίζα να κάνει τις πράξεις της... Μόλις όμως σκούπισε το πρόσωπό της .. Η Ελίζα είχε χαθεί και η Λούσυ ήταν πίσω...

RAWSON As I Lay Down To SleepWhere stories live. Discover now