XXII. Ελευθερία

48 3 0
                                    

Με όλα αυτά όμως που συνέβησαν τις τελευταίες ημέρες, δηλαδή την προδοσία της Οφηλίας, την δολοφονία του Σάντερσον , την προδοσία της Λήδας και τον βασανισμό της Λούσυ από τον Babadook και τα Proxies στο NoEnd House ο Χιούγκο ξέχασε μια πολύ σημαντική λεπτομέρεια.. Ένας πανέξυπνος σχιζοφρενής, ο Σεμπάστιαν Νας, είχε καταφέρει να λαδώσει τους αστυνομικούς στην φυλακή υψίστης ασφαλείας που κρατούταν φυλακισμένος πίσω στην Αμερική και τώρα που ήταν ελεύθερος κανείς δεν γνώριζε το τι θα μπορούσε να κάνει, το τι ετοίμαζε... 

Ένας εγκληματίας που δούλευε κάποτε με τον Σεμπάστιαν, ένας μαφιόζος ονόματι Ντίνυ Φαλκόνε είχε μιλήσει με τον Χιούγκο για το πως μπορούσε να συλλάβει τον Σεμπάστιαν , όταν ο Χιούγκο κατάφερε μια φορά να το συλλάβει για κατηγορίες περί ναρκωτικών και μερικών βιασμών " Άμα ποτέ καταφέρεις να συλλάβεις τον Σεμπάστιαν κάνε μου μια χάρη.. Βρες έναν λάκκο, μια τρύπα, μια φυλακή τόσο βαθιά όσο η ίδια η Κόλαση, θάψε την και άλλο και πέτα τον μέσα.. Έπειτα σπάσε του τα χέρια και τα πόδια για να μην μπορεί ούτε καν να συρθεί και εφόσον κλείσεις την σιδερένια ή μεταλλική πόρτα, ρίξε υγρό τσιμέντο στην είσοδο του λάκκου ή της φυλακής.. " Ο Χιούγκο τον είχε κοιτάξει και του είχε πει " Μμμ.. Τόσο πολύ τον φοβάσαι ;;;" Και τότε ο Ντίνυ είπε μερικές προτάσεις... Προτάσεις  που αρχικά ο Χιούγκο ανόητος , δεν τις είχε πιστέψει και νόμιζε ότι ο Ντίνυ υπερέβαλλε... " Τον φοβάμαι ;;; Κάνεις λάθος.. Βλέπεις άνθρωποι της δικής μου εργασίας, εγκληματίες φοβόμαστε εσένα .. Τον θρυλικό Χιούγκο Ρώσον , τον " Αρχάγγελο του Θανάτου"... Στο πρόσωπο του Σεμπάστιαν Νας όμως ακόμα και οι πιο γενναίοι από εμάς βλέπουμε τον τρόμο..."  Ο Χιούγκο γέλασε.. Ήταν σίγουρος πως ο Ντίνυ τον δούλευε..

Πόσο λάθος όμως έκανε... Είδε την τρέλα, γεύτηκε το αίμα, γνώρισε την τρέλα και την παράνοια του ανθρώπου που ονομαζόταν Σεμπάστιαν Νας.. Από τις σκέψεις του αυτές τον έβγαλε το άγγιγμα της αγαπημένης του, της Λούσυ Στέρλινγκ που κοιμόταν γυμνή δίπλα του.. Ο ήλιος είχε μόλις αρχίσει να ανατέλλει. Ο Χιούγκο την κοίταζε ενώ ήταν ξαπλωμένη και εκείνος ελάχιστα ανασηκωμένος στο κρεβάτι.. Η κοπέλα είχε κλειστά τα υπέροχα μάτια της, αυτά τα πανέμορφα καστανά μάτια που ο Χιούγκο είχε αγαπήσει και είχε ερωτευτεί.. Με ένα απαλό άγγιγμα ακούμπησε τα μαλλιά της και τα κοίταζε μαγεμένος.. Τα μαύρα της μαλλιά ήταν τόσο υπέροχα, μύριζαν τόσο όμορφα.. Η μυρωδιά της, όμοια με πριγκίπισσας μιας άλλης εποχής , το σώμα και τα μαλλιά της κοπέλας μύριζαν τριαντάφυλλο και αρωματικές κρέμες.. Κοίταξε τα μαλλιά της και επικεντρώθηκε σε αυτά ενώ το τοπίο , το οποίο ήταν ολοφάνερο από το ανοιχτό παράθυρο πίσω από το γυμνό σώμα της, άρχισε να φωτίζει από την ανατολή του ηλίου.. Παρακολούθησε μαγεμένος ενώ ο ήλιος , που χτες το βράδυ έμοιαζε σαν να βυθιζόταν για να δύσει στα υπέροχα μαύρα μαλλιά της, αναδυόταν τώρα μέσα από αυτήν την πανέμορφη μαύρη θάλασσα   ανατέλλοντας και βάφοντας όλο τον κόσμο πολύχρωμο εξαιτίας του εκτυφλωτικού φωτός της απίθανης ομορφιάς της..

RAWSON As I Lay Down To SleepDonde viven las historias. Descúbrelo ahora