X. Θυμός

100 3 2
                                    

Ο Έις Γουίλλιαμς σήκωσε το κινητό του και πληκτρολόγησε τον αριθμό του κινητού της κοπέλας που είχε πληρώσει.. Η κοπέλα το είχε κλειστό..  Αυτό ανησύχησε λίγο τον Έις.. Ήξερε ενάντια σε ποιον εναντίον την έστελνε... Ήταν απόγευμα Τετάρτης και ο Έις περίμενε την Λούσυ .. Είχαν ραντεβού για να την ψυχαναλήσει όπως συνήθως...  Η Λούσυ ήρθε ντυμένη με ένα λευκό πουκάμισο που πάνω από αυτό είχε βάλει μια μπλε μπλούζα μακρυμάνικη , μαύρο κολάν στα πόδια, μποτάκια μαύρα ... Μόλις μπήκε μέσα ο Έις είδε πως εκείνη κράταγε μια τσάντα διαφορετική από την συνηθισμένη της..  

" Σου έφερα ένα δώρο.." είπε εκείνη στον Έις και άφησε την τσάντα στο γραφείο του προτού κάτσει σε μια καρέκλα... Εκείνος πήγε κοντά στην τσάντα και αστειεύτηκε " Ήρθαν νωρίς τα Χριστούγεννα;" η κοπέλα δεν απάντησε και εκείνος ρώτησε " Πώς πάνε τα μαθήματα που σου πρότεινα να δώσεις Λούσυ ;;" Η Λούσυ χαμογέλασε και απάντησε σε στυλ ασθενή που δεν θέλει να συνεργαστεί " Πολύ καλά δόκτωρ Γουίλλιαμς.." Ο Έις την κοίταξε. " Δόκτωρ ;;" σκέφτηκε.. Ήταν περίεργο επειδή πάντα η Λούσυ τον φώναζε Έις.. 

Ο Έις άνοιξε την τσάντα και έβαλε το χέρι του μέσα... Τράβηξε ένα κινητό... Το κινητό της κοπέλας.. " Λίζι..." σκέφτηκε αμέσως ο Έις.. " Γιατί τρομάξατε δόκτωρ ;; Πίστευα πως το είχατε ξαναδεί.." χαμογέλασε η κοπέλα.. Έκλεισε τα μάτια της βλέποντας την Ελίζα μαχαιρωμένη και με αίμα να τρέχει από τις πληγές της να προχωρά.. " Τι είναι αυτό , Λούσυ ;;;" ρώτησε.. " Ένα κινητό.. Χτες , μια κοπέλα επιτέθηκε στο σπίτι εμένα και του Χιούγκο με σκοπό να τον σκοτώσει.. Ευτυχώς την σκότωσα και τον έσωσα.. Αλλά , με παραξένεψε.. Στο κινητό της , είδα τον αριθμό του τηλεφώνου σας.." σχολίασε ερευνητικά η Λούσυ.. " Ε.." καλύφθηκε όσο μπορούσε ο Έις.. " Μάλλον ΄ταν μια παλιά ασθενής.. Ας μιλήσουμε για εσένα.. Τα οράματά σου.. Πώς πάνε ;;" την ρώτησε και αφήνοντας την τσάντα έκατσε στην καρέκλα απέναντί της..

Η Λούσυ κοίταξε πίσω από τον Έις και είδε την Λίζι να την κοιτά.. Μάτωνε από το πρόσωπο ενώ από το στήθος του Έις έβγαινε ένα τεράστιο κόκκινο κεντρί σκορπιού.. " Καλά είμαι.. Με βοήθησαν πολύ τα φάρμακα, δεν βλέπω πλέον.." του είπε ψέμματα. " Χαίρομαι... Αντιμετωπίζεις κάποιο πρόβλημα στην δουλειά ;;; Ο Χιούγκο, κάτι ;;" ρώτησε ο ψυχολόγος.μα η Λούσυ ήταν σταθερή. " Όχι.. Ο Χιούγκο και εγώ αγαπιόμαστε, μόλις λύσαμε μια υπόθεση και τώρα, άρχισε να ζει μαζί μας και η αδελφή μου.. Κάποιος δολοφόνησε τον δικό της και έτσι μέχρι να βρούμε τον δολοφόνο μένει μαζί μας.. Ή τουλάχιστον έμενε.." σχολίασε ...

RAWSON As I Lay Down To SleepOnde histórias criam vida. Descubra agora