Η Λούσυ κοιμόνταν ήσυχη δίπλα στον Χιούγκο Ρώσον ήσυχη και γεμάτη ηρεμία στην ψυχή της ακουμπώντας το κεφάλι της στο στήθος του... Όλα αυτά τουλάχιστον μέχρι να χτυπήσει το κουδούνι στην πόρτα.... Πρώτος σηκώθηκε ο Χιούγκο βλαστημώντας για τους ήχους του κουδουνιού και εφόσον έβαλε το πουκάμισό του και ένα παντελόνι φίλησε τα χείλη της Λούσυ για να κατέβει στην εξώπορτα..
Μόλις έφτασε εκεί άνοιξε την πόρτα και έμεινε τρομαγμένος αλλά και έκπληκτος από την εμφάνιση των δυο ατόμων που χτύπησαν την πόρτα του.. Το ένα άτομο , νεαρό και όμορφο ήταν η αδελφή της Λούσυ , η Οφηλία Στέρλινγκ. Το δεύτερο πρόσωπο ήταν ένας άντρας στα 39 του που ο Χιούγκο εύχονταν να μην έβλεπε ποτέ ξανά.. Μωβ σακάκι και μαύρο πουκάμισο, ψηλός άντρας, όμορφο παρουσιαστικό , μαύρο παντελόνι και καλογυαλισμένα καφέ παπούτσια, καφετί προς μαύρο μαλλί και γαλάζια μάτια... Ο Χιούγκο κοίταξε τον άντρα καθώς ο επισκέπτης ακούμπαγε με τον έναν ώμο στον τοίχο και φιλούσε στο στόμα την Οφηλία. " Ωπ.. Γεια σου Χιούγκο.." είπε η Οφηλία μόλις κατάλαβε ποιος άνοιξε την πόρτα.. " Γεια σου Οφηλία.. Έφερες και έναν επισκέπτη βλέπω.." χαμογέλασε ο Χιούγκο. " Ε, ναι.. Ένας φίλος μου από το πανεπιστήμιο είναι... Χιούγκο από εδώ ο ..." ξεκίνησε να λέει η Οφηλία μα την σταμάτησε ο Χιούγκο. " Ο Σάντερσον Μπέηκερ... Μην κάνεις τον κόπο καλή μου, γνωριζόμαστε.." είπε την αλήθεια ο Χιούγκο. " Γνωρίζεστε ;;" ρώτησε η Οφηλία. " Ναι..." σχολίασε ο Χιούγκο." Πριν 2 χρόνια, τότε δεν ήταν Σάντερσον .. Η υπόθεση Καβαλάρηδες..." χαμογέλασε .. " Ναι, τότε ήταν .." σχολίασε ο Σάντερσον . Η φωνή του βαριά και απειλητική μα συγχρόνως θερμή και γοητευτική. " Με πυροβόλησες.." συνέχισε κοιτώντας τον Χιούγκο.
" Something's wrong , something light
Heavy thoughts tonight
And they aren't of Snow White
Dreams of war , dreams of liars
Dreams of dragon's fire
And of things that will bite.."
( " Κάτι είναι λάθος, κάτι φωτεινό
Βαριές σκέψεις απόψε
Και δεν είναι για την Χιονάτη
Όνειρα πολέμου, όνειρα ψευτών
Όνειρα φωτιάς του δράκου
Και από πράγματα που δαγκώνουν !!") ακούστηκαν οι στίχοι του κομματιού " Enter Sandman " από τους Metallica και ο Χιούγκο χαμογέλασε.. " Αχ , φαντάσου να τον γνώριζαν.." κοιτώντας τον Σάντερσον .. Ανακάλυψε πως η Λούσυ είχε κατέβει και ντυμένη σχεδίαζε να κάτσει να φάει πρωινό.. " Α, ξύπνησες ;;;" την σχολίασε περιπαιχτικά η Οφηλία.Ο Χιούγκο πήγε κοντά της και την φίλησε ενώ κάθονταν δίπλα της.. " Καλημέρα μωρό μου.." την φίλησε στα χείλη και με την άκρη του ματιού του παρατήρησε πως η Οφηλία έπιανε το χέρι του Σάντερσον.. Η Οφηλία καταλαβαίνοντας το βλέμμα του Χιούγκο πάνω της άφησε την τσάντα της στον καναπέ και έκατσε απέναντι από την αδελφή της για να φάει.. Ο Χιούγκο έκατσε δίπλα στην Λούσυ και ο Σάντερσον απέναντι από τον Χιούγκο.. Η ατμόσφαιρα ήταν φορτισμένη ...Οι δυο κοπέλες το καταλάβαιναν.. " Λοιπόν , Οφηλία..." ρώτησε η Λούσυ . " Πώς λένε τον φίλο σου ;;;" συνέχισε. " Σάντερσον Μπέηκερ.. Αναλυτής εγκληματικών προφίλ, εδώ και 5 χρόνια.." σχολίασε ο άντρας. " Και μεγάλο καθίκι αν μη τι άλλο . Αν σε πυροβόλησα όπως λες θα είχα έναν καλό λόγο να το κάνω.." χαμογέλασε ο Χιούγκο..Ο Σάντερσον τότε χωρίς να βγάλει το σακάκι του σηκώθηκε και είπε " Με συγχωρείτε κυρίες μου αλλά έχω μια έντονη επιθυμία να κάνω.. Αυτό.." χαμογέλασε και μπροστά στα έκπληκτα μάτια τους πήδηξε πάνω στον Χιούγκο Ρώσον και τον έριξε στο πάτωμα αναποδογυρίζοντας μαζί και την καρέκλα στην οποία κάθονταν ο Ρώσον ..
Άρχισε να τον γρονθοκοπά και ο Χιούγκο αναγνώρισε την γροθιά. Αναγνώρισε το πνεύμα, την ορμή , το λάθος , την οργή..Η μόνη φορά που ο Χιούγκο Ρώσον έκανε λάθος.. Η φορά που πυροβόλησε άτομο χωρίς εκείνος να το αξίζει... Ο άντρας σηκώθηκε από τον Χιούγκο και προσπάθησε να τον κλωτσήσει μα τον σταμάτησε η Λούσυ με το χέρι της.. Ο άντρας γύρισε, της έπιασε το χέρι και της το φίλησε προτού ο Χιούγκο γυρίσει, τον αρπάξει και τον πετάξει στο πάτωμα.. Έτρεξε κοντά του και εφόσον τον κλώτσησε για να μην μπορεί να σηκωθεί πήδηξε πάνω του με την ωμοπλάτη όπως οι παλαιστές.. Ο Σάντερσον σηκώθηκε και οι δυο άντρες άρχισαν να παλεύουν καταστρέφοντας την κουζίνα του Χιούγκο διότι ο Σάντερσον χτύπαγε το κεφάλι του Χιούγκο στο τραπέζι και ο Χιούγκο τον έκανε να σπάει με την πλάτη του, το κεφάλι ή τον λαιμό του τα διάφορα συρτάρια και τα ντουλάπια ... Παρά όλες τις φωνές και τα ουρλιαχτά να σταματήσουν από την Οφηλία και την Λούσυ οι δυο άντρες δεν σταματούσαν με τίποτα.. Μόνο όταν αίμα άρχισε να ρέει από την μύτη τους και έπιασαν ο ένας τον άλλον από τον γιακά υψώνοντας τις γροθιές τους σταμάτησαν . Όχι επειδή θεώρησαν πως ήταν λάθος τους να χτυπάνε ο ένας τον άλλον μα επειδή ο Χιούγκο είχε ρίξει από λάθος την ανοιχτή τσάντα της Οφηλίας..
Και το περιεχόμενο της τσάντας είχε πέσει μακριά από τους δυο άντρες στα πόδια των γυναικών.. Η Λούσυ με προσοχή προσπάθησε να μην πατήσει κανένα από τα στυλό ή τα βιβλία της ώσπου έπεσε πάνω σε έναν φάκελο.. Έναν περίεργο χάρτινο φάκελο με το καλλιγραφικό γράμμα " M" που φαίνονταν η Οφηλία να το έχει ανοίξει και να το έχει κλείσει.. Μέσα στον φάκελο υπήρχαν δυο καλλιτεχνικά σχέδια, δυο σκίτσα της Λούσυ και του Χιούγκο σαν αυτά των καταζητούμενων ενώ ακριβώς από πίσω υπήρχαν αριθμοί.. Η Λούσυ τα κοίταξε καλύτερα.. Δεν ήταν απλοί αριθμοί, ήταν αμοιβές !!!!! Ο Χιούγκο καταζητούνταν για 4 εκατομμύρια ενώ η Λούσυ για 2 εκατομμύρια... Ποιος τους καταζητούσε και για ποιον λόγο ;; Και το πιο σημαντικό.. Τι γύρευαν αυτά τα σκίτσα στην τσάντα της Οφηλίας ;; Και τι στο καλό ήθελε ο Σάντερσον ;;;
" Οφηλία ;;" ρώτησε η Λούσυ πριν ένα ξαφνικό τσίμπημα στον λαιμό της την κάνει να γονατίσει.. " Τι .. Τι έκανες ;; Προ.. Προδότρα..." σχολίασε και με πόνο ξέρασε στο πάτωμα.. Ένιωθε τα μάτια της βαριά.. Έπεσε στο πάτωμα και έβλεπε ενώ η αδελφή της χαμογελούσε από πάνω της .. Τα χείλη της κοπέλας κοιμούνταν ένας ήχος σαν η κάννη του πιστολιού να χτυπά σάρκα.. Ο Χιούγκο να πέφτει με αίμα να τρέχει από την μύτη του στο πάτωμα.. " Σε αγαπώ.."
" Σε αγαπώ...." και μια κραυγή " ΧΙΟΥΓΚΟ !!!" πριν ακουστούν μέσα στο σκοτάδι ξανά αυτές οι δυο λέξεις... " Σε αγαπώ.."
ESTÁS LEYENDO
RAWSON As I Lay Down To Sleep
Misterio / SuspensoΗ Επιστροφή του Χιούγκο Ρώσον και της Λούσυ Στέρλινγκ. Από τα FIREMAGINE Studios με πρωταγωνιστές τον Paul Bettany την Jenna Coleman και την Caroline Dhavernas.Εναλλακτικός τίτλος " RAWSON Οικογενειακό Αίμα"