XXIV.Γεια σου Σκοτάδι, παλιέ μου φίλε...

47 3 2
                                    

Ο άντρας με το κοντό μαύρο μαλλί και την χρυσή αλυσίδα στον λαιμό κάθισε πιο άνετα στην ξύλινη καρέκλα που τον στήριζε εδώ και περίπου μια ώρα ενώ παράλληλα πρόσεχε μην λερώσει ακόμα περισσότερο το λευκό του πουκάμισο.. Μπροστά του ένας μαύρος χοντρός άντρας που φόραγε γυαλιά με λεπτό σκελετό, έπαιζε μανιωδώς με τα δάχτυλα του, τα οποία ήταν στολισμένα με χρυσά δαχτυλίδια.. Ο μαύρος άγγιξε με το χοντρό του χέρι βίαια το μάγουλο του στην προσπάθεια του να διώξει μια μύγα η οποία τα τελευταία δέκα με δεκαπέντε λεπτά πετούσε τριγύρω ,και είχε προσγειωθεί σαν μικροσκοπικό αεροπλάνο ή ελικόπτερο στο μάγουλο του... Τα βλέμματα των δύο αντρών περιπλανήθηκαν στον χώρο όπως ακριβώς και η μύγα που είχε επιβιώσει...

Ο χώρος συνάντησης τους ήταν μια παλιά αποθήκη κοντά στην θάλασσα, ένα ξύλινο κατασκεύασμα , παρόμοιο με αυτό που χρησιμοποιούν οι μαφιόζοι στις ταινίες για να εξολοθρεύουν τα θύματα τους, να τα βασανίζουν ή να τα χτυπάνε μέχρι να τα εξαφανίσουν.. Η θάλασσα κοντά στην αποθήκη ήταν βρώμικη και τα νερά της θολά και πράσινα.. Τα μοναδικά καΐκια , τα οποία ακόμα βρίσκονταν δεμένα σε μερικούς παλιούς πασσάλους και ακόμη επέπλεαν σε αυτήν την βρώμικη θάλασσα ανήκαν σε παλιούς , γέρους , συνταξιούχους ή ακόμα και νεκρούς πρώην ναυτικούς που παράτησαν την θάλασσα μαζεύοντας λεφτά... Και εφόσον μάζεψαν αρκετά μούντζωσαν την θάλασσα, την κατούρησαν και ο μόνος τρόπος να γυρίσουν πίσω σε αυτήν ήταν κάποια σαββατοκύριακα που πήγαιναν για ψάρεμα.. Εκτός από τους δύο άντρες μέσα στην αποθήκη υπήρχαν ακόμα ένας μεγάλος σε ηλικία άντρας , αποτυχημένος μιμητής του Έλβις, με χρυσή αλυσίδα στον λαιμό και τόσο έντονο τζελ στα μαλλιά που θα ορκιζόσουν ότι μια αγελάδα τον έγλειψε , μια γυναίκα με μακριά μαύρα μαλλιά πιασμένα αλογοουρά και πράσινα μάτια , με ένα ζευγάρι όμορφα γυαλιά να κάνουν ακόμα πιο όμορφα τα μάτια της και να της δίνουν έναν τόνο καθηγήτριας... 

Κοντά σε εκείνη μια νεαρή κοπέλα, θα ήταν γύρω στα 26 , με μακρύ κόκκινο μαλλί και καφετιά μάτια φλέρταρε με τον αποτυχημένο Έλβις και του έκανε σεξουαλικά υπονοούμενα... Εκείνος  χαμογελώντας της έκανε πρόστυχες χειρονομίες και μαζί οι δυο τους περίμεναν την στιγμή που θα ξεμπέρδευαν για να μπορέσει ο ένας να γαμήσει τα μυαλά του άλλου στο προσωπικό τους τζακούζι ή στην πολυτελή λιμουζίνα τους... Όλοι όσοι είχαν μαζευτεί εκεί ήταν έμποροι ναρκωτικών , μαφιόζοι, δολοφόνοι και φοροφυγάδες... Ήταν όλοι κλέφτες αλλά όλοι τους είχαν εδώ και καιρό σβήσει το παλιό , καλό και γνώριμο ρητό που έλεγε " Τιμή ανάμεσα στους κλέφτες.."   Ο λευκός με το κοντό μαλλί τελικά έσπασε την σιωπή του..

RAWSON As I Lay Down To SleepDonde viven las historias. Descúbrelo ahora