Ο Χιούγκο Ρώσον κοίταξε τα πληγωμένα χέρια του και θυμήθηκε ακριβώς το ότι έγινε.. Πάλευε με τον Σάντερσον ώσπου η Λούσυ πήρε στα χέρια της τα σκίτσα-επικηρύξεις με τα πρόσωπά τους.. Η Οφηλία, η αδελφή της για να μην καρφωθεί έπιασε ένα αδειανό τασάκι που ο Χιούγκο είχε αφήσει πάνω σε ένα τραπεζάκι και το έφερε στο κεφάλι της Λούσυ...Η Λούσυ έπεσε από το χτύπημα στο πάτωμα όμως λίγες από τις αισθήσεις της ακόμα δούλευαν. Είδε τον Σάντερσον να χτυπά τον Χιούγκο στο πρόσωπο με την λαβή του πιστολιού για να ανοίξει την μύτη του. Η Οφηλία κλώτσησε την Λούσυ και πριν η κοπέλα λιποθυμήσει σχολίασε " Προδότρα.." στην αδελφή της.
Ο Χιούγκο σύρθηκε ως την Λούσυ και της άγγιξε το χέρι " Σε αγαπώ.." της ψιθύρισε και ο Σάντερσον πήγε να τον δέσει.. " Λούσυ.. Σε αγαπώ.." επανέλαβε ο Χιούγκο μα η Λούσυ δεν μπόρεσε να τον πιάσει.. Παρ'όλα αυτά άνοιξε για λίγο τα μάτια της και τον κοίταξε.. Τότε η πόρτα έσπασε και μπήκε μέσα με ταχύτητα ο Κίτρινος Βασιλιάς και ο βοηθός του.. Πυροβόλησε τον Σάντερσον στο πλευρό και πήγε να πυροβολήσει και την Οφηλία. Όμως, ο Σάντερσον και η Οφηλία κατάφεραν να τρέξουν μακριά. Λίγο από το αίμα του Σάντερσον έπεσε στο πρόσωπο του Χιούγκο και το έβαψε κόκκινο. Αυτό έκανε την Λούσυ να πιστέψει πως ο Χιούγκο ίσως πέθανε και να πονέσει περισσότερο από ποτέ... Και όμως ο Χιούγκο ήταν ζωντανός. Ο Κίτρινος Βασιλιάς τον έδεσε και τον κάρφωσε στον τοίχο με δυο μαχαίρια αλλά ευτυχώς η Λήδα τον έσωσε σώζοντας και την Λούσυ...
Όμως γιατί τον κυνηγούσαν ;; Αυτόν και την Λούσυ ;;; Αυτός έφταιγε,ήταν κάθαρμα και έπρεπε να τιμωρηθεί, η Λούσυ όμως ;; Ήταν πιο όμορφη και από το πιο λευκό περιστέρι, πιο αθώα και από νεογέννητο παιδί. Ο Χιούγκο θα σκότωνε όποιον την πλήγωνε ξανά , όποιος και να ήταν.. Με κλειστά τα μάτια όπως ήταν όμως δεν κατάλαβε πως η Λούσυ με κλειστά από τα δάκρυα μάτια τον είχε επισκεφτεί στο δωμάτιο.. " Έκλαιγες.." είπε ακριβώς μόλις την είδε ο Χιούγκο.. " Ναι.." είπε εκείνη μην μπορώντας να το κρύψει. Έκατσε δίπλα του και του έπιασε το χέρι. " Γιατί έκλαιγες, μωρό μου ;;" την ρώτησε.. " Αχ, Χιούγκο μου.. Δεν αξίζω την αγάπη σου... Κοίτα τι σου έκανα... Βρέθηκες με πληγές στα χέρια και ξυλοκοπημένος.. Έφερα την αδελφή μου πιστεύοντας πως με αγαπούσε όπως εσύ.. Αλλά, μας πρόδωσε και τους δυο.. Και εσύ παραλίγο να πεθάνεις.. Ότι αγαπώ το καταστρέφω !!! Κοίτα με !!! Αχ, δεν ήθελα ποτέ να σε πληγώσω, δεν σε αξίζω ! Δεν αξίζω τίποτε όμορφο πλέον.." άρχισε εκείνη πάλι να κλαίει..
Ο Χιούγκο την αγκάλιασε με όση δύναμη μπορούσαν να του δώσουν τα πληγωμένα χέρια του .. Έπειτα χαιδεύοντας τα μαλλιά και το πρόσωπό της φίλησε τα χείλη της και το μάγουλό της.. Με την γλώσσα του έγλειψε τα χείλη της και ένιωσε την όμορφη γεύση τους.. Εκείνη τον κοίταξε και πριν προλάβει να πει τίποτα ο Χιούγκο της μίλησε " Αξίζεις σε εμένα περισσότερο από ότι ολόκληρο το σύμπαν. Θα σε αγαπώ τόσο πολύ μέχρι οι Ουρανοί να πιάσουν φωτιά, τα άστρα να σβήσουν και ο Θεός να πέσει από τον θρόνο του... Σε αγαπώ..." την φίλησε και ψιθύρισε το όνομά της στο αφτί της.. Εκείνη έβαλε απλά το κεφάλι της στα πόδια του Χιούγκο όσο εκείνος ήταν ξαπλωμένος. Έτσι μπορούσε να ακουμπά το μαλλί και το πρόσωπό της.. " Τραγούδησέ μου κάτι.. Λατρεύω την φωνή σου.." τον παρακάλεσε εκείνη σαν μικρό παιδί... Ο Χιούγκο χαμογέλασε και ενώ την χάιδευε τραγούδησε
YOU ARE READING
RAWSON As I Lay Down To Sleep
Mystery / ThrillerΗ Επιστροφή του Χιούγκο Ρώσον και της Λούσυ Στέρλινγκ. Από τα FIREMAGINE Studios με πρωταγωνιστές τον Paul Bettany την Jenna Coleman και την Caroline Dhavernas.Εναλλακτικός τίτλος " RAWSON Οικογενειακό Αίμα"