XVI. Ω Θάνατε

86 4 1
                                    

Η κοπέλα με τα μακριά μαύρα μαλλιά σιγουρεύτηκε για τα δεσμά του ανθρώπου με το κοντό άσπρο μαλλί και το μουστάκι και έκατσε στην καρέκλα στην οποία μέχρι πριν λίγα δευτερόλεπτα καθόταν αυτός ο μπάσταρδος..  " Καλησπέρα σας κυρίες και κύριοι, ελπίζω να είστε όλοι καλά. Ακούτε τον πιο rock σταθμό της πολιτείας, το Ghoul Station και αυτήν είναι η μεσονύχτια εκπομπή.. Θα αναρωτιέστε ποια είμαι. Μην ανησυχείτε, λέγομαι Κάθριν Μάτερς και ανέλαβα να παρουσιάσω την αποψινή εκπομπή μιας που ο παρουσιαστής ... Είναι άρρωστος.." έκανε ένα ψυχρό αστειάκι η κοπέλα. 

 Ένας άντρας με κοντό ξανθό μαλλί και γαλάζια μάτια την παρατηρούσε από το άλλο δωμάτιο με ευχαρίστηση..  Ο άντρας φορούσε πουκάμισο λευκό και μια κόκκινη γραβάτα την οποία είχε λύσει σχετικά ενώ είχε ανάψει τσιγάρο.. Στην καρέκλα του είχε αφήσει την αγαπημένη του καπαρντίνα.   Άμα η Λήδα Γουέμπστερ έτρεχε μέσα στο studio του σταθμού αγνοώντας το προχωρημένο της ώρας θα έβλεπε πως η κοπέλα με τα μακριά μαύρα μαλλιά δεν ήταν άλλη από την Λούσυ Στέρλινγκ..  Η Λούσυ έκατσε ήρεμα στην καρέκλα στην οποία κανονικά κάθονταν οι παρουσιαστές και συνέχισε να μιλάει... " Ξεκινήσαμε λοιπόν μετά από αυτό το σύντομο διαφημιστικό διάλειμμα  και θα αρχίσουμε την εκπομπή μας με ένα από τα πιο αγαπημένα μου κομμάτια, το "Oh Death "από τον Ράλφ Στάνλει.. Πολλοί από εσάς , σίγουρα οι παλαιότεροι θα το έχετε ακούσει από την ταινία " Oh Brother Where Art Thou ?" την σειρά " Supernatural " και το βιντεοπαιχνίδι " Until Dawn." Το κομμάτι λοιπόν θα το ακούσουμε όπως ερμηνεύτηκε στο Supernatural από τους Jen Titus .. Σας αφήνω να το απολαύσετε.." είπε η Λούσυ και ο άντρας έβαλε το κομμάτι να παίζει..

Στις μελωδίες του κομματιού η κοπέλα άρπαξε τον δεμένο άντρα κάτω από το γραφείο μπροστά της και τον τράβηξε.. " Κρύα σαν τον πάγο χέρια , ε ;;" τον ρώτησε. " Πες μου λοιπόν Τζάκι, όταν πεθάνεις , που μάλλον θα γίνει σύντομα ο Θάνατος ποια πόρτα θα σου ανοίξει ;; Του Παραδείσου ή της Κολάσεως ;;" τον ρώτησε στο στυλ του Χιούγκο.. Ο άντρας δεν απαντούσε οπότε η Λούσυ του έβγαλε την ταινία στο στόμα και τον έριξε δεμένο στην καρέκλα.. " Ποια είσαι ;; Άκου με, λύσε με και μπορούμε να τα βρούμε.. Έχω γνωριμίες... Διάολε, θα σου φέρω μέχρι και όσο χόρτο θέλεις.." είπε και η Λούσυ τον χτύπησε στην μύτη... " Ανταλλάζεις την ζωή σου με χημικά ;; Άκου με λοιπόν.. Έχεις πληροφορίες για τον Μπάμπαντουκ. Θα μου πεις που μπορώ να τον βρω. Αυτόν ή τον Χούντι.." είπε η Λούσυ απειλητικά...

" Να πας στον διάολο. Πιο πολύ φοβάμαι τον Μπάμπαντουκ παρά μια σκύλα και τον γαμιά της. " μίλησε αγριεμένα ο αιχμάλωτός τους. " Α ;; Πήραμε θάρρος ;;; " τον χτύπησε η Λούσυ ξανά στο στήθος με οργή. Ο άντρας σοβάρεψε και η Λούσυ τον χτύπησε 3 φορές με δύναμη στο κεφάλι με την μπότα της.. " Ώστε δεν φοβάσαι , ε ;; Πες μου λοιπόν.." είπε εκείνη.. " Πώς θα ένιωθε το αφεντικό σου άμα .. Δεν ξέρω.. Μάθαινε ποιος βίασε την 6χρονη κόρη του και είχε  την ελευθερία να του κάνει οτιδήποτε επιθυμούσε μαζί με την απόλυτη διαβεβαίωση ότι δεν θα τον συλλάμβαναν αργότερα για ότι του έκανε ;;;" ρώτησε η κοπέλα και κοίταξε μια φωτογραφία δίπλα από το γραφείο του τύπου.. Τι βολικό.. 

RAWSON As I Lay Down To SleepWhere stories live. Discover now