Part 18

396 24 0
                                    

„Takže toto si myslela tým, že tu máš svoj život?", nozdry sa mu pomaly rozširovali, vyzeral ako zúrivý býk, ktorý ide zaútočiť. S rýchlosťou podišiel ku mne a schmatol ma za ruku.

„Au Simon, to bolí.", nenechala som sa vytočiť, povedala som mu to s kľudom. Poznala som ho, toto bol ten divoký Simon, s pohľadom predátora, ktorý číha na svoju korisť.

Teraz mi už držal obe ruky a pevne ma tisol k sebe. Mykol mnou a zúrivo ma pobozkal, predieral svoj jazyk do mojich úst a mňa zrazu naplnil strach. Z celej sily som sa odtiahla a vlepila mu facku.

„Nehraj sa na neviniatko Emily.", pošúchal si líce. „Vieš, že to chceš, tak prečo sa tomu brániš."

Má pravdu Emily. Prúd myšlienok sa mi zastavoval nad týmito slovami.

„Vypadni."

„Neviem čo to bolo za chalana, ale stavím sa, že pri ňom sa necítiš takto.", a s výrazom víťazstva vyšiel von z dverí.

Rýchlo som vybehla hore a vytočila skupinový hovor s Ape a Linn. Potrebovala som im všetko vyrozprávať a zvaliť na nich to, že ma nechali v škole samú so Simonom. Vedela som, že k tomu raz muselo dôjsť, ale i tak.

„Hm, ja neviem, mne sa tento plán akosi prestáva páčiť.", vyznelo z úst April.

Ja som iba neveriacky hľadala slová. „To mi vravíš teraz? Ja som vám to vravela celý čas, čo mám do pekla teraz robiť?", z hlasu mi znela panika.

„Kľud, všetko je super, pozri. Za chvíľku bude každý vedieť, že sa stretávaš s Justinom."

Po dobrej hodine sme sa na koniec rozlúčili a ja som sa konečne po celom dni zvalila do postele a v momente zaspala.

Noooo dnes taká fest krátka, ale zajtra vynahradím =)

So perfect/Justin Bieber/SKWhere stories live. Discover now