Ak mám byť úprimná, nedalo sa povedať, že by som bola jeho oddanou fanúšičkou, počula som snáď tak 3, maximálne 4 pesničky, ale neprekážal mi a čo sa koncertu týkalo, celkom sa mi páčil.
Nebudem však klamať, akonáhle dospieval poslednú pieseň, celkom sa mi uľavilo. Hoci, to nebolo spôsobené ním samotným, išlo skôr o mňa a moju túžbu zavrieť sa v tme mojej izby a utápať sa v žiali. „Musím ísť na záchod.", skríkla na mňa Tess.
A tak sme sa predierali davom neutíchajúcich fanúšičiek, pri dlhý rad čakajúci na záchody. Zaškvŕkalo mi v bruchu, nejedla som snáď celú večnosť. Posadila som sa, zatiaľ čo Tess vošla na záchod.
Ubehlo 5 minút. A ja som stále sedela a čakala na Tess, ktorá stále neprichádzala. Po ôsmich minútach ma už nepríjemne oblial pot. Vyletela som na nohy a drala si cestu cez všetkých naokolo. Tess však nikde nebolo. Začínala som sa báť. A to veľmi.
„Tess.", kričala som, hoci pri tom hluku to bolo márne. Ako sa to mohlo stať, sedela som presne oproti, videla som keď vchádzala dnu, tak prečo som ju nevidela vychádzať ? Chodila som v kruhoch, stále sa vracala na miesto, kde som sedela, či sa náhodou nevrátila. Ale Tess nikde.
„Bože. O Bože.", zaplavila ma panika, brucho mi zvieralo už nie len hladom, ale aj stresom a panikou. Nevedela som čo robiť. Vošla som do akejsi prázdnej chodby končiacej dverami. Vyšla som von, kde ma po líci pohladil jemný vánok, ktorý mi však práve v tomto momente neprivodil príjemný pocit. Kričala som jej meno, ale bolo to márne.
Zaplavilo ma zúfalstvo, do hlavy sa mi nahrnula krv, pred očami zjavili čierne fľaky. Točila sa mi hlava, akoby som visela dolu hlavou na nejakom vzrušujúcom kolotoči, iba s tým rozdielom, že v tejto chvíli bolo vzrušenie tým posledným pocitom, ktorý ma zaplavoval. Oprela som sa o stenu a zavrela oči.
„Si v poriadku?", na ramene som pocítila dotyk ruky a v ušiach mi rezonoval mužský hlas. Bála som sa otvoriť oči, bála som sa odpovedať. Mala som pocit, že pri hoc akom pohybe, ktorý urobím, sa buď povraciam alebo zrútim na kolená.
Nakoniec sa mi to však podarilo. Hľadela som do karamelovo hnedých očí a na pár stotín som prestála panikáriť. Stál predo mnou samotný Justin.
•Budem rada za každé prečítanie, hviezdičku či komentár :) ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
So perfect/Justin Bieber/SK
Hayran Kurgu•Zničili sme sa navzájom, tak veľmi sme sa milovali. A teraz, moje srdce odchádza tam, kde ho to tvoje už nikdy nenájde• Život Emily Davis je príkladom perfekcie. Hoci má všetko po čom túži, jej srdcu i tak chýba podstata života - láska. Prudký spá...