Part 19

561 29 5
                                    

Dlaňami som si uhládzala lem šiat a už snáď stý krát sa otáčala a obzerala z každej strany. Dokázala by som sa na ne pozerať donekonečna. Čierna farba bola mojou najobľúbenejšou, pre mňa najčastejšie nosenou a najlepšie kombinovateľnou. Navyše dokonale ladila so zlatou retiazkou, ktorú mi daroval Justin pred troma týždňami.

„Ja viem, že je na dary asi priskoro, ale súvisí to tak trochu s niečím, čo sa ťa chcem spýtať.", karamelové oči uprene hľadeli na mňa, zatiaľ čo sebavedomo z vačku vytiahol malú, čiernu krabičku. Otvoril ju a moje oči sa pozerali na tú najkrajšiu zlatú retiazku. Nebol to žiaden gýč, bola jednoduchá, nie však až príliš, jemná a ja som od nej nedokázala odtrhnúť pohľad.

„A teda.", začal a jemne sa začervenal. „Viem, že sa nepoznáme dlho, ale mám pocit, že sme toho zažili už dosť."

Zasmiala som sa pri tejto poznámke.

„Budeš so mnou chodiť Emily ?", na malý moment som zabudla na plán, ktorý som spriadala a kochala sa okamihom. Bez váhania som prijala retiazku a so súhlasom som sa mu hodila okolo krku. Linn s Ape by to pravdepodobne považovali za drobné zlyhanie v pláne, nechať sa takto uniesť emóciami, ale v tej chvíli mi to prišlo vhodné.

Do kabelky som si vložila všetko, čo by som mohla v tento večer potrebovať. Keď som už usúdila, že bolo obzerania dosť, sadla som si za stôl a chystala sa na posledné úpravy. Pohľad mi vbehol na kôpku časopisov položených vedľa zrkadla.

S krikom sa na mňa rútilo bloňďavé kučeravé tornádo, za pätami s April. „Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ja neverím. Ja NE-VE-RÍM!!!", kričala Linn a ja som iba nechápavo hľadela raz na jednu, raz na druhú, ostatne ako celá chodba v škole.

„Si v časopise!!!", rozhodla sa to nezdržovať April a ukázala mi časopis, na obálke ktorého som bola ja spolu s Justinom, v deň, keď sme boli v kaviarni. Vycivene som pozerala na titulku a doslova bolo počuť padnutie mojej sánky.

Vzala som do ruky štetec a ešte raz si prepúdrovala tvár. Obočie som prešla gélom a celú tvár zafixovala sprejom. Nechcela som dnes predsa žiadne nedokonalosti. Chvíľu som hľadela do zrkadla a nedokázala sa ubrániť samovoľnému úsmevu na mojej tvári. V tomto okamihu bolo všetko dokonalé. Zdalo sa, že mi všetko vychádzalo, od Justina, popularity až po Amber.

„Takže naša dokonalá Emily je znova na vrchole.", s krvilačným výrazom v tvári sa ku mne blížila Amber počas obednej prestávky.

„Si hlúpa ak si myslíš, že vám to vydrží. Čo keď sa dozvie o tvojej minulosti?"

Otočila som sa na ňu a pevne ju chytila za ruku. „Ja sa ťa už nebojím Amber. Tu si skončila. Vždy som bola na vrchole ja a to, že si ma na chvíľku zosadila ty, ešte nič neznamená.", smerovala som k nej svoje slová a neuhla som pohľadom ani na sekundu.

„Nie. Ja si nedám pokoj, pokým nebudeš na úplnom dne. Aj keby ma to stálo všetky sily Emily. Raz príde deň, keď si budeš myslieť, že si tá najšťastnejšia, že máš všetko. Ale potom si uvedomíš fakt, že vlastne nemáš nič. Pretože keď raz máš všetko, stále chceš viac a viac. A ty budeš chcieť stále viac Emily, poznám ťa až príliš dobre."

V teň som ešte dlho rozmýšľala nad tým, čo mi Amber povedala.

Postavila som sa zhlboka sa nadýchla. Vlasy som si ešte posledný krát prelakovala a vyšla som z izby. Philippa, Victor aj Tess netrpezlivo vyčkávali na môj príchod. Mama s otcom to samozrejme nestihli, čo ma vôbec neprekvapovalo.

„Vyzeráš ako princezná.", povedala Tess len čo ma zbadala schádzať dolu schodmi.

Philippa a Victor iba súhlasne prikyvovali.

So perfect/Justin Bieber/SKWhere stories live. Discover now