Part 30

382 18 7
                                    

„Emily, môžete sa vyjadriť k rozchodu s Justinom?"

„Prosím, pozrite sa do kamery Emily."

„Je pravda, že sa Justin vrátil k Selene?"

Sklonila som hlavu najviac, ako to len šlo a predrala si cestu do školy, kam mali všetci novinári prísny zákaz vstupu. Nezmyselne som pokrútila hlavou nad tými hlúpymi výmyslami. Týždeň dozadu nás oboch s Justinom bombardovali, aby sme im pózovali pred reštauráciou a teraz žijú v mylnej predstave, že sme sa rozišli a Justin si spokojne nažíva so Selenou. Niekedy sa mi pozastavoval mozog nad myšlienkovými pochodmi novinárov.

Neuvedomila som si, že ešte stále kráčam so sklonenou hlavou, až kým mi zrak nepadol na vysoké béžové lodičky stojace predo mnou „Naša celebrita sa ukázala v škole?"

„Amber. Uhni mi z cesty."

Na počudovanie Amber nenamietala, uhla sa a dokonca sa neobťažovala ani ďalšou štipľavou poznámkou.

Pri skrinkách už čakala Linn s April, na ktoré som však dnes naozaj nemala čas. „Emily, kde si bola ? Týždeň si sa nám neozvala."

„Prepáčte, mala som toho veľa.", hodila som na nich ospravedlňujúci úsmev a zakývala papiermi v ruke, čím som naznačila, že musím znovu bežať a odovzdať ich profesorom.

Plnila som si svoje školské povinnosti stále rovnako, hoci som bola ospravedlnená z väčšiny hodín a stačilo mi prechádzať skúškami a nosiť sem tie hlúpe práce. O pár týždňov sem už nikdy nevkročím.

Len čo som pobehala všetky kabinety, vybehla som von, tento krát zadným vchodom, aby som sa vyhla fotografom a rýchlo si našla cestu k autu. Namierila som si to rovno do štúdia, kde sa malo začať natáčanie môjho nového filmu. S celým štábom sme sa zoznámili už pár týždňov dozadu, takže som vedela do čoho idem a nesmierne som sa tešila. Určite ani nemusím hovoriť, na koho najviac. Ani len vo sne by mi nenapadlo, že jedného dňa budem stáť pred kamerami so samotným Johnnym Deppom. Bol to môj vzor vo viacerých smeroch. Každý herec či herečka by chceli byť na takom leveli ako je on, o tom niet najmenších pochýb.

„Ahoj kráska.", pozdravil ma Jonathan ako náhle som vošla do budovy a privítal ma vrúcnym bozkom na obe líca. Páni, tento chlap je čím ďalej náruživejší.

Neuveriteľne som sa tešila na natáčanie. Bolo to niečo úplne iné a navyše som zbožňovala filmy Tima Burtona. Už len fakt, že to je práve on, kto má film pod palcom prezrádzal, že to bude stáť za to.

Išlo teda o typickú Burtonovku. Johnny v hlavnej úlohe ako Dr. Kenneth Parker, majiteľ blázinca, s manželkou Constance, stvárnenou nikým iným, ako dokonalou Helenou B. Carter. Ja som mala hrať ich dcéru, Mary Jane a Jonathan jedného z hlavných doktorov, menom Chase Stone. Väčšina scén sa natáčala v starom blázinci, ktorého majiteľom mal byť práve Dr. Parker. Film ma upútal hneď od začiatku, po prečítaní scenáru. Pointou bolo, že Kenneth sa natoľko zažral do pomáhania svojmu pacientovi, až tomu úplne prepadol a stal sa z neho blázon. Vyústi to až do vraždy svojej ženy i dcéry, kde sa však scéna úplne mení, doktor sa prebúdza a zisťuje, že všetko, čo sa za celý dej filmu udialo, bol iba sen a Kenneth je jedným z pacientov blázinca, ktorý mu kedysi patril. Celé je to prepletené, zložité a vyvolá to v človeku pocit, že sám stráca zdravý rozum. A presne o to Timovi išlo, a myslím, že sa mu to aj úspešne podarilo.

Dnešný prvý deň natáčania sme začínali práve jedným z posledných záberov, kde nás mal Johnny obe zabiť.

Všetko prebiehalo hladko, hoci niekedy som sa pristihla ako doslova civím s otvorenými ústami na Johnnyho, pretože inak sa to ani nedalo. Keby nemám Justina a Johnny svoju priateľku, bolo by mi úplne jedno aký veľký vekový rozdiel je medzi nami.

So perfect/Justin Bieber/SKWhere stories live. Discover now