Part 3

758 24 0
                                    

"Nesmieme to nikdy nikomu povedať Emily. Vieš čo by to znamenalo. A navyše, keď si to tak vezmeš, nebola to naša chyba.", nezmyselne krútila hlavou, s márnym dúfaním, že tým zaženie všetko, čo sme práve urobili.

V hlave sa mi krútil vír spomienok. Na temene som pocítila nepríjemný tlak, ako vždy keď som nervózna alebo mám strach. Snažila som sa žmurkať a zaistiť si tým pocit, ktorý by to všetko zvrátil. Ibaže nič sa nestalo, dej tohto momentu bol zasadený v skutočnosti, v mojej skutočnosti.

"Zem volá Emily."

Linn ma vytrhla zo zamyslenia a to znamenalo, že som sa plne musela venovať tomu, čo som práve videla.

"Amber Paulson. Vraj prišla z Arizony. A zdá sa, že sa tu rýchlo s každým zoznámila.", Linn hlavou mykla smerom k nej a skupinke s ktorou bola. Pohľady sa nám stretli. Pomalým krokom sa k nám približovala a ja som v tej chvíli mala sto chutí utiecť. Cúvla som a nemusela som sa ani vidieť, aby som vedela, ako vydesene sa tvárim.

"Ahojte. Ja som Amber. Ty musíš byť Emily.", s úsmevom falošnejším ako nos modelky na mňa vhrla neľútostný pohľad. Pri vyslovení môjho mena sa mi žalúdok nepríjemne zakrútil. "Asi je dobré ťa tu poznať.", pokračovala.

"Nemyslím si, že by to bola nutnosť.", snažila som sa hovoriť nenútene, nezaujato, hoci srdce mi bilo v nepravidelnom rytme.

"Ona je len skromná. Ja som Linn."

"Teší ma.", opäť na tvári vystrúhala ten jej typický úsmev a podala Linn ruku. Otočila sa na mňa, mačacie oči vo farbe toho najchladnejšieho oceánu ostro zaryla do tých mojich a rovnako ako Linn, aj mne podala ruku. Jej stisk bol pevný, dokonale upravené nechty mi na koži spôsobovali jemnú bolesť a ja som vedela, že od tohto momentu, bude všetko iné.

Amber sa zvodne otočila a odišla. Vlasy jej nadskakovali a svetlo slnečného dňa vyzdvyhovalo ich blonďavú farbu.

"Ale Amber, ako? Čo urobíme? Určite to všetkým povie a čo sa potom stane s nami?"

"Prestaň! Nikto sa nič nedozvie, bude to naše tajomstvo, navždy Emily."

"Navždy."

•Budem rada za každé prečítanie, hviezdičku či komentár :) ♥

So perfect/Justin Bieber/SKWhere stories live. Discover now