Horko ťažko som prešla ku skrinkám. Mark ma už netrpezlivo vyčkával. "Kde si toľko? Už si mi chýbala." Jeho ústa sa príbližili k tým mojim. Jediné, na čo som však ja dokázala myslieť, bola Amber. Netrvalo dlho, kým si to Mark všimol. "Čo sa stalo?", spýtal sa so strachom v očiach a v tej chvíli by som mu najradšej všetko povedala. Ibaže nemohla som, respektíve, nechcela som, aby to vedel. "Nič vážne, len som trochu nervózna pred tou drámou."
Markov ustráchaný výraz sa pomaly vytrácal a bola by som odprisahala, že si v mysli vydýchol. "Ale, Ems, uvidíš, že budeš najlepšia Kleopatra.". Usmiala som sa a pobozkala ho. S Markom som sa cítila príjemne, hoci vždy som mala pocit, že nášmu vzťahu čosi chýba. Akási iskra.
Pomaly som sa pobrala ku triede. V skutočnosti som sa drámy vôbec neobávala, práve naopak. Bola som rada, že aspoň na chvíľu budem môcť zabudnúť na Amber. A rola Kleopatry bola zatiaľ tou najväčšou, a nageniálnejšou, akú táto škola ponúkala. Máme mesiac na to, aby sme hru naskúšali a potom to príde. Predstavenie, na ktorom bude každý. Bola to moja prvá príležitosť, ako dať vedieť o sebe a mojej vášni pre herectvo.
Vošla som do triedy a do nosa mi udrela prenikavá vôňa. Vôňa parfému. Ženského parfému. Amber. Sedela v prvej lavici a na tvári vyčarila ten najprefíkanejší úsmev, aký tento svet kedy videl. Neznášala som ten pocit, ktorý mnou prebehol pri každom stretnutí s ňou. Neznášala som všetko s ňou spojené. A nedokázala som sa tomu ubrániť.
Sadla som si na svoje miesto a prehodila pár slov s Linn, pokým neprišiel profesor.
"Tak. Všetci si vezmite scenár. Prejdeme si každú pasáž."
"Dobre Emily, skús nam opísať tvoje pocity z Kleopatry. Vzhľadom na to, že ju stvárňuješ, musím si byť istý, že ju ako postavu dokonale poznáš."
Usmiala som sa na profesora a pripravila sa na monológ. Jasné, že poznám Kleopatru. Čítala som to snáď tisíc krát. "Myslím si, že Kleopatra je významná osoba svojej doby. Vzhľadom k počarovaniu u Caesara, je nenávidená Rímom. Ale verím, že Antonia milovala skutočne. Možno až príliš prehnane, príliš agresívne. Nebola som si istá, či jej možno veriť. Tým chcem povedať, že po celý čas, ako som to čítala, som mala pocit, že ho zradí, že zradí i samu seba. Ale zároveň som chcela, aby to neurobila."
"Uhm", z prednej lavice si niekto odkašľal, samozrejme, bola to Amber. "Prepáčte, ale musím nesúhlasiť. Podľa mňa si Kleopatra zaslúži všetok obdiv. Pretože, pre svoju lásku dokázala urobiť všetko."
Ja som sa však nedala. Dráma bola moja, nedovolila by som jej, aby mi ju vzala. "Pre svoju lásku by sa dokázala spolčiť s ľuďmi, ktorí by ju bez myhnutia oka zradili."
"Ale pre lásku treba obetovať všetko.", Amber sa snažila hrať to na city. Vždy to robila.
"Lásku si treba v prvom rade udržať a zaslúžiť, a nie ju zradiť pri prvej príležitosti. Kleopatra sa pred Antoniom vydávala za mŕtvu. Skrývala sa pre potupu, ktorá ju čakala. Nemyslím si, že treba zájsť až tak ďaleko."
"Asi máme každá trochu inú predstavu, čo sa lásky týka.", Amber na mňa žmurkla a otočila sa smerom k tabuli.
Na chrbte som cítila všetky pohľady nachádzajúce sa v triede. Až na koniec hrobové ticho preťal profesor. "No, teda, musím povedať, že obe máte veľmi zaujímavé, hoci výrazne protichodné argumenty." Odkašľal si, aby mohol nenápadne prejsť o tému ďalej. "Takže, vezmite si papiere a pred tabuľu.
Všetci tak urobili. Vzhľadom na to, že Amber prišla neskôr, ako sa rozdeľovali úlohy, iba ticho sedela a pozorovala nás. Prisahala by som však, že v mysli spriada nejaké plány. A určite nie tie dobré.
Zvyšok hodiny prebehol v kľude. Skúšali sme scény, zamýšľali sa nad postavami, nad ich charaktermi, rozmýšľali, čo by sme v tej dobe na ich mieste robili my. Ako by sme sa zachovali. Zbožňovala som hodiny drámy. Vždy som túžila stať na javisku a vžiť sa do postavy. Veriť, že na malý moment môžem byť niekým iným. A že ma tak vnímajú aj ostatní.
Po poslednej hodine som rýchlo utekala domov. Nečakala som ani na Linn a April, dokonca ani na Marka, vedeli, že Tess má narodeniny a vedeli, ako sa poteší, keď jej dám lístok na koncert.
Tess ma už netrpezlivo vyčkávala vo dverách. Presne ako som očakávala. "Čau fialka.", vtisla som jej na líce bozk a prešla do vnútra. Ako prvé som si šla urobiť kávu. V posledných dňoch som na nej bola ako závislá. Tess stála s rukami v bok a netrpezlivo ma pozorovala. "Čo čakáš?", spýtala som sa jej, a tvárila sa, že som zabudla.
"Veď na darček. Máš ho ? Máš?", Tess sa netrpezlivo krútila okolo mňa a ja som sa smiala. Z tašky som vytiahla lístky. "Mám. Chceš vidieť čo to je?"
Jasné že chcela vidieť čo to je, Tess bolo to najnedočkavejšie decko na svete.
"Dobre", povzdychla som."Ale musíš mi sľúbiť, že nebudeš moc kričať." Podala som jej lístok a..no, kričala.
"Ja uvidím Justina.", výskala Tess od radosti a ja som si pokojne odpíjala s kávy.
Po hodine jasania sa ukludnila a šla lístky ukázať Phillipe. Ja som vyšla do svojej izby, prezliekla sa, obula topánky, vzala iPod a vyšla von vybehať celý dnešný deň.
•Budem rada za každé prečítanie, hviezdičku či komentár :) ♥
YOU ARE READING
So perfect/Justin Bieber/SK
Fanfiction•Zničili sme sa navzájom, tak veľmi sme sa milovali. A teraz, moje srdce odchádza tam, kde ho to tvoje už nikdy nenájde• Život Emily Davis je príkladom perfekcie. Hoci má všetko po čom túži, jej srdcu i tak chýba podstata života - láska. Prudký spá...