„ČO ROBÍM?! Je druhý polrok Em. Druhý polrok = čas pracovať na tvojich šatách pre kráľovnú plesu." - Linn mávala rukami a vyzerala ako malé bloňďavé tornádo.
Upokojila som ju. „Ja viem Linn, všetko je vo fáze príprav. Šaty sú už na ceste z Paríža a bude to naozaj dokonalé."
„Slogany ? Plagáty ? Tvoja reč ?!"
Vzdychla som „Linn, máme čas ešte aspoň tri mesiace."
Linn sa zatvárila rezignovane a s povzdychom si sadla „Dobre. Asi máš pravdu."
„A teraz poď, lebo prídeme neskoro na drámu."
„Ach tá tvoja dráma. Stále nechápem, čo na tom vidíš. Možno je to všetko profesorom Dokonalým"
Obe sme sa s Linn zasmiali. „Prestaň." - snažila som sa tváriť vážne, ale veľmi mi to nešlo.
Do triedy sme došli tesne pred profesorom. Áno, je to tak. Je dokonalý. Myslím tým, naozaj dokonalý. Teda, ono nejde ani ta o výzor, ako o jeho charizmu a herecké nadanie.
„Dobrý deň"
„A hlas..." neuvedomila som si, že som to povedala nahlas, až keď sa na mňa všetci otočili, spolu s pánom Dokonalým. „Uhm, prepáčte, len som sa zamyslela"
Z vedľajšej lavice som videla ako sa Linn nenápadne zasmiala.
To už ale profesor vyťahoval knihu a citoval „Svet je nádherná kniha, ale nemá cenu pre toho, kto nevie čítať. Kto vie od koho pochádza tento citát ?"
Moja ruka okamžite vyletela hore. „Carlo Goldoni"
Profesor sa usmial, „výborne Emily" a pokračoval ďalej. „Viete, v tejto jednej vete je skrytá jedna obrovská pravda. Knihy, to nie sú len popísané strany, knihy predovšetkým musíte vnímať. A každý, kto vie vnímať knihy, je šťastný človek."
Bože. Keby žijeme v animovaných rozprávkach, už dávno ležím roztečená na stole.
„Takže. Antonius a Cleopatra. Naša nová hra. Rozoberieme si ju a do konca hodiny si rozdelíme úlohy. Na úlohu od vás chcem rozbor dvoch hlavných postáv."
„Argh, jasné že si Kleopatra." - April si vzala knihy a všetky tri sme vyšli na chodbu. „Že sa vôbec čudujem." - hundrala.
S Linn sme sa zasmiali a April sa pridala k nám. „Ježíš, hádam si nemyslíš, že by vybral teba. Všetci vieme, že pán profesor má pre Emily slabosť. Vlastne..." Linn sa zamyslela, „kto nemá."
Nahlas som vzdychla. „Bože prestaňte. Ak chceš pôjdem za ním a poviem mu nech ti tú rolu dá."
„Kašli na to, ty budeš určite tá najlepšia Kleopatra akú táto škola mala" April sa usmiala. „Viete, som fakt strašne rada že vás mám". S Linn sme sa na seba pozreli a obe sme nechápali čo to do nej vošlo. „Ty umieraš?"
„Krava"- April sa na mňa so smiechom ohradila. „Nie neumieram ty Kleopatra. Poďme na obed."
Prišli sme do jedálne, na koniec dlhého radu. Samozrejme stačil malý úsmev a hneď sme boli bližšie k podávaniu obeda. Či to je taká výhra, to už neviem. Vzala som si len džús a jablko,.
„Bože, tieto obedy ma raz zabijú." povedala som popritom ako som si odhrýzala z jablka.
Spoza chrbta ma však zarazili rozhovory o tom istom „Héééj videli ste už tú novú?"
„Novú?"- otočila som sa za chlapcom pri vedľajšom stole. Pár krát som ho už videla na chodbe, ale nikdy ma nejako nezaujal. So žiarivým úsmevom mi odpovedal, „Hej, vraj prišla nejaká nová žiačka. Vraj je fakt pecka", a otočil sa naspäť.
•Budem rada za každé prečítanie, hviezdičku či komentár :) ♥
YOU ARE READING
So perfect/Justin Bieber/SK
Fanfiction•Zničili sme sa navzájom, tak veľmi sme sa milovali. A teraz, moje srdce odchádza tam, kde ho to tvoje už nikdy nenájde• Život Emily Davis je príkladom perfekcie. Hoci má všetko po čom túži, jej srdcu i tak chýba podstata života - láska. Prudký spá...