Part 1

8.2K 210 16
                                    


Partea I.

Ce facea Sara? Isi plangea de mila pe umarul celui mai bun prieten.Prieten? Ah, da, prieten. De ce nu o prietena? Pentru ca niciodata nu avuse una. Ba da, dar pe aceea o luase la bataie dupa ce ii furase iubitul in clasa I. De atunci a jurat ca nu va mai avea o prietena, ca un baiat era cea mai buna alegere. Pentru simplul fapt ca un baiat nu iti putea fura iubitul, doar daca era gay, ceea ce nu se aplica in cazul
lui David. Era un prieten grozav, amuzant, grijuliu, iar Sara vedea asta mereu la el.

- Gata, Sara .. - ii spuse mangaiindu-i parul negru si moale - nu imi place sa te vad asa !

- M-a ranit, David! Se planse bruneta plangand si mai tare astupandu-si fata in piepitul sau musculos simtindu-i mirosul puternic de parfum.

- Stiu. Sunt aici! O linisti strangand-o si mai puternic in bratele
puternice ce erau mereu acolo pentru bruneta aceea mica si firava cu ochii negriciosi, plina de viata.

De ce simtea acel baiat, brunet cu ochii negri si musculos ca o iubea ?O iubea, desigur, dar toata aceasta iubire fusese una prieteneasca, frateasca. Ce simtea acum era cu adevarat iubire. Ar fi putut sa o tina in brate o vesnicie, sa ii spuna ca o iubeste si ca niciodata nu ar fi parasit-o. Al catelea' baiat era care spunea asta? Oh, cine mai credea si aceasta minciuna? " Te voi iubi mereu! Numai pe tine! " Iti zicea
asta, iar cand mergea la ea, da, ea, cea cu care te insela, ii spunea tot asta . Pacat .. el nu era genul. Ura baieti care nu faceau decat sa le raneasca pe acele fete, da, acele fete pe care "le iubeau".

Bruneta isi ridica privirea uitandu-se atent in ochi lui sclipitori.
Ramase asa ceva timp fara a se misca, iar el facea la fel. De ce se priveau asa? Oare cei doi prieteni se iubeau pan' la urma?

Durerea se mai atenuase, dar nu trecuse. Inca se mai gandea la buzele lui moi, la parul lui roscat pe care il ciufulea de fiecare data, la fiecare mesaj romantic pe care i-l trimitea. Niciodata nu isi imaginase viata fara Logan, iar acum ca o aveaa durea si mai tare. Faptul ca il vedea in fiecare zi facea durerea si mai mare. Cu cat se gandea mai mult la el cu atat il iubeam si mai mult.


- .. si am invitat-o. Sara? Intreba brunetul vazand ca Sara este in lumea ei si ca si-a irosit cuvintele degeaba.

- Ha? Intreba aceasta confuza.

- Nici macar nu mai ascultat! Se revolta brunetul asemeni unei capsuni umblatoarea. De ce capsuni? Pentru ca se inrosise ca una.

- Iarta-ma, David. Ma gandesc intruna la Logan.

- Oh, inca te gandesti la el? Intreba dandu-si ochi peste cap.

- O relatie de un an nu se uita asa usor, David. Se planse bruneta facand o fata de catelus ce il facu pe brunet sa se amuze primindu-si mai tarziu palmele bine meritate.

- Ce ai zice de o iesire la Mall?

- Mi-ar face mult mai bine sa ies din casa. Trebuie sa ies la Mall, sa ma relaxez si sa uit de idiotul ala! Spuse hotarata bruneta.

- Exact. O serie luuunga de shopping nu o sa iti strice, plus ca ai nevoie sa mai iesi, arati ca un zombie.

- Nu-i asa ca vi cu mine?! Spuse facand fata de catelus dand angelic din genele mari ce ii scoteau in evidenta ochii negriciosi.

- Mi-as dori sa vin cu tine, sa dau o tura prin toate magazinele de fita, dar am ceva mai bun de facut.

- Cum ar fi? Il intreba ironica.

- Am o intalnire! Se lauda David privind inainte asemeni unui manechin fitos cu haine scumpe si multi bani.

- Tu o intalnire?! Intreba uimita de ce tocmai spusese acel brunet din fata ei.

Doar prieteni!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum