Capitol fără titlu 9

1.7K 99 1
                                    


  Partea IX.

*Din perspectiva Sarei *

Am simtit razele calduroase ale soarelui ce intrau prin perdeaua movalie emanand caldura pe fata mea ceea ce ma facu sa ma trezesc mai morocanoasa decat de obicei. O noua zi, tot aceasi durere. Era sambata. O zi libera in care sa ma bucur de singuratate. Am intrat in baie facandu-mi toaleta obisnuita. Mai apoi am mers in bucatarie cautand ceva
de mancare. In schimb, am gasit un biletel lipit de usa frigiderului.

" Imi pare rau, dar nu voi veni acasa pana diseara. Ai grija de tine! - Mama "

Era mult mai bine daca mama nu era acasa sa imi tina vesnicile predici. Am cautat telefonul si l-am sunat pe Tayler.

- Buna, iubito! Spuse vocea familiara din celalat capat al firului.

- Buna! I-am spus si eu. Ai vrea sa vii pana la mine?

- Acum?! Intreba plictisit.

- Am nevoie de tine!

- Fie, voi veni.

I-am inchis si m-am trantit plictisita pe canapea incercand sa gasesc un canal de TV bun de vizionat. Am simtit telefonul vibrand si am vrut sa vad numarul apelatului. Era David! Ah, cat mi-as fi dorit sa-i raspund, dar trebuia sa-l uit. Cat mi-as fi dorit sa-i aud vocea, dar orgoliul era prea mare. Dupa ce a incetat sa sune l-am inchis si am asteptat nerabdatoare venirea lui Tayler.

*Doua ore mai tarziu..*

Usa se deschise puternic cea ce anunta ca Tayler sosise. M-am ridicat de pe canapea sarindu-i la gat. M-a sarutat facandu-ma sa zambesc. Un miros diferit, o fata plictisita. Ce se intamplase?

- Ce se intampla, iubitule?

- Ce sa se intample? Intreba ca si cum n-ar sti.

- Te-ai plictisit de mine?

- Iubito.. Spuse sarutandu-ma.

Ma cuprinse de talie ridicandu-ma in sus. Nu stiu cum am ajuns in pat, dar am fost fericita ca el venise in sfarsit. Ma simteam bine cand ma facea sa uit de toate probleme si suferintele. Nu m-as fi asteptat niciodata sa imi pierd virginitatea cu el, dar era bine atata timp cat ma iubea. Mi-a inlaturat tricoul roz lasandu-ma doar in sutienul negru.

A continuat sa ma sarute facandu-ma sa ma arcuiesc dupa atingerile sale. Fara sa vrem am ramas amandoi fara lenjerie incepand un razboi spre dominare. Poate ca ce simteam pentru el nu era dragoste, dar placere sigur era. De fiecare data ma ducea in culmea extazului si intodeauna o facea exact cum imi placea. L-am lasat si de aceasta data sa se joace cu trupul meu conducandu-ma in lumea lui.

Stiam ca nimic din tot ce faceam nu era corect, ca viata nu era corecta, dar atata timp cat uitam de el era bine. Cand isi termina "treaba" se indrepta spre usa dand sa plece. Asa facea mereu, iar eu nu gaseam motivul pentru care pleca asa.

- Ne vedem mai tarziu?

- Sigur.

Mi-a aplicat un sarut scurt apoi a plecat lasand casa pustie. Categoric, ma simteam mult mai bine acum. Am intrat in camera cautand inca o doza. Aveam nevoie sa ma relaxez, sa ma pierd in lumea drogurilor. L-am simtit intrand in corpul meu, simtind acel sentiment de nebunie, de relaxare.
Am dat drumul muzici si am petrecut in stilul meu. Dupa cateva minute devenisem deja aceea persoana pe care nimeni nu ar fi crezut ca o sa ajung vreodata.

Intr-un final ajunse si mama acasa tinand mortis sa avem '"cina in familie". Am respectat dorinta ei si am fost prezenta la masa dupa ce a terminat cina. M-am asezat plictisita la masa gustand din curcanul ce-l gatise. Era cu adevarat gustos!

- Ce ai facut azi? Intreba mama vrand sa gaseasca un subiect de discutie.

- Sti tu, am ascultat muzica si m-am uitat la TV. Am mintit amintindu-mi partida de sex oferita de Tayler.

- Imi pare rau ca a trebuit sa plec, am avut foarte multa treaba la birou.

- Este in regula. Cu cat era mai mult plecata cu atat era mai bine.

- Esti bine?

- Da, de ce nu as fi?

- Sti la ce ma refeream.

- Mama, nu sunt nebuna! Ma droghez, da, dar mintea inca este in creierasul asta. Am spus aratand spre capul meu facand-o sa rada amuzata.

- Am vorbit cu tatal tau. Mi-a spus devenind serioasa. Este foarte ingrijorat pentru tine. Toti suntem. Te-ai schimbat foarte mult si nu ai niciun motiv, iar daca am vrea foarte mult sa-l stim.

- Nu este niciun motiv! Nu ai de ce sa iti faci griji.

- Eu sunt de parere ca este din cauza ca David a plecat. Trebuie sa discuti cu mine, sa imi spui ce ai pe suflet. Sunt mama ta, trebuie sa stiu tot ce se intampla cu tine.

- Daca erai mama mea nu plecai de acasa fara sa spui ceva.

- Stii foarte bine de ce am plecat. Sa nu amestecam relatia mea cu tatal tau in aceasta poveste. Cred ca "relatia" - spuse folosind si ghilimele in aer - cu Tayler ti-a facut numai rau. Te-a introdus in anturajul sau si acum esti blocata intre cele doua lumi. Realitate si Lumea ta.

- Nu este vina lui, mama! Daca nu eram de acord sa ma droghez el nu o facea, nu imi dadea droghurile.

- Oh, da sigur. Iar tu ai facut asta de capul tau. Imi pare rau ca trebuie sa fac asta dar daca nu o sa iti revi va trebui sa te internez intr-un spital.

- Poftim?! Am sarit ca arsa.

- Imi pare rau. Trebuie sa iti revii! Tu nu mai esti micuta mea fetita.

- Am crescut,mama! M-am maturizat!

- Degeaba, daca drogurile te trag inapoi..

- Ah, te urasc! Am tipat ridicandu-ma nervoasa de la masa.

Am trantit cu brutalitate usa camerei fiind sigura ca o aude.

Nu vroiam sa fiu una dintre acele fete care sfarsesc sa moara intr-un spital de nebuni pentru ca nu se puteau lasa de droguri. Oricat de puternice erau aceste droghuri asupra mea puteam sa ma controlez. Sau nu? Oricum, nu aveam de gand sa renunt la noua viata. Nu aveam de gand sa renunt la tot ce imi construisem pana acum. O viata usora si o relatie.


Doar prieteni!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum