Partea XIII
*Din perspectiva lui Tayler *
O stiam amandoi prea bine. O stiam si eu si ea ca eu nu eram genul ei, ca nu eram eu cel ce o putea face fericita. Nimeni nu ma putea schimba, nicio sansa sa o faca ea. Niciodata nu fusese iubire.Am aruncat paharul de vodka pe masuta de sticla si am lasat-o pe Marie sa se joace cu mine. Dintre toate, blonda era preferata mea. Mereu stia sa ma aduca in culmea extazului.
Am trantit-o in pat cu putere facand-o sa scrancene de durere. Am intrat in ea facand-o sa geama de placere. Lacrimile fierbinti curgeau pe obraji sai imbujorati. Adoram cand faceam asta, cand o faceam sa geama de placere si sa planga de durere. Mereu spuse ca era o fata dura, iar
cand isi arata in sfarsit adevarata fata, zambeam de fericire. Continua sa ma sarute tandru in partile intime facandu-ma sa gem usor. S-a urcat peste "prietenul meu" lasand gemete acute din partea amandurora. Era cu adevarat cea mai placuta partida cu ea!Usa se deschise si chipul sau plin de lacrimi se zari din pragul usi. Nu era o mare pierdere, doar ca imi va fi dor de partidele de sex cu ea. Eu trebuia sa fiu cel "iubitor". Am dat-o jos pe blonda aruncand-o in pat, continuam sa o privesc pe Sara fara sa pot zice ceva.
- Stiam eu! Tipa bruneta privindu-ma.
- Nu este cea ce pare. Am mintit ridicandu-ma de pe pat.
M-am dus langa ea incercand sa imi cer scuze. A inceput sa dea cu putere in pieptul meu descarcandu-si furia. Era ca oricare alta, doar ca nu aveam sa-l las pe David sa castige. Nu acum, cand era a mea.
- Te rog, te iubesc. Am spus varsand cateva lacrimi.
- Daca ma iubeai nu te culcai cu tarfa asta! Tipa si mai tare aceasta.
- A fost doar a aventura.
- La fel cum sunt si eu!
O priveam. Plangea. Ah, ce bine ma simteam cand plangeau pentru mine! Cea ce ma facea sa deduc ca eu eram cel de care ele aveau nevoie, ca eu sunt cel care le putea aduce in lumea extazului, si ma simteam al' naibii de bine cand ele mi-o aratau. Am cuprins-o in brate dar ea se desprinse repede intreptandu-se spre iesire. Am coborat in fuga dupa ea
si am prins-o de mana inainte sa plece si sa o pierd de tot.- Imi pare rau. Am spus privind-o in ochi. Stiam ca in acel moment o inmuiasem.
- Uneori, scuzele nu sunt deajuns.
- Da, dar iubirea ce ti-o port este. Am spus apropindu-ma de ea.
Si-a desprins mana dintr-a mea si a iesit pe usa fara sa se uite inapoi. Stiam ca era o partida pierduta, dar nu aveam de gand sa renunt. "Ti-o jur, David! Va fi a mea!" Mi-am spus ca pentru mine intorcandu-ma inapoi langa blonda ce privea amuzata.
- O alta tarfa "iubareata"? Intreba aceasta asezandu-se pe pieptul meu jucandu-se cu degetele pe el.
- Aha. Am spus si eu amuzat.
Am sarutat-o tandru si mi-am aprins tigarea privind in gol.
La cateva pareri pun continuarea♥