Capitol fără titlu 19

1.5K 76 2
                                    


Partea XVII.


*Din perspectiva lui David *

Si-a incolacit picioarele micute pe trupul meu pornind impreuna un razboi ce se declansa intre limbile noastre. Gafaia usor in gura mea continuand sa ma sarute salbatic. Era prima data cand o vedeam asa doritoare si rea. Mi-a inlaturat imediat tricoul lasand muschii la vedere. Privi uimita spre ei si incepu sa ma sarute, mai apoi coborand si mai jos. Am trantit-o brutal in pat facand-o sa zambeasca pervers.
I-am inlaturat maieul ce tinea sutienul din dantela ascuns privindu-i fascinat sani rotunzi si perfecti. Vazand ca doresc sa i-l dau jos si pe ala se rostogoli urcandu-se peste mine, de aceasta data deasupra mea. Eram uimit de ce putea face aceasta Sara pe care o cunoscusem. In pat era in totalitate alta persoana, intr-un fel mult mai salbatic.

Si-a trecut limba peste trupul meu facandu-ma sa fiu si mai nerabdator decat eram. Ii placea sa ma chinuie intr-un fel placut. Zambii vazandu-ma cat de excitat eram si se napusti asupra blugilor mei incercand sa desfaca nasturii. In exasperare a reusit in sfarsit si ii arunca undeva prin camera pe unde se afla si maieul sau. Nemai avand rabdare m-am pus deasupra ei desfacandu-i imediat sutienul ce ii dezgoli
de tot sani perfecti. M-am napustit asupra unuia si l-am supt cu grija facand-o sa geama, tot asa facand si cu celalat. Am coborat si mai jos ajungand in zona sa feminina. Inca ma desparteau chiloti de zona sa feminina. Am tras de ei privind-o pervers si mai tarziu am lasat-o in toata splendoarea goliciunii.

Am patruns in ea facand-o sa geama de placere. In toata linistea noptii gemetele sale rasunau zgomotos facandu-ma sa zambesc fericit. Era dorinta pe care am implinit-o in sfarsit. Sa o fac sa fie in totalitate a mea. Sa o fac sa se simta bine langa mine, sa ii placa tot ce face pentru mine. Nu imi imaginasem niciodata ce latura puternica se ascunde
sub trupul sau firav si comportamentul bland pe care il afisa de fiecare data. S-a dovedit ca m-am inselat, ea era o mica bestie perversa pe care o iubeam neconditionat.

Am intrat si mai repede in ea facand-o sa geama si mai tare decat o facea deja. Lacrimile firbinti au curs pe obraji sai transpirati. Rimelul a curs odata ce lacrimile i-au umezit ochii negriciosi. Parul sau se rasfira dezordonat pe asternuturile pufoase lasand dare de transpiratie. Tot trupul sau era infierbantat si transpirat. Ii provocasem durere, o durea. Am fost atat de fericit ca in sfarsit facusem ce doream ca nu mi-am dat seama ca ea nu se simtea bine, ca o facusem sa doara.

M-am oprit imediat ce am vazut ca lacrimile sale curg tot mai mult si mai mult. M-am trantit in pat oftand zgomotos. Eram frant.

- David..- spuse cu vocea-i stinsa.

- Imi pare rau, iubito. I-am spus mangaindu-i obrazul.

Nu ma privea. Continua sa priveasca absenta spre geam.

- Nu este vina ta.

- Ba da, e vina mea. Nu mi-am dat seama ca tot ce am facut a fost sa te doara. Am dorit asa mult sa te fac sa te simti bine incat nu mi-am dat seama ce durere ti-am provocat.

- Nu trebuie, ai fost grozav.

- Refuz sa cred asta. Am spus ridicandu-ma.

- Unde pleci? Intreba de aceasta data privindu-ma.

- O sa dorm in sufragerie. Noapte buna, iubito! I-am spus iesind pe usa.

Stiam ca a fost o greseala ca am venit aici. Daca nu o aduceam aici nimic din toate astea nu s-ar fi intamplat.

Din perspectiva Sarei :


Vanataile se puteau observa si cu ochiul liber. Priveam dezamagita in oglinda observand o fata obosita si dezamagita. Ma duruse atat de tare. Stiam ca nu a intentionat sa imi faca rau, dar a facut-o. Il doream asa
de mult ca nu i-am putut spune sa se opreasca. Abea dupa ce observase lacrimile care au curs fara voia mea se opri. Am preferat sa suport durerea ce mi-o provoca decat sa-l faca sa se simta vinovat, iar fara voie am facut-o. Stiam ca se simtea vinovat din cauza mea, de acea preferase sa doarma in sufragerie.

Am indepartat bucata de halat ce imi mai acoperea o mica portiune de corp si am privind vanataile. Erau mari si vizibile. Le-am atins aducandu-mi aminte de acea seara. A fost asa tandru si romantic cu mine, iar eu ce-am facut? L-am lasat sa se simta vinovat, desi stiam si eu ca asa e, alta explicatie pentru aceste vanatai nu exista.

Usa s-a deschis usor lasand o silueta cunoscuta sa intre. Mi-am acoperit acea portiune de corp si l-am privit incercand sa zambesc. Parea furios.

- Ce faceai? Intreba privindu-ma.

- Nu ma simt prea bine si am decis sa fac un dus. L-am mintit. Duream sa o fac, sa-l mint, dar trebuia sa o fac, era spre binele sau.

- Atunci de ce nu sa auzit dusul?

Am tacut privindu-l. Se apropie de mine dand la o parte bucata de halat ce acoperea acele vanatai. Privea furios si plin de durere spre ele . Dupa ce le examina pe toate le acoperi la loc departandu-se de mine.

- Stiam eu. Te-am ranit.

- Nu este mare lucru.

- Atunci cum explici acele vanatai? Intreba furios.

- Pentru mine nu inseamna nimic. M-am simtit bine alaturi de tine, iubitule. Am spus ducandu-ma langa el.

Refuza sa ma priveasca orbit de durere.

- Nu o sa o mai faci, nu-i asa? Am intrebat ducandu-ma inapoi la oglinda.

- Ce anume? Intreba ca si cum nu ar avea habar.

- Nu te vei mai atinge de mine.

- Nu atata timp cat te-am ranit intr-un asemenea hal, iar apoi a iesit lasandu-ma singura acolo.

Am privit in oglinda. Fusese asa tandru, chiar daca imi provocase numai durere. As fi putut simti de o mie de ori aceasi durere numai ca sa-l mai am odata. Il puteam lasa sa faca ce vrea cu mine, indiferent daca durea sau nu. Era cu adevarat iubirea mult asteptata. Sarutul acela salbatic, dar atat de tandru. Cand mi-a mangaiat tandru toate partile
corpului. Desi duruse asa tare eram dispusa sa incerc de cate ore este nevoie. Era dragoste, tot ce fusese in acea seara intre noi fusese iubire. O iubire adevarata.

Eram irevocabil si neconditionat indragostita de el.

La cateva pareri pun continuarea!


Doar prieteni!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum