Untitled Part 2

3.4K 171 7
                                    


  Partea II.

Dupa ce, cei doi se trezira si isi spalasera fetele oribile de dimineata isi urasera in sfarsit "Paste Fericit!" intr-un mod stiut doar de ei. Sarbatoarea Pastelui era preferata lor. Pentru simplul fapt ca primeau mai multe cadouri decat de obicei. De ce? Pentru ca era o sarbatoare mult mai importanta decat credeau ei. In ziua de Paste cei doi isi urasera bun-venit pe aceasta lume. Acea seara in care mamele lor fusesera nevoite ca in ziua de Paste sa nasca doi natangi ce si-au gasit ziua in care sa vada lumina zilei. O coincidenta uriasa fusese cand cele mai bune prietene, mamele lor, nascusera in acelasi Spital, zi si ora bebelusii mult asteptati.

In timp ce Sara cauta ca o disperata un magazin deschis pentru a cumpara un cadou pentru parintii ei, David deschidea fericit cadourile primite. In schimb el cumparase mai din timp cadourile pentru familia sa care era al ' naibii de numeroasa. Mai intai il deschise pe cel de la mama sa ce
ii cumparase un tricou ce era, surprinzator, pe placul lui. Mereu avusese gusturi cand venea vorba de haine. Celelalte le primise de la unchiul si matusa lui si de la cele doua verisoare care erau gemene. Impartise si el cadourile si merse in camera lui pentru a o suna pe Sara. Nu uitase de cadoul pentru ea. Nici nu avea cum, era permanent si
prea vizibil.


Auzi telefonul vibrand si il ignora cautand in continuare cadouri pentru mama si tatal sau. In acest an nu ii vizitasera nici un unchi si o matusa, toti erau prea ocupati. Ii convenea! Mai multe cadouri pentru ea! Il gasise pe cel pentru mama sa si pe al tatalui sau pana la urma. Plictisita, scoase telefonul din buzunarul blugilor stramti si se uita la cine o sunase. Ah, uitase complet de David! Trebuia sa ii daruiasca
cadoul pe care il facuse de mult. Era prea vizibil si permanent ca sa uite. Intr-un final iesi din Mall si se indrepta spre casa unde le daruise cadoul parintilor sai ce au fost foarte incantati de cadourile pe care le primisera. In schimb ea primise multe haine dragute si dulciuri.

Dupa ce lua cina in familie isi facu un dus si se imbraca in ceva lejer plecand spre casa lui David pentru a ii darui si lui cadoul. Niciodata nu se asteptase sa faca asta, era prea fricoasa pentru a face asa ceva. Iar daca mama ei ar fi aflat probabil ar fi fost inchisa in casa pana la 100 de ani. Il iubea asa de mult ca ar face orice pentru el. Se gandise si se razgandise de prea multe ori, iar cand se trezise in oglina si il vazu fu surprinsa si fericita de acest pas important.


Urma cina plictisitoare in familie ce tinu mai bine de doua ore dupa care isi facu un dus imbracandu-se in ceva lejer stiind ca pentru ea nu va conta acest aspect. Avand permisiunea de la mama lui o zbughi pe usa cat putu' de repede vrand sa ii daruiasca cadoul care spera ca ii va placea. Porni spre casa ei grabit lasand cateva claxoane in urma sa.
Nu ii sa creada ca el chiar o facuse. Nu se imaginase niciodata ca va face asta. Pentru simplul fapt ca ura acei oameni, dar cand ii veni aceasta idee isi schimbase total ideea vazandu-se in oglinda cu numele ei pe gat.

Zbang !

Bruneta se izbi puternic de beton in timp ce brunetul facu stanga imprejur cazand puternic pe betonul rece si dureros. Dupa ce se ridica lenes de pe jos o ajuta si pe bruneta scuturanu-se mai apoi de praf. Se asezara pe o banca si se privira pret de cateva clipe pana cand :

- Trebuie sa iti arat ceva! Spusera amandoi deodata.

Incepura amandoi sa rada transpirand in palme.

- Bine, spune tu! Il incuraja bruneta.

- Fie! O voi spune eu! Isi facu curaj brunetul.

Dupa ce se aduna cu firea lasand o privire serioasa sa o urmareasca isi drese glasul si ii spuse :

- Avand in vedere ca este "sarbatoarea noastra", trebuie sa iti dau cadoul. Nu imi vine sa cred ca am facut asta dar, uite. Spuse brunetul lasand bluza ce era cu guler mai jos vazandu-se numele Sarei sa se vada sub forma unui tatuaj.


Vazandu-si numele scris pe gatul brunetului ii sari la gat infundandu-si fata in haina sa pufoasa ascunzandu-si lacrimile de fericire.

- Oh, haide! Nu plange! O tachina brunetul in timp ce o mangaia tandru pe parul sau brunet ce mirosea a mere.

- Nu imi vine sa cred ca ai facut asta pentru mine! Te iubesc, fraiere! Ii spuse Sara ridicandu-si privirea. Chiar daca era toata plansa si rimelul se imprastiase pe toata fata se putea mandrea cu o asemenea prietena. Probabil il credea nebun, dar nu-i pasa. Ar face orice pentru buna sa prietena!

- Este cel mai frumos cadou! Spuse entuziasmata.

- Probabil, ma crezi nebun..

- Nu, nu te cred! Te-as crede daca nu as fi facut acelasi lucru. Spuse Sara lasandu-si bluza rozalie mai in jos ca se se poata vedea tatuajul cu numele baiatului pe gat.

Ramanand uimit si entuziasmat baiatul o imbratisa strans lasand-o pe micuta Sara fara aer, nu ca micutei Sara nu i-ar placea, nu, nu era asta.

- Nu imi vine sa cred! Esti total nebuna! Ii spuse brunetul radiind de fericire.

- Suntem nebuni! Il corecta.

Auzind telefonul vibrand il scoase din pantaloni si ii raspunse mamei sale ce parea foarte ingrijorata.

- Da, mama? Nu, sigur ca nu. Oh, acum? Dar..Fie, o sa vin. Pentru tine! Ok, da,ii spun. Bine,mama!Da, mama! Sigur! Mama! Pa!

- Trebuie sa plec! O anunta brunetul dezamagit.

- Sigur! Eu .. voi merge acasa. Sa pasti fericit, David! Ii ura amuzata bruneta

- Si tu, Sara!

Si plecase lasand-o singura acolo. Vazand ca deja se intunecase lua autobuzul ce circula si la ora asta si merse direct acasa unde parintii sai o asteptau.


- Si .. cum a fost? O intreba mama sa curioasa.

- Dragut. Raspunse plictisita.

- Iar cadoul.. ?

- Aaa..e acasa la el. Eu ma duc sus! Spuse vrand sa scape din cusca leului. Ura sa isi minta parinti. I se parea cel mai urat gest posibil, mai rau ii parea cand trebuia chiar ea sa ii minta.

Stia ca va trebui sa se ascunda mereu, macar ceva timp. Daca aflau ca"printesa" lor isi facuse un tatuaj pentru un baiat avea sa fie pedepsita pana cand ii vor cara cosciugul, si atunci tot pedepsita. Avea abea 16 ani, nu era de tatuaje, doar ca era cel mai frumos gest pe care
ar fi putut sa il faca pentru el.

Ajuns acasa, David, isi saluta numeroasa familie si urca direct in camera lui studiindu-si in oglinda tatuajul cu numele ei. Odata si odata va trebui sa ii spuna mamei sale, doar ca acum sigur nu este momentul potrivit. Poate la 18 ani! Isi facu un dus fierbinte si ii trimise un mesaj de noapte buna lui Sara apoi adormi imediat intrand in visul lui pufos cu fetite dezbracate in lenjerie intima.

Isi verifica telefonul zarind un mesaj din partea lui David . " Scuze ca a trebuit sa plec asa. Somn usor, pufosenie! " Zambi satisfacuta la acest mesaj si ii trimise si ea unul apoi se arunca lenesa in patul sau mare. Adormi imediat visand la Logan.  


Doar prieteni!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum