1- Tatlış Bir Giriş★

443 39 163
                                    


Merhabalar biricik tatlış okurlarım :)

Neresinden başlasam da bu yazıyı bitirsem bilemedim. Minnacık kendimden bahsedeyim.

Hepinizin (sürekli takip eden ve konuştuğum okurlarımın) bildiği gibi fazlasıyla yazma delisiyim.

Bu hesabı ilk açtığımda birkaç ficim finale kadar hazırdı. Önce yazmaya karar verip uzun süre yazdım. Sonra da arkadaşlarımın zoruyla bu hesabı açıp yazdıklarımı sizlerle paylaştım. Buna uzuuun bir süre devam etmeyi düşünüyorum :)

Elimden geldiğince tüm yorumlara cevap yazmaya çalışan biriyim. Bildirim veya mail sıkıntısı yüzünden bazen gerçekten görmüyorum. Hatta üzerinden bir ay geçmiş bir yorumu görünce çok üzülüyorum.

Aynı zamanda da her türlü mesaja açığım. Eleştirilmeyi severim. Sadece iyi yorumlarınız için değil kötüleri için de bana mutlaka yazın. Hatta olur da yorumlarınızı cevapsız bırakırsam bana trip dolu mesaj bile atabilirsiniz :)

Kimseyi özellikle cevapsız bırakmadığımı belirtmek istiyorum.

Çiftlere gelecek olursak... HunHan konusunda takıntılı bir insan olsam da bazı shipper kardeşlerim bunu minnacık da olsa törpüledi diyebilirim. Aslında EXO içinde olduğu sürece tüm çiftleri yazabilirim ve okuyabilirim. Ayrım yapamıyorum ♥.♥ Ama benim en en en sevdiklerim MinLay, TaoBaek ve SuSoo. Onların yanında da SeBaek ve SuChen gibi tatlış çiftler de favorim. (Ama ChanHun reel. Öhöm neyse ♥)

Çok güzel yazdığımı iddia edemem ama çok fazla severek yazdığıma emin olabilirsiniz. Yine biliyorsunuz ki benim için okuma sayısından daha önemli bir şey varsa o da severek okuma sayısıdır. Bir kişi bile olsa okurken vermeye çalıştığım duyguyu hissetmiş ve sevmişse çok mutlu olurum.

Şimdi en önemli meseleye gelelim :)

Bu kitabı oluşturma sebebimi başta kısaca belirtmiş de olsam buraya detaylarıyla yazmak istiyorum.

Bir çoğunuz biliyorsunuz ki sürekli aklıma gelen konuları not alır, uzun uzun bölümleri yazar bir kenara koyarım. Zamanı geldiğinde daha doğrusu bana o fic için ilham geldiğinde bir çift bulur yazarım. İşte tam da bu noktada siz devreye gireceksiniz mesela. Ben bir fici yazarken eğer o an karakterlere tam oturttuğum bir üye yoksa hangi çiftleri istediğinizi size soracağım. Gelen yorumlarda da çoğunluğa göre değerlendirme yapacağım.

Zaman zaman bana sormak istediğiniz sorular için veya merak ettiklerinize karşılık olacak bölümler/yazılar paylaşacağım.

En sevdiğiniz, devamı olmasını istediğiniz veya ilkinden bağımsız ikinci sezon olmasını desteklediğiniz ficlerimle ilgili konuşacağız.

Bazen ficlerimden en bomba yorumları seçip, derleyip sizlerle paylaşacağım.

Kısacası aramızdaki iletişimi daha sıkı tutan bir kitap olmasını planlıyorum.

Ne kadar verimli ve kalıcı olur bilemiyorum. Tabi ki bu benden daha çok size bağlı.

Bu kitap/etkinlik/proje artık adına her ne derseniz, işe yaramaz veya çok ilgi/yorum olmazsa daha doğrusu karşılığını alamazsam son vermeyi hatta silmeyi düşünüyorum.

Umarım herkesin hoşuna gider ♡


JiahengWu ve Okurları ♥ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin