17- Ficlerin Kritik Noktası: Mpreg! ★

52 14 33
                                    



Başlık zaten her şeyi ortaya seriyor sanırım :) .. Yine de hem söylemek istediklerimi söyleyeceğim hem de sormak istediğimi soracağım.

Artık benim fic okumadığımı sağır sultan bile duydu. Kısacası okurum olan ve benimle iletişim halinde olan herkes çok iyi biliyor. Bu nedenle de ne klasiktir ne değildir diye sizlerin yardımlarıyla netleştirebiliyorum.

Mpreg konusunda da oldukça nötr bir insandım. Hala daha keskin çizgilerim yok zaten..

Coincidence ficimden önce tamamlanan tam 10 tane ficim oldu. Hiçbirinde mpreg yapmadım. O noktaya kadar da hiç mpreg yapmayacağımı, evlat edinirlerse gayette güzel aile olabilirler diye düşünmüşümdür. İlla ki uke doğurmak zorunda değil. Hatta Housemate ficimde iki çift de evlat edinmişti hatırlarsanız.

Coincidence ficimi yazarken yoğun ısrar ve aşırı sevildiği konusunda vaaz dinlediğim mpreg, ficimin arasına yerleşiverdi. Tatlı bulmadığımı söyleyemem ama öyle tamamen de içime sinmediği kesin..

Görüyorum ki mpreg yazmak ya da yazmamak, bütün mesela bu.. Mpreg olan ve olmayan ficler arasında adeta ince bir çizgi var gibi ama ikisine olan ilgi de tamamen uç noktalarda seyrediyor. Okurların %45'i seviyorsa %45'i sevmiyor ve arada kalan sadece %10'luk kısım.. Sevenler aşırı seviyor sevmeyenler de aşırı sert ve net tepkili.

Bu durumu fazlasıyla doğal buluyorum. Sevenleri de sevmeyenleri de çok çok iyi anlıyorum. Olabildiğince de baskı ve istek olmadığı sürece mpreg yazmamaya çalışıyorum.

19 ficimin 7 tanesinde mpreg varmış. 'mış' diyorum çünkü ben de baştan sona göz gezdirdiğimde fark ettim ve biraz fazla bile geldi açıkçası. Soruma geçmeden önce içinde mpreg olan ficlerimi yazmak istiyorum:

Coincidence(Chen), Geyiğin Günlüğü(Luhan), Hayalet sevgilim(Chen), Frienship(Chanyeol), BUM(Yoongi), Yasak Aşk(Luhan,Soo, Baek), What's Up?(Lay)..

(Geyiğin Günlüğü ve BUM ficlerimde öyle detaylı hamilelik günleri yok.)

Size sormak istediğim şey hangi tarafta olduğunuz. Mpreg okumayı seviyor musunuz? Yoksa sevmiyor musunuz? Burada belirttiğiniz fikirler benim için gerçekten çok önemli.

Seven tarafta mısınız? Sevmeyen tarafta mısınız? Hangi taraf daha kalabalık? Kaç kişi 'olsa da olur olmasa da olur her türlü okurum' diyor? Bunları bilmek istiyorum.

Bir de sevme veya sevmeme sebebinizi de açıklarsanız çok sevinirim. Fic yazarken sizlerin isteklerini ve sevdiği şeyleri dikkate aldığımı unutmayınız.

Cevapladığınız için şimdiden teşekkürler :))

JiahengWu ve Okurları ♥ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin